לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

הטרול של אינטרנט זהב


שנתיים ומשהו בבלוגיה, יותר מ-2,000 פוסטים, וסטטיסטית ברור שמתישהו אתקל בקרציות המאפיינות כל כך את עולם האינטרנט. זה יכול להיות סתם סוטה קטן, מעריץ אנונימי אובססיבי וזה יכול להיות טיפוס בהמתי שאין לו מה לעשות מלבד לקלל. כמובן שהם בדרך כלל אנונימיים. כמובן שבדרך כלל הם טיפשים וקטנים וכמובן שהם נעלמים אחרי זמן מה. בינתיים עברו פה הרבה משמיצים, נבלות סרוחות ושאר מרעין בישין, ואני עדיין כאן.

 

כלל ידוע הוא באינטרנט, שלא כדאי להילחם בטרולים, מלכלכי פה ושאר חלאות. ולמה? מפני שלריב עם מישהו באינטרנט זה כמו להשתתף באולימפיאדת האוטיסטים - לא משנה מי ניצח, אתה בכל מקרה יוצא מפגר (ויסלחו לי האוטיסטים, זה לא אישי).

 

לפעמים אני לא מקיימת את הכלל הזה. והאמת - זה תמיד טיפשי להתחיל להתנצח עם אנשים שאין להם שום דבר הגיוני להגיד, ורק רוצים לקלל ולהרעיש.

 

הפעם, בכל זאת - משהו קטן לתשומת ליבה של החברה הבורסאית הידועה אינטרנט זהב. לפני כמה חודשים כתבתי פוסט זועם על החברה, אשר במספר פעמים הכזיבה אותי מבחינת התמיכה הטכנית שלה ורמת שירות הלקוחות שלה. לפוסט הגיבו כל מיני אנשים, החל מלקוחות מזדהים וכלה בתומכים טכניים שלא אהבו מה שכתבתי. בימים האחרונים החל מנאץ שם אחד, הקורא לעצמו תומך בכיר ומציין מפורשות כי הוא מועסק בחברת אינטרנט זהב.

 

ולא רק אותי הוא מנאץ (אוי, הוא קרא לי כסילה. רגע, אני אצה להיחבא מתחת לשמיכה, כולי רועדת ולא אצא עד שהוא יניח לי לנפשי!!!), אלא גם את שירה גל ושרית פרקול, שגם הן כתבו כמה מלים לא כל כך יפות על חברת האינטרנט שמצליחה להרגיז אנשים יותר ממה שהיא מצליחה לגרום להם לחייך.

 

ה"אתר" שה"תומך הבכיר" הלזה בנה, מקפיד לקלל ולשלוח ברכות לכל מי שמעז להעביר ביקורת על תמיכת האינטרנט המהוללת של אינטרנט זהב. לזה אני קוראת עובד נאמן. אני רק תוהה אם אינטרנט זהב יודעים איזה עובד נפלא יש להם, שעושה להם תדמית כל כך נהדרת ומוצלחת ברחבי האינטרנט (אתם יודעים שכבר היו לו 150 כניסות לאתר הזה? נכון שזה מדהים?). הוא כמובן לא הסתפק בזה, נכנס לפוסט שבו אני מקטרת על אינטרנט זהב, והפציץ אותו בתגובות נאצה, קללות, דיבור נגוע וכל אותם מאפיינים של אחד שאין לו מה להגיד באמת. בהתחלה מחקתי, אבל עכשיו הפסקתי לטרוח. בכל זאת, לא כל יום אני זוכה ללמעלה מ-200 תגובות לפוסט!

 

אני בטוחה שכל מי שייכנס ויקרא את האתר הזה - ואתם יכולים רק לקרוא, כי אין אפשרות להגיב באתר המשוכלל והאיכותי הזה - יבין הרבה יותר טוב עד כמה אינטרנט זהב היא חברה איכותית ומשובחת אשר בוררת בקפידה את כוח האדם השירותי שלה.

 

ביטויים כמו "שב בלול", חשדות משעשעים שמא אני עובדת בחברת אינטרנט מתחרה, "אני מכיר לקוחות כמוך, לא עשו אותנו באצבע", האשמות בטמטום, טיפשות וכל נאצה מבריקה אחרת שעולה על דעתכם - כל זאת ועוד - באתר של התומך הבכיר מאינטרנט זהב. מומלץ בחום, חומר בידורי לשעות, ודוגמא ומופת לכל התומכים באשר הם - ככה אתם צריכים להתנהג! זלזלו, קללו ושינאו את הלקוח - ככה אין ספק שהשירות שלכם ישתפר ותהיו עובדים טובים יותר. ולפני שאתם קופצים - אני יודעת שלא כולכם ככה, אבל בכל זאת - נסו לקחת דוגמא!

 

אני אפילו לא מתכוונת להעלות את טענת "אמת דיברתי" לגבי הפוסט שלי. זה לא רלוונטי כבר. מה שרלוונטי הוא הפרצוף של אינטרנט זהב. אין לי ספק שהאתר של התומך הבכיר של אינטרנט זהב, מדבר בעד עצמו - שגיאות כתיב והכל. אם אתם מחוברים עדיין לאינטרנט זהב, אני רק מקווה בשבילכם שבטלפון הבא לא תיפלו, חלילה על תומך פשוט, אלא תזכו לדבר עם התומך הבכיר בכבודו ובעצמו. ככה תדעו שקיבלתם את התמורה המלאה לכסף היקר שלכם.

 

Smile. יש לך סיבה טובה (הסלוגן של אינטרנט זהב. לא המצאתי כלום).

נכתב על ידי , 4/9/2005 10:53   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)