לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

Shopping Spree


 

מסעות קניות הם תמיד נחמדים, ואין ספק שהם משפרים את מצב הרוח. לבוא למסע קניות במצב רוח טוב מלכתילה, מסתבר, מעצים את החוויה לכדי רוחניות של ממש. שעתיים שוטטתי בקניון והפנקתי את עצמי במתנות, ואפילו הפנקתי את הקרובים לי בכמה פיצ'פקעס צנועים.

 

רשימת הקניות כללה:

 

מקלדת ועכבר אלחוטיים של Logitech

עט Waterman יוקרתי

כדור ג'יירוסקופי כזה שעושה שרירים לידיים

פנס מיוחד מתנה לאבא

מיקרופון ואוזניות פלוס מיקרופון למחשב של סבולבה

 

היום העמוס לעייפה הסתיים בארוחת ערב בשרית שכללה ישבן של פרה (מי שלא יודע מה זה ראמפ סטייק שלא יקפוץ. מה שלא מבינים - יותר טוב לא לדבר) והיתה אפופה באווירת נכאים שכל מאמצי לפזרה עלו בתוהו. מה לעשות, אני לא יכולה לחולל נסים ומי שבוחר לשקוע בדיכאון קיומי - יישאר שם עד שייצא משם בעצמו. אני לא מתכוונת להזדחל ביחד איתו לבור האפל והמצחין הזה של הייאוש. זה לא מתאים לי.

 

ורק לסופרמן לא מצאתי מתנה ראויה. אבל בדרך הביתה עלה לי רעיון להוריש לו משהו משלי. ירושה-בעודך-בחיים זה הרבה יותר אינטימי ממתנה. זה לוותר על משהו משלך בשביל מישהו אחר. חוץ מזה שאין כזה בארץ למיטב ידיעתי. אני מקווה שהוא יאהב. מגיע לו. היה איתי כל כך בסדר ונהדר מההתחלה. כבר הרבה זמן לא עשו בשבילי כמוהו. איש מדהים.

 

ולישון. אין כמו לישון! לילה טוב.

 

ואף מילה על אגאסי.

 

אולי רק מילה לפדרר - KISS MY ASS.

 

אז יצא שלוש מלים. הוא יכול להרשות לעצמו. המניאק.

נכתב על ידי , 12/9/2005 23:05  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)