לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

ה-Australian Open, היום השלישי


 

הגעתי למסקנה שאני צריכה לעשות את הסיכומים האלה בערב, כי יש המון משחקים גם במהלך היום (שאצלהם זה ערב, אבל מילא). בכל מקרה, התפספסו לי כמה משחקים אתמול, ואני מקווה ליישר קו.

 

ואיזה כיף להיות בבית במהלך היום - ראיתי היום פעמיים את אנדרה אגאסי, מלך היקום המוכר, מנצח איזה צעיר אחד, חצוף. תיכף נדבר גם על זה.

 

אז מה יש לספר על היום השלישי?

 

גברים: אגאסי, יקיר אומות העולם ואהוב לבי הנצחי, ניצח בקלות את ברדיץ' הצ'כי 6:0, 6:2, 6:4, ועלה לסיבוב השלישי. אחחחח, לראות את אנדרה שולח נשיקות לקהל. תענוג צרוף. בסיבוב הבא מחכה לא יריב לא-קל, בדמותו של אנקוויסט.

 

אנדי רודיק (1) מחץ את אוליארך הצ'כי ועלה לסיבוב ה-3, בו יתמודד מול טיילור דנט (27). זה הולך להיות משחק מטורף במיוחד, ואני אישית מציעה למארגני הטורניר להכין חומר מילוי למגרש, מכיוון שהוא יהיה מלא חורים אחרי המשחק הזה. דנט ורודיק ידועים מאד במשחק האגרסיבי, הפרוע והעוצמתי שלהם. שניהם מגישים מהירים וחזקים מאד, ושניהם צעירים ואנרגטיים עד טירוף. יהיה מעניין. ורועש.

 

סאפין, המשלב עוצמה עם המון עדינות ורגש (הופתעתי לטובה), כנראה חזר לכושר. הוא ניצח את נימנן הפיני בצורה משכנעת למדי. בסיבוב ה-3 הוא יתמודד עם הקשיש טוד מרטין, שניצח את קרלוביץ' הקרואטי; גוסטבו קוארטן, שכל כך טוב לראות שהוא חוזר לעצמו, ניצח את ליוביצ'יץ' ובסיבוב הבא מחכה לו לא אחר מאשר שריצ'יפאן התאילנדי הפורח. שריצ'י היה זקוק רק למערכה אחת במשחק שלו מול גולמארד. זה האחרון פרש בגלל פציעה. היה מעניין מאד לראות את קהל המעריצות המטורף שהתאילנדי סוחב אחריו. האסיאתיות האלה...; גרוז'אן (9) ניצח בקלות יחסית את גמביל, ובסיבוב ה-3 יתמודד מול הרבאטי, כוכב עולה ומפתיע; בלייק ניצח את לאפנטי ויתמודד מול יריב בשם פיישנס (סבלנות באנגלית). משעשע.

 

נשים: מאורסמו יקירת הבלוג, ניצחה בלי למצמץ את סרבנובה הסלובקית, ובסיבוב הבא מחכה לה ספרדיה אלמונית בשם אנבל מדינה גאריגז; האנטוקובה (15) הודחה על ידי מוליק האוסטרית הבלתי-מדורגת; הנין אכלה בלי מלח את פין מצרפת, ובסיבוב ה-3 מחכה לה קוזנצובה, המדורגת 30 בטורניר; דנילידו היווניה ממשיכה לטפס, ועלתה לסיבוב ה-3, שם תתמודד מול איטלקיה שאפילו אין לי כוח לכתוב את השם שלה; דבנפורט מגמגמת ונזקקה ל-3 מערכות כדי לנצח את לויט הצרפתיה. לדבנפורט מחכה בסיבוב הבא אמריקאית בשם גרנוויל; זבונרבה העפילה אף היא ותשחק מול פראט בסיבוב ה-3.

 

אובזילר וסמאשנובה ישחקו מחר (היום, ווטאבר). לאובזילר מחכה מתמודדת קשה - נטלי דשי, המדורגת 29 בטורניר. סמאשנובה תתמודד מול גולובין הצרפתייה.

 


 




דנט (מימין) בפוזה עצבנית.


סאפין (משמאל) בפוזת מאטריקס בלתי הגיונית בעליל

נכתב על ידי , 21/1/2004 22:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)