הפרסומת האווילית של סופר פארם, לפיה הגברים הם ילדים מפגרים שמתעניינים בכדורגל, ואילו הנשים הן עם מטופש שלא מסוגל לצפות במשחק הזה ורק יודע לעשות קניות, היא אחד מהמקומות הכי נמוכים שעולם הפרסום הישראלי הצליח להגיע אליו. עזבו סקס, ילדים וילדים וסקס - להשתמש בסטיגמה הכי נמוכה בעולם, ללכת על הקלישאה הכי אהבלית - אין יותר גרוע מזה. כי זה אומר שלא הצליחו לחשוב על שום דרך חכמה כדי לפרסם את סופר פארם, אז הלכו על המסר הכי שבלוני, שכביכול מדבר לכולם.
אז נכון, רוב הנשים שאני מכירה באמת יעדיפו לבלות בקניות מאשר בצפייה בכדורגל, אבל המגמה הזו משתנה עם הזמן. יש הרבה נשים שאוהבות ספורט, ואם הן רק יעזו להודות בזה, יהיה בטוח הרבה יותר נחמד לכולם.
במקרה שלי, ידוע לכל (כולל מי ש"רק" קורא את הבלוג שלי) שכדורגל הוא לאו דווקא הספורט המרכזי בו אני מתעניינת. אבל זה בעיקר כי הכדורגל הישראלי לא מעניין בשיט, ומזכיר יותר מהכל משחקים של אנשים בלי שכל ובלי רגליים. אבל יש כדורגל איכותי שם בחוץ, והוא מתרחש ברגעים אלה ממש בגרמניה.
אולי לא אקנה חבילת מונדיאל (בעיקר כי אין לי טלוויזיה ובעיקר כי צ'רלטון זונות), אבל במשחקים המעניינים אני בהחלט מתכוונת לצפות, עם הפיצוחים, הקללות והצעקות "לאן אתה מוסר? למי?!!?". אני אפילו יודעת מה זה נבדל, בחיי. זה לא כל כך מסובך, אתם יודעים. יש כמה מיומנויות שכליות יותר מורכבות בחיים.
אז די, אנחנו כבר במאה ה-21. נראה לי מטומטם להסביר שיש באמת נשים שבאמת אוהבות ספורט. סופר פארם - עשיתם את הפאדיחה (ואל תגידו זה הפרסומאים - מישהו אצלכם אישר את החרא הזה). אני מקווה שלא תראו עלייה במכירות. וכל השאר (כולל הגברים המסוקסים שבטח גועים מצחוק כשהם קוראים את הפוסט הזה ולא מאמינים לאף מילה) - תזכרו שלא הכל זה כמו שמראים לכם בטלוויזיה. סתם טיפ קטן לחיים.