לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

מצעד הטירוף 5 (או: מה הם רוצים, מה?!)


 

התאפקתי. באמת שהתאפקתי, וכבר הרבה זמן אני מתאפקת. להתאפק, כידוע, זה לא טוב לשלפוחית, לכן החלטתי לשחרר. המצב בישראל הולך ומתקרב לאסון אנתרופולוגי אמיתי. ברור לי, שעם כל היצורים האלה שמסתובבים חופשי (ועוד נותנים להם אינטרנט), אין סיכוי שיש לנו עתיד מזהיר. אנשים בלי שכל ועם אינטרנט שמחפשים ב-Google. מה הם מחפשים?

 

בלגים למכירה (יש לי אחד, יד שניה, מצב טוב, אנטישמי. מי מעוניין?).

דן כנר (מישהי רוצה תמונה שלו לאונן עליה בלילה?).

חנויות חזיות (איכשהו, אני בטוחה שלא בחורה עשתה את החיפוש הזה).

חזה DD (פששש, מבין, אה?).

אייל שני (כמה וכמה פעמים. מי רוצה קשר עם האוויל המטורף הזה?).

קורות חיים דיוויד בקהאם (תקציר: נולד, שיחק כדורגל, עושה ים כסף, התחתן עם ויקטוריה. באמת צריך לדעת יותר מזה?).

המורדים ציצי (זה מה שילדים צריכים היום. ציצי. והמורדים).

תמונות "ילדים שמנים" (למה?!).

נינט טייב בעירום (למה?! והאם יש קשר לחיפוש הקודם?).

מחשבות טורדניות (יש לי דווקא לא מעט, אם מישהו ממש מעוניין).

תמונות של שרית חדד בעירום (למה?! למה?! למה?! לא מספיק שרואים אותה עם בגדים?).

ריבוזומים (אה, האינטיליגנטים שבחבורה. בטח איזה ילד שמחפש עבודה מוכנה בביולוגיה).

מיקיאגי הומו (בחיאת רבאק!).

בנות עם ציצי (זה בניגוד לבנות בלי ציצי).

בת אל נד רם (אל תשאלו אותי אפילו).

כחבה (וניאקה).

תרבות הסמוך + יצחק רבין (אוי).

דוד ד'אור הומו (הנה, שוב מישהו גילה את אמריקה. ידעת שגם שרון שמן? ושאורנה בנאי לסבית?).

אבד פריט (כבר אני מוצאת לך).

קמה סוטרא (אני גאה לציין שאני הלינק הראשון בחיפוש הזה. למה? לא יודעת).

תמונות של אורגיות (אזל, 'צטערת).

תמונות בליעת זרע (ואם כבר בלעתי, למה שאני אצלם את זה?).

נפצים חנות תל אביב (כן, הם מפרסמים באינטרנט שהם מוכרים דברים לא חוקיים. בעצם, אני לא אתפלא אם יש כמה מטומטמים כאלה).

מרכיבי חומר נפץ (שלום, הגעתם למענה הקולי של החמאס, אנא השאירו הודעה אחרי הצפצוף ואנחנו נתפוצץ עליכם בהקדם).

 

וכמובן, מלכת החיפושים הבלתי מעורערת (מה יש לישראלים ממנה?!) - פמלה אנדרסון. ובווריאציות: פמלה אנדרסון בעירום, תמונה של פמלה אנדרסון, פמלה עירומה, פמלה אנדרסון בסרט אדום (אלוהים אדירים. לא שמעתי את המינוח הזה מאז כיתה ח'), וגם, לאלה שמכירים אותה רק בשמה הפרטי - פמלה א.

 

May god have mercy on your souls.

 

למצעד הטירוף הקודם

נכתב על ידי , 16/3/2004 11:25  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)