לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

נוסעים לחיפה


 

חלק לא קטן מהמשפחה שלי גר בחיפה. דודים, דודות, בני דודים ודור שלישי (בלי תוספת קרינה אבל עם תוספת מזהמים). ולמרות שכבר יותר משבוע עפים שם טילים, רובם גם נשארו שם. ביניהם, הדודה הכי עליזה ומקסימה שלי (האמת כולן עליזות ומקסימות. אבל היא גם עושה ממולאים בטעם גן עדן ופאי פקאן שלמות ממנו) ובעלה - אנשים מבוגרים בני 70 שלא מוכנים לבוא לתל אביב, למרות שהוזמנו נמרצות.

 

אז היום ניסע אבא שלי ואנוכי לחיפה, ללא נספחים או מתלווים משאר המשפחה, שקצת מפחדים. "אני לא חושב שאתם צריכים לנסוע", אמר לי סופרמן המקסים בשיא הרצינות. "בחייך", עניתי לו, "זרקו עליי פצמ"רים בלבנון ואבנים בטול-כרם. קטיושות לא ממש מפחידות אותי". מה שנכון. אנחנו לא נוסעים להתגרות בגורל, לשחק במשחקי אקסטרים או לעשות דאווינים. אנחנו נשב במרחב המוגן כמו ילדים טובים ולא נרביץ רייסים ברחובות. אבל יש לנו שם משפחה, בעיר חצי נטושה. זה שקצת קשה אומר שננטוש אותם?

 

והאמת, אנחנו לא ממש מפחדים. זה עניין גנטי.

 

בלי קשר לכלום - גיליתי שהתנור בדירה החדשה מקצר את החשמל. נאלצתי לטגן את טבעות העוף של ארוחת הצהריים ועכשיו יש לי סוג של צרבת. שערורייה.

נכתב על ידי , 21/7/2006 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)