לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

המשחק הכי מדכא בעולם



זה לא חדש שאני אוהבת משחקי מחשב. אם שולחים לי או שאני נתקלת בלינק של משחק טוב - אני בדרך כלל אהיה מוכנה לנסות אותו לפחות פעם אחת. כשמדובר במשחקי אונליין זה כמובן עלול למכר במיוחד.

אחת המחלות הקשות שלי בתחום היא משחקי אסטרטגיה וסימולציה, דוגמת SimCity (אבל לא Sims, שבעיני הוא לא פחות מאחד המשחקים הגרועים בהיסטוריה), ולכן כשראיתי את המשחק הזה, שנקרא Cost of Life, שמחתי לנסות לשחק ולגרום למשפחה המוצגת בו לנסות ולעבור כמה עונות הוריקן בשלום. זה משחק שאמור להיות עם מסר חינוכי ולהעלות את המודעות למצבן של משפחות נחשלות בכל מיני מדינות עולם שלישי. מטרה טובה, לפחות בתיאוריה.

אני אולי לא הגיימרית הכי טובה בעולם, אבל לכזה כישלון חרוץ לא ציפיתי. לא משנה מה עשיתי, כמה השקעתי בבריאות, בחינוך או בעבודה, האנשים הקטנים נהפכו לחולים (בשלל מחלות אקזוטיות, כולל שלשול דימומי וכל מיני תיאורים נפלאים שכאלה), נכנסו לדיכאון מהעבודה הקשה והתחילו לבכות, וכמובן - מתו בסוף. בדרך כלל הם לא החזיקו יותר משנתיים, עלובי הנפש.

זה מאוד עיצבן אותי, אז ניסיתי שוב ושוב ושוב ושוב. במשחקים האלה תמיד יש טריק, נוסחה, אלגוריתם שצריך לעקוב אחריו באדיקות וכך לנצח ולזכות באושר נצחי. במקרה הזה לא הצלחתי לפענח את הנוסחה, ומחשבות פילוסופיות נוגות על זילות החיים והקשיים שבהם החלו לתקוף את מוחי האומלל. זה הלקח שהמשחק הזה מנסה ללמד? שלא משנה מה נעשה, האנשים האלה ימותו ממחלה קשה ויחיו בעוני נורא? שגם אם שולחים את הילד לבית הספר הוא לא לומד כלום וחוטף נזלת וחום גבוה? שהבריאות של האנשים מידרדרת באופן עקבי ותמידי, לא משנה מה התנאים החיצוניים?

בטוח שיש דרך לנצח במשחק הזה - אני פשוט עוד לא גיליתי אותה. בינתיים, כל מה שהצלחתי להשיג מהמשחק הזה, הוא דיכאון - גם בגלל קשיי החיים על פני הגלובוס, וגם בגלל שלהפסיד Sucks ass big time.



נכתב על ידי , 7/3/2007 09:06   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)