לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

"תחזרי לישראבלוג"


איזה דביל מושלם שהאשים אותי אתמול בהאשמות שווא בהקשר של אתר מסוים, זרק לי בצורה ארסית ועלובת נפש: "תחזרי לישראבלוג" (ולא הוסיף, "מטומטמת", או משהו), כנראה בניסיון לרמוז שאני לא ראויה לאתר המדובר, ושאלך לכתוב שטויות בבלוג הקטן והצנוע שלי פה.

זה נורא הצחיק אותי. לא מספיק שהוא לא מבין כלום בבני אדם, הוא גם לא מבין כלום באינטרנט.

מה זאת אומרת "תחזרי לישראבלוג"? מעולם לא עזבתי, ואין לי גם תוכניות לעזוב. מה, לא שמעת? החיים זה כאן! איך ישמע? הוא עסוק יותר מדי בלבוז לילדות בנות 16 שכותבות בלוגים.

אח, ההתנשאות, הסנוביזם, הברנז'ה. אין מצב שילדה בת 16 תכתוב בלוג מעניין, אה? היומן שלי בגיל 16 היה כתוב טוב ומרתק יותר מהרבה טקסטים של כותבים "מוערכים" ו"מוכשרים" שמפזרים את הגיגיהם האידיוטיים בברנז'ה הביצתית של אמצעי המדיה המסורתיים. וגם פה, בישרא, יש אוצרות. אני מלאת הערכה לנערים ונערות בני 14 שפותחים בלוג, ומנסים להביע את עצמם. נכון, זה לא תמיד יהיה כתוב היטב ומהודק, יהיו בטח גם שגיאות כתיב והמון סלנג, אבל יאללה יאללה, אפשר לחשוב שכולם פה בגיל 14 כבר קראו שייקספיר וכתבו עגנון.

מאיפה הנטייה הפטרונית הזו, להסתכל בהתנשאות על הדור הצעיר ולומר "הם פחות טובים מאיתנו"? האם לא נשבענו שלעולם לא נהיה כמו ההורים שלנו, וננסה להבין את אלה שבאו אחרינו לעולם?

חוץ מזה, הטיעון האידיוטי שבישרא הרמה נמוכה, הוא כל כך מטופש וחסר בסיס, שאני אפילו לא אטרח להפריך אותו.

אז הנה, "חזרתי" לישראבלוג. איך אפשר להבין בבלוגים ובאינטרנט בלי להתנסות ולשחות בזה בעצמך למשך תקופה מסוימת? איך אפשר לשפוט אנשים שעושים משהו שאתה בקושי עושה במשך חודש? איך אפשר להגיד "תחזרי לישראבלוג" ולחשוב שזה עלבון? זה כל כך מצחיק ומעיד על אומר האמירה, שאני בכלל לא רוצה להיכנס פה לפרשנויות. כי אתם, אלה שחיים פה בישרא, יודעים טוב מאוד מה יש פה, מה אין פה ובעיקר - למה אתם פה. וגם אני. יודעת.
נכתב על ידי , 14/3/2007 12:11  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)