לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

תיקן מערות מצרי



אוקיי, אני רק רוצה לציין שכרגע מצאתי את הדבר הזה מסתובב לי בבית:




קוראים לזה תיקן מערות מצרי (אחלה אתר, אגב), או תיקן חול. הוא הרבה יותר גדול ממה שאתם חושבים. הוא גם מאוד הלחיץ אותי. אני לא יודעת מה הוא עשה לי בבית. אני לא יודעת מה הוא רוצה ואם יש לו דרישות כלשהן. העפתי אותו דרך החלון לפני שידעתי שהוא תיקן. אם הייתי יודעת שהוא שייך למשפחת הג'וקים סביר להניח שהייתי הולכת לכיוון שואב האבק ולא לכיוון שחרור לחופשי.

ובכל זאת, כמו חוקרת טבע מתוסכלת, חפרתי עכשיו באינטרנט כדי למצוא מה זה היצור המזעזע הזה. התחלתי דווקא באנגלית, ואני המו-מה מכך שאין שום מדריך זיהוי חרקים אינטראקטיבי ואג'אקסי ראוי לשמו. בסוף החלטתי לנסות בעברית, ותוך דקה מצאתי את האתר שלעיל עם התמונה המדויקת של הבת-תיקן הזו (כן, היתה נקבה, מסתבר. ובת כלבה, גם) שהסתובבה לי בבית (מעניין למה תמיד אני מוצאת אותם לפני השינה).

השם הלטיני: Polyphaga aegyptiaca.
ויש אנשים מוזרים בארץ שאשכרה מגדלים את הדבר המחריד הזה.

האמת, היא נראתה די מפוחדת, התיקנית. היא נצמדה לפינה של הקיר ותפסתי אותה עם כוס חד פעמית די בקלות. זה לא אומר שאני רוצה לראות אותה או את החברות שלה פה יותר. וזה גם לא פותר לי את בעיית הדגדוגים והגירודים בכל הגוף עכשיו.

אני באמת צריכה מדביר. הגן חיות הזה עבר כל גבול אפשרי.
נכתב על ידי , 11/6/2007 00:25  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)