לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הצעצוע החדש והוורוד שלי



אין כמו איזה גאדג'ט קטן וטוב לשיפור המצברוח והגדלת החור בכיס. אבל באמת שלא היתה ברירה מבחינתי. בשנייה ששמעתי על ה-Asus EEE PC הבנתי שמישהו סוף סוף ייצר לפטופ בדיוק בשבילי.

לא שאין לי לפטופ. יש לי. ואני מאוד אוהבת אותו. אבל הוא גדול, מסיבי ומעייף מאוד להסתובב איתו. הלפטופים הסקסיים והקטנים שיש למיליונרים, הם, ובכן, למיליונרים. לפטופ קל משקל ויפה יכול לעלות גם 10,000 שקל - ובחיאת, אפילו אני לא מוכנה להוציא כאלה סכומים.

כמובן שה-EEE הגיע לארץ באיחור מטורף. וכמובן שהיבואנים החליטו לזיין את כולנו. מחשב שנמכר בחו"ל ב-400 דולר, משום מה תומחר כאן ב-2,500 שקל, בלי הרבה בושה.

התוכנית המקורית שלי היתה למצוא קורבן שנוסע לארה"ב הרחוקה, לתת לו 400 דולר ביד ולקוות לטוב. אבל אני גם ידועה כיצור חסר סבלנות בסיסית, ולכן כל הזמן חיפשתי עדכונים בנושא המחיר של הלפטופון בארץ. והנה, גיליתי שבפנדה מחשבים מוכרים את ה-EEE במחיר השפוי של כ-1,600 שקל. כמובן שלא הצלחתי להתאפק. וכמובן שאת הפוסט הזה אני כותבת מהצעצוע החדש והוורוד שלי. ברור שוורוד. אני בחורה, לא? כל החפצים שלי ורודים!!!

המחשב מתחיל לעבוד בשניות, לא צריך לעשות כלום - רק לתת לו לחפש רשת אלחוטית. טוב, ולחפש איך שמים עברית. ואיך פותחים טרמינל. ואיך עושים סופר-יוזר (עכשיו יבואו כל הלינוקסאים להסתבלט עליי. מה לעשות, אני לא מומחית בלינוקס ואני מאוד גאה בעצמי שלמדתי כמה פקודות בסיסיות).

אני לא רואה סיבה ממשית להתקין על היפיוף הזה XP. הגירסה הזולה של ה-EEE אינה חזקה במיוחד ואני לא ממליצה לטחון אותו במערכת הפעלה כבדה. הרבה מקום גם ככה לא נשאר גם כרגע.

שמעתי הרבה תלונות על המקלדת. טוב, ברור שלא נכתוב פה את כל כתבי שייקספיר, אבל אני מקלידה את הפוסט הזה על האסוס, והקצב לא רע בכלל. בקיצור, כל הקוטרים - תלמדו הקלדה עיוורת ואמצו לכם אצבעות דקיקות וחינניות כמו שלי :)

כמובן שלא הכל מושלם. מי שעשה את החריטה על המקלדת, צריך לשבור לו את הידיים והרגליים. מקש ה-SPACE לא נראה יציב במיוחד וה-SHIFT במיקום קצת מוזר שצריך להתרגל אליו. נראה על פניו שלא פשוט להוסיף ולהסיר פה תוכנות, ועוד לא הגעתי לרמה של נוחות עם הלינוקס.

אבל, בינינו - יש פיירפוקס, יש אינטרנט ובאמת שלא צריך יותר. הכנסתי כל מיני USB וכרטיסים וזה עובד יופי. הוא יפה, ורוד, פיצי, סקסי וקל משקל. אחלה גאדג'ט שבעולם (עד הגאדג'ט הבא שישבה את לבי, כמובן)! אתם יכולים לראות גם תמונות:






נכתב על ידי , 1/5/2008 21:34   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט, Gadgets and Trinkets, חוויות מהחיים  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)