לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

האינטרס הציבורי שלי



האינטרס הציבורי שלי הוא לדעת כמה שיותר על כל השחיתויות של נבחרי הציבור הנאצלים שלנו.

האינטרס הציבורי שלי הוא לא לטמון את הראש בחול ולהעמיד פנים כאילו הגניבה, הגזל והשוחד לא מתקיימים באמת.

האינטרס הציבורי שלי הוא שכולם יידעו (שוב) מה פרצופו האמיתי של אהוד אולמרט, האיש שאמור להוביל את המדינה הזו אל שנתה ה-60.

האינטרס הציבורי שלי הוא שיהיה כבר מי שיבין שאנחנו חיים בכפר גלובאלי שהוא ענק וקטן כאחד, ושלצווי איסור פרסום אין שום משמעות מכיוון שיש לנו גישה לכל כלי התקשורת העולמיים, לא כולל בלוגים, טוויטרים וניג'וסים מחברים קרובים.

האינטרס הציבורי שלי הוא שכל הממשלה הזו, הרקובה והמסואבת, תעשה לנו טובה גדולה לקראת יום העצמאות ותשחרר אותנו מעולה.

האינטרס הציבורי שלי הוא בכלל שראש הממשלה וכל הפמליה המטומטמת שלו, זו שמלקקת לש"ס השכם והערב, ייכנסו לאיזה צינוק חשוך לכמה שנים, ככה בשביל שיירגעו.

האינטרס הציבורי שלי הוא להצטער מאוד שבמדינה שלנו הדגל מיוצר בסין ומשווק כשהוא עקום על ידי רני רהב.

האינטרס הציבורי שלי הוא שלא יגידו לי מה לחשוב, לקרוא או לראות. אני אחליט לבד. אני אגבש דעה לבד. אתם, אלה ששומרים על האינטרס הציבורי שלי, צריכים לעשות רק דבר אחד - לתת לי את המידע. את כולו. אני, האזרחית הקטנה, אחליט לבד מה האינטרס הציבורי שלי.

עדכון: באדיבותה של שרון, יש גם כפתור למי שרוצה לעסוק באינטרס הציבורי שלו:







נכתב על ידי , 6/5/2008 14:39   בקטגוריות דעתי האישית, אקטואליה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)