לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ותודה לערוץ 2 ולרשת



תודה, תודה, לערוץ 2 ולרשת, שמזכירים לי כל כך באלגנטיות למה עשיתי בשכל כשהפסקתי לראות טלוויזיה לפני כמעט 4 שנים.

אם הטלוויזיה, בהשאלה, הוגדרה פעם כ"אופיום להמונים", הרי שהיום בהחלט אפשר להגדיר אותה כ"חרא להמונים".

אבל מה שיפה, זה שצרכני הטלוויזיה הם כמו בבונים - מגרדים את התחת ומתפלאים למה זה כואב. איך אתם יכולים לשלם כל כך הרבה כסף בחודש ולקבל בשלוות נפש את דברים כמו ה"פוליגרף" (לא ראיתי, אבל מספיק לקרוא את הטקסט של שי גולדן מהלינק למעלה), בה בשעה שאי אפשר לראות פה משחק כדורגל ברמה בלי לקחת משכנתא?

מי המטורף שהעלה בדעתו את רעיון העוועים המזעזע הזה? גירסה חולנית של PostSecret בלי מעטה האנונימיות? קבל כסף ככל שתחשוף כמה אתה חלאה? מה חשבתם לעצמכם???

אני באמת משתדלת שלא להיות שיפוטית. To each his own וכל זה. אבל, באמת, אני לא רואה סיבה להחזיק טלוויזיה בבית, חוץ מאשר כמשהו שמחברים אליו Wii ו-DVD. תוכניות כמו ה"פוליגרף" רק מזכירות לי את זה כל פעם מחדש. וגם "כוכב נולד" ו"הישרדות" וכל שטות אחרת שדוחפים לכם, בערוצים ציבוריים או בתשלום.

אגב, לא מאידיאולגיה הפסקתי לראות טלוויזיה - אלא משיקול כלכלי טהור. זה היה או זה או אינטרנט. לאור כמות הפוסטים פה (ובבלוגים אחרים), לא קשה לנחש במה בחרתי. בהתחלה חשבתי שאמות משעמום. אבל אחרי שלושה שבועות הבנתי שרק הרווחתי - הרווחתי זמן, כסף, פעילות גופנית ואפשרות לקרוא הרבה יותר בלוגים מגניבים. אבל כבר כתבתי על זה פעם.

הדבר היחידי שחסר לי, הוא שידורי ספורט ישירים. לא ראיתי משחק טניס טוב כבר כמה שנים, ונראה שגם את האולימפיאדה הזו אני אראה בעיקר מדיווחים באתרי חדשות וב-RSS. ככה זה, לכל דבר יש מחיר. את המחיר הזה אני משלמת עם חיוך גדול.

ממליצה בחום - נסו ותיהנו.

בחזרה אליך, גדי.
נכתב על ידי , 13/7/2008 22:35   בקטגוריות דעתי האישית, טלוויזיה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)