|
 נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי
|
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יולי 2008
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 7/2008
 הכחול הקטן
את הטריילר של Endless Ocean ראיתי כבר מזמן, וכבר אז הוא עורר בי חשדות עזים. משחק שלם שבו רק צוללים ורואים דגים? מאז EcoQuest לא היה דבר כזה! ועוד ל-Wii?
האמת היא שאקו-קווסט היה משחק חמוד מאוד. הוא היה חינוכי, היה מאוד קשה להיפסל או למות בו והיה בו דולפין מדבר. אבל הכי כיף - בחלקים גדולים מהמשחק הדמות היתה צריכה לצלול. ואז, בשיא קריירת הצלילה שלי, הייתי תקועה בבאר שבע. לא היו תחליפים. לא ממש היה נשיונל ג'יאוגרפיק. וכשאני וידיד טוב שלי כבר לא היינו יכולים לשאת את הגעגועים לים, היינו משחקים באקו-קווסט ומרגיעים את הקריז עם קולות הווסת והאוויר הדחוס, שהיו אותנטיים להפליא. העובדה שהדמות היתה בת 10 וצללה לבד לא הטרידה אותנו במיוחד.
ממבט קצר במשחקויות של Endless Ocean (בשביל זה המציאו את יו-טיוב - כדי שלא נקנה משחקים לפני שנראה מישהו אחר משחק בהם), הקונספט מאוד דומה, רק בלי האלמנטים של הקווסט המותח-משהו (בכל זאת, באקו-קווסט היתה דרמה!). ב-Endless Ocean פשוט צריך להסתובב במעמקים ולמצוא דגים. או משהו.
אין ספק שהגרפיקה והסאונד התקדמו מאוד מאז - ויש כאן מוצר די מרשים. מצד שני, יש פה גם הרבה שטויות (דגים לרוב בורחים מהצולל, וכל הקטע הזה של להאכיל אותם הוא רעיון גרוע ואף אסור. גם לגעת אסור - והמשחק מאוד מעודד את זה). מצד שלישי, הים האמיתי הרבה יותר יפה. מה שכן, יש סאונד הורס של וסת ואוויר דחוס, וזה בהחלט עושה נעים. לא שווה 400 שקל, אבל נעים. רק אולי שמישהו יכבה את המוזיקה?
משחקים זה כיף. אפשר ליצור עולם אידאלי בו בצלילה אחת רואים פטישן, דולפין וכריש לווייתן, והצולל מאוזן באופן מושלם, לא נגמר לו האוויר והוא לא מרחיף חול אפילו פעם אחת. מי צריך חיים אמיתיים?!
| |
| כינוי:
בת: 47 Yahoo:
one_end_all
תמונה |