לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הפוסט ה-3,000



בסוף השבוע התחוור לי כי "בטחון בתנועה" הגיע לעוד נקודת ציון מעניינת (ותירוץ לעוד פוסט חסר פשר) - הפוסט ה-3,000. אם אתם תוהים איפה הפוסט הזה, הרי שאתם מביטים בו ממש בשניות אלה. כן, כן, הנה הוא לפניכם. פוסט מספר 3,000 בבלוג הכחלחל שלי.

האמת היא שאם רוצים להיות קטנוניים, ואני בטוחה שיש כאלה מבין הקוראים המקסימים שלי, אז סביר להניח שעברתי את המספר הזה כבר קודם. אבל היו פה קצת מחיקות וקצת צנזורה, ולכן רק עכשיו אני מסתכלת על השורה התחתונה במסך העריכה, שאומרת שבבלוג יש 2,999 קטעים. איזה קטעים פה.

היו הרבה פוסטים חגיגיים בתקופה האחרונה, והאמת היא שאחרי 5 שנים של הבלוג הזה, אי אפשר לעשות פה כותרות של סקר TIM כל חמש דקות. לא בשביל זה קם הבלוג. מה גם שחלפו להם הימים בהם עמוד הסטטיסטיקות היה חוטף רפרושים כל 3 דקות ומחצה, תוך דיאלוגים שנונים בתגובות וקרוס-פוסטים עם בלוגרים אחרים בישרא.

אז, הנה, סתם שתדעו - בבלוג הזה יש 3,000 פוסטים. הקטגוריות עוזרות קצת להתמצא, אבל רוב האנשים ילכו פה לאיבוד מרוב שפע שטויות, קשקושים, לינקים ומחשבות.

בכל מקרה, שתדעו שאתם צריכים להרגיש ברי מזל - לו הייתי ממשיכה לכתוב בקצב בו התחלתי את הבלוג הזה (קרי, 10 פוסטים ביום), הייתם מסתכלים עכשיו על בלוג של 10,000 פוסטים, אולי יותר. וזה בהחלט היה יכול להיחשב כפשע נגד האנושות.

מי יודע, אולי נגיע גם לשם מתישהו. בינתיים, הצעד הבא הוא הפוסט ה-3,001.

נכתב על ידי , 17/8/2008 11:05   בקטגוריות פוסטים מומלצים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)