לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אבד חתול - סרטון חדש של ניר וגלי


ניר וגלי הם כוכבי פייסבוק רציניים מאוד. סרטוני האנימציה שלהם מבריקים, מצחיקים ומתמצתים את ההוויה הישראלית בצורה נהדרת וייחודית. מזכיר קצת את מ.ק. 22, רק קצת יותר מעודן.

 

הנה הסרטון החדש שלהם, "אבד חתול". 

 

נכתב על ידי , 13/6/2013 14:41   בקטגוריות וידיאו, שטויות וקשקושים, הומור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוקי היתושים


 

אין חרק שאני שונאת יותר מיתושים. תנו לי זבובי בקר מפוטמים, רפרפים מטרידים, גמלי שלמה מגודלים - הכל הולך. אני אפילו אוהבת עכבישים ונהנית לצפות בהם. יתושים, לעומת זאת, הם מהשטן של הטבע. הם מרושעים, מתוחכמים ובלתי נלאים, ואי אפשר לנצח אותם. וכמובן, כמו לדרבי, גם ליתושים יש חוקים משלהם:

 

  1. יתוש לעולם יחכה לרגע שבו אתם שקועים בשינה העמוקה ביותר האפשרית כדי לבצע את זממו.
  2. החלק הראשון של הגוף שלכם שיתוש יעקוץ בלילה יהיה האצבע ביד שמאל. למה? כדי שתתעוררו, תגרדו בטירופים ותחשפו חלקי גוף מפתים ועסיסיים יותר.
  3. בשנייה שתדליקו את האור כדי לאתר את המניאק המזמזם, הוא יתיישב על הפוסטר הכהה שתלוי לכם על הקיר, ויעשה קולות של בוב מארלי. בחיים לא תמצאו אותו.
  4. עד שתכבו את האור ותנסו לחזור לישון.
  5. כשתדליקו את האור בפעם השנייה כדי למחוץ את החלאה, תוכלו לראות אותו על התקרה. אם תקשיבו טוב (ותהיו ילדים טובים) תוכלו לשמוע אותו עושה לכם "נה נה, נה נה נה".
  6. עכשיו תעמדו בפני ברירה - לעלות על המיטה, לקפוץ לכיוון התקרה ולנסות לרצוח את היתוש עם החולצה המלוכלכת מאתמול ואז להתעורר והלך הלילה, או לכבות את האור ולנסות להמשיך לישון, עד שהבן זנונים יבוא לזמזם לכם שוב באזון, ואז להתעורר והלך הלילה.
  7. וידוא הריגה: כל עוד לא ראיתם גופה, או לפחות מריחה ממש טובה של דם על הקיר, הניחו שהיתוש עדיין חי ויחזור לנקום בכם על שניסיתם לחסל אותו.
  8. אם הוא באמת מת, האח שלו יבוא לזמזם לכם באוזן בארבע לפנות בוקר, כדי להרוס את מה שנשאר מהלילה המחורבן שלכם.
  9. קוטלי יתושים חשמליים קוטלים כל דבר מלבד יתושים, כולל את השפם של החתול שלכם.
  10. היתושים לא יודעים שדוחה יתושים אמור לדחות אותם - והם מתנהגים בהתאם. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם מבזבזים איזה 40 שקל על טבליות מסריחות מקרטון.
  11. כן, אני יודעת שמי שעוקץ זו בכלל הנקבה, אבל באמא שלכם, למי אכפת מהזכויות המגדריות של השרמוטה, כשהיא מזמזמת לכם באוזן בארבע לפנות בוקר?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/4/2011 00:32   בקטגוריות הומור, הומור מטופש, שטויות וקשקושים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גברים לבנים לא יכולים



מה לעשות, והקליפ המשעשע הזה (שהוא בעצם מצגת תמונות) מציג בצורה מאוד נלעגת, מצחיקה ו(כנראה) נכונה את שחקני הכדורסל הלבנים.

אני צחקתי, גם בגלל המילים. והציפור של טוויטר שאפילו כאן התעקשו לדחוף אותה.

מוקדש באהבה לנדב הנפלד.

נכתב על ידי , 30/5/2009 20:10   בקטגוריות וידיאו, הומור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5 הסטיות הקולינריות שלי



לכולם יש אותן. גם לכם, אל תיתממו. שמעתי סיפורי זוועה מכל הסוגים והמינים. כל אלה שמעקמים את האף על אכילת ג'וקים בטלוויזיה, או על אכילת בשר בכלל, מתחזקים בעצמם כמה סטיות קולינריות מהסוג המביש ביותר. אני לא מדברת פה על אכילת פיצה קרה או כרסום שלוש חבילות במבה ברצף (עם קולה, ברור שעם קולה). אלה סתם קטעי זלילה. אני מדברת על הסטיות האמיתיות, כאלה שבדרך כלל לא מדברים עליהן בקול רם.

הנה חמש הסטיות הקולינריות שלי:

פסטרמה - העובדה שאני אוהבת פסטרמה היא לא סטייה בפני עצמה, כמובן. אלא מה, החיבה המוגזמת שלי לפסטרמה הפכה אותי לסוג של פסטרמה-פריק. אפילו שקלתי לכתוב בלוג שיוקדש כולו לפסטרמה. כן. בכל אופן, כמו שהבנתם, אני מאוד אוהבת פסטרמה. כל כך אוהבת, שאני יכולה לחסל חצי קילו בפרוסות, ככה בלי כלום, בזמן מאוד קצר. אני מכירה וטעמתי כל סוג פסטרמה אפשרי במעדניות (ואני כוללת כאן גם כל מיני מעושנים שאין בסופר, כמו שוק איטלקי, שינקן וכו'), ואני בהחלט יכולה לזהות פסטרמות על פי הטעם. סנדביץ' עם פסטרמה זה משהו שמאוד קשה לי לעמוד בפניו, אפילו כשאני שבעה. האמת היא שבשנים האחרונות התמתנה מעט צריכת הפסטרמה שלי, אבל זה עדיין מצרך חובה במקרר, שנגמר מהר מדי בדרך כלל.

קולה עייפה - אם אני כבר שותה, זה דווקא Zero, אבל אני תמיד אעדיף שיהיו בה כמה שפחות גזים. למעשה, בקבוק קולה פתוח הולך ומשביח מבחינתי - כי ככל שעובר הזמן, יש בו פחות בועות ויותר כיף לי לשתות. בגלל זה אני גם מאוד אוהבת את הקולה שמוכרים בכוסות בקולנוע. היא בדיוק בכמות הגזים המתאימה - סביר להניח שזה מפני שהיא מדוללת במים או משהו כזה.

דני עם גבינה - זו סטייה קולינרית שלא תיחזקתי כבר שנים, אבל היא עדיין קיימת. אמא שלי אשמה, כמובן. זו כנראה היתה הדרך שלה לדחוף לי מוצרי חלב בריאים. המתכון פשוט מאוד - גביע אחד של דני, חצי גביע של גבינה לבנה רגילה לחלוטין. מערבבים קצת (לא יותר מדי, שלא יהיה נוזלי) ואוכלים בכפית. לא לעשות קולות של הקאה. זה דווקא די טעים!

תערובת קציצות בלתי מבושלת - האמת היא שזה לא כזה ביג דיל. בסך הכל יש מאכל שנקרא סטייק טרטר, ולא אני המצאתי אותו. ובכל זאת, אני המשוגעת שיכולה לגנוב ביסים מזדמנים מתערובת הבשר, התבלינים והבצל שמונחת בקערה, עוד לפני הבישול או הטיגון. ובכלל, בשר שכבר כן בישלו אותו, אני מעדיפה שיהיה רייר. אבל זה כבר לא קשור.

בצק אפוי למחצה - זוהי בת הדודה של הסטייה הקודמת. בורקסים בתנור? משהו שיש בו בצק עלים? אם רוצים לשמח אותי, מומלץ לא לאפות עד הסוף (בטח לא שרוף או שחום, רחמנא ליצלן) ולהשאיר שיהיה קצת לא אפוי. זה בטח לא בריא בשום צורה, אבל זה טעים, וזה מה שחשוב.

הקוראים הנאמנים מוזמנים לחלוק איתנו את הסטיות הקולינריות שלהם. אל תתביישו, כולנו באותה קערה.
נכתב על ידי , 30/3/2009 15:14   בקטגוריות חוויות מהחיים, הומור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תלחצו על הכפתור האדום!



אומרים לכם לא ללחוץ!!!



נכתב על ידי , 27/11/2008 11:52   בקטגוריות שטויות וקשקושים, הומור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלונדינית אחת יצאה לדוג בקרח...



בלונדינית אחת החליטה שבא לה לדוג בקרח, כמו אסקימואית, או משהו. הלכה, קנתה חכה, קנתה משור לניסור קרח, מצאה אגם מגניב, התיישבה על שרפרף והתחילה לחצוב חור בקרח, כדי שיהיה לה איך לתפוס דגים.

הבלונדה מנסרת, ופתאום שומעת קול נישא ברמה ועמוק יורד אליה מן השמים ואומר "אין דגים מתחת לקרח!".

הבלונדינית נבהלה עד עמקי נשמתה, אבל התעשתה, זזה למקום אחר על הקרח, ניערה את שערותיה וניסתה שוב לנסר חור בקרח. ושוב, כמו קודם, התגלגל לעברה הקול המפחיד מן השמים: "אין דגים מתחת לקרח".

מפוחדת באמת, הבלונדינית זזה ממש לקצה המרוחק של השטח הקפוא, שתתה קצת מהתרמוס עם השוקו, ושוב התחילה לנסר את הקרח, בניסיון לחצוב בו חור. וגם הפעם, הפתעה-הפתעה, נשמע קול מאיים מן השמים: "אין דגים מתחת לקרח!!!".

הבלונדה, כבר על סף התקפת לב, הרימה את הראש ולחשה ביראה: "אלוהים? זה אתה?".

והקול ענה לה: "לא! זה המנהל של ההחלקה על הקרח!".


נכתב על ידי , 29/7/2008 22:02   בקטגוריות הומור, הומור מטופש  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11 סימנים שהחופש הגדול הגיע



לא יודעת אם שמתם לב, אחיי לסבל, אבל עברנו את ה-1 ביולי. לא צריך להסתכל בלוח השנה בשביל לדעת את זה. להלן 11 סימנים שהחופש הגדול הגיע.

  1. הקניונים מתמלאים כבר בשעה 9 בבוקר - אבל החניונים יחסית ריקים.
  2. חדר המדרגות בבניין שלכם רועש הרבה יותר מהרגיל.
  3. דלתות בבניין שלכם נטרקות הרבה יותר מהרגיל.
  4. המוכרות והמוכרים בקניונים מקבלים מבט זגוגי ואומלל בעיניים.
  5. המצילים והעובדים בבריכות ברחבי העיר מקבלים מבט זגוגי ואומלל בעיניים. ושוקלים התאבדות.
  6. ההורים מקבלים מבט זגוגי ואומלל בעיניים. וגם טלפונים מהבנק.
  7. המשפטים הכי נפוצים שנשמעים בחנויות הם "חמודה, אל תגעי בזה בבקשה" ו"ילד, תעזוב את זה!".
  8. הקניונים מתמלאים ב"סדנאות יצירה" בהם אפשר במחיר סמלי של 59 שקלים לאפשר לילד שלכם להדביק חול צבעוני על נייר באמצעות דבק פלסטי.
  9. כשאתם הולכים בשכונה, אתם יכולים לשמוע מכל עבר את ציוצי ה-uh-oh של תוכנת הפלא ICQ. בווליום גבוה במיוחד.
  10. ההורים שלכם ידידותיים כלפיכם באופן מעורר חשד - בעיקר כשיש לכם אחים קטנים.
  11. יש ג'וקים בדירה שלכם. טוב, אולי זה לא קשור.

נכתב על ידי , 2/7/2008 11:29   בקטגוריות הומור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז את מי מזיין ג'ימי קימל?



אחרי שהפנמנו ששרה סילברמן מזיינת את מאט דיימון (אשריה וטוב לה), נותר רק לשאול את מי מזיין ג'ימי קימל. התשובה מצחיקה עד דמעות וכוללת מצעד סלבריטאים שלא מבייש בלוקבאסטר הוליוודי. פנו לעצמכם 6 דקות:

נכתב על ידי , 25/2/2008 15:42   בקטגוריות הומור, וידיאו, שטויות וקשקושים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרה סילברמן מזיינת את מאט דיימון



יש פה איזה טריק מתוקשר של ג'ימי קימל ומאט דיימון, אבל זה באמת מעניין כאבק מתחת למיטה. אבל שרה סילברמן מזיינת את מאט דיימון - זה כבר שווה צפייה.

נכתב על ידי , 9/2/2008 22:24   בקטגוריות הומור, וידיאו  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)