לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Gadgets. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על שודדים וגנבים



למה אנשים עושים דברים רעים? כי אפשר.
למה לגנוב? כי אפשר.
למה לתקוע מחירים מופקעים, שהם שוד לאור היום? כי אפשר.

כי אף אחד לא מפקח על זה. כי זה שוק חופשי ודמוקרטיה, וכל אחד יכול למכור באיזה מחיר שבא לו.

נכון, ובכל זאת מעצבן.

שני מקרים של העת האחרונה:

מקרה ראשון - לאחר שרכשתי מצלמת אולימפוס DSLR עם סוללה נטענת, חשבתי לעצמי שיהיה נחמד אם תהיה לי סוללה ספייר, למקרה של טיולים ארוכים במיוחד. אולימפוס היא אחלה חברה, אבל אלה המייצגים אותה בארץ, אלודה, הם ארגון מושמץ ומוקע, שמטנפים עליו בכל פורום אפשרי. לשמחתי לא יצא לי להיתקל בשירות הלקוחות של אלודה, ואני מקווה שלא ייצא לי. אבל מה לעשות כשצריך סוללה של אולימפוס?

לאחר שיטוטים מעיקים באתר המזעזע של אלודה, הצלחתי למצוא איזה מסמך PDF מעפן, שמודיע לי קבל עם ומסך, שסוללה נטענת מהסוג שרציתי עולה כ-250 שקל. לא פחות. מחיר שערורייתי לכל הדעות, גם לסוללה שמגיעה עם מצלמה יקרה. אני בכלל לא יודעת למה אני עדיין נותנת צ'אנס לחנויות הישראליות בקטעים האלה, ולא פונה ישר ל-eBay, שהיה האתר השני שלי בבדיקה הזו. תוך 3 דקות ומחצה מצאתי עסקה מצוינת - 2 סוללות, לא מקוריות של אולימפוס, עם אמפראז' גבוה יותר, כולל משלוח - ב-50 שקל, טבין ותקילין. ואפילו לא צריך לשלם מע"מ, מה אתם יודעים.

מקרה שני - הסוללה של ה-Asus EEE PC שלי לא מחזיקה מעמד יותר מדי זמן. ככה זה במחשבים זולים. מאחר שהמחשב הזה באמת נייד להפליא, ולהסתובב עם כבל חשמל זה מבעס, החלטתי שאני רוצה סוללה ספייר. בהתחלה ראיתי את הסוללה רק בחנות אחת בארץ - והמחיר השערורייתי עמד (ועדיין עומד!) על לא פחות מ-500 ש"ח - כמעט שליש מהמחיר של המחשב! עבר קצת זמן, ובדקתי שוב - המחיר הנמוך ביותר עמד על 300 ש"ח, לסוללה של 4,400 מילי-אמפר. ושוב (פיהוק גדול), ביקור קצר ב-eBay, קנייה מהירה, עם משלוח - 200 שקל, לסוללה אורגינלית וחדשה של 5,200 מילי-אמפר. למה? ככה.

אחר כך גם קניתי תיק ורוד ומהמם וחדש לאסוס, כי אפשר להמשיך ולהסתובב איתו עם התיק המעפן שקניתי לו. אבל זה כבר Fetish אחר, שיסופר בפעם אחרת.

נכון, לקנות ב-eBay זה סיכון - יש רמאים וזיופים וכל מיני אנשים רעים. אין אבא ואמא, אין חברה שאפשר לפנות אליה או ללכלך עליה בבלוג אחרי שנפגעים. מצד שני, אפשר לחשוב שפה בארץ כולם נקיי כפיים וימסרו לכם את הסחורה במצב מעולה בכל מצב ובכל סיטואציה.

באי-ביי יש לפחות שיטת פידבקים שמוכיחה את עצמה לא רע. מתוך הרבה רכישות שביצעתי, רק פעמיים התאכזבתי, וגם זה בצורה מינורית - חיסרון של חוסר היכולת לגעת ולמשש את המוצר - והפקתי לקחים. שירות הלקוחות, ברוב המקרים, מצוין וידידותי; המבחר פי מיליון מגוון ומעניין ממה שיש בארץ; המשלוח מהיר יחסית והמוצרים זולים ואיכותיים - בדרך כלל כמובטח בדף התיאור של המוצר. אם תשאלו אותי, אני מעדיפה להסתכן עם איזה צ'או צ'יין מסין או ג'וליה מארה"ב, מאשר דוד ממחסני חשמל, שמכר לי DVD מעפן שרק עושה לי צרות מהשנייה שקניתי אותו.

נכתב על ידי , 14/9/2008 17:41   בקטגוריות Gadgets and Trinkets, חוויות מהחיים, מחשבים ואינטרנט  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה כשמבשלים סלולרי במיקרוגל?



יש פה כמה פריימים מזויפים בוודאות, אבל עדיין מדובר בסרטון משעשע להפליא. אם אתם מנסים את זה בבית, לפחות תצלמו את זה לפני שאתם קוראים למכבי האש ולזק"א.

נכתב על ידי , 28/5/2008 15:57   בקטגוריות וידיאו, Gadgets and Trinkets, שטויות וקשקושים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצעצוע החדש והוורוד שלי



אין כמו איזה גאדג'ט קטן וטוב לשיפור המצברוח והגדלת החור בכיס. אבל באמת שלא היתה ברירה מבחינתי. בשנייה ששמעתי על ה-Asus EEE PC הבנתי שמישהו סוף סוף ייצר לפטופ בדיוק בשבילי.

לא שאין לי לפטופ. יש לי. ואני מאוד אוהבת אותו. אבל הוא גדול, מסיבי ומעייף מאוד להסתובב איתו. הלפטופים הסקסיים והקטנים שיש למיליונרים, הם, ובכן, למיליונרים. לפטופ קל משקל ויפה יכול לעלות גם 10,000 שקל - ובחיאת, אפילו אני לא מוכנה להוציא כאלה סכומים.

כמובן שה-EEE הגיע לארץ באיחור מטורף. וכמובן שהיבואנים החליטו לזיין את כולנו. מחשב שנמכר בחו"ל ב-400 דולר, משום מה תומחר כאן ב-2,500 שקל, בלי הרבה בושה.

התוכנית המקורית שלי היתה למצוא קורבן שנוסע לארה"ב הרחוקה, לתת לו 400 דולר ביד ולקוות לטוב. אבל אני גם ידועה כיצור חסר סבלנות בסיסית, ולכן כל הזמן חיפשתי עדכונים בנושא המחיר של הלפטופון בארץ. והנה, גיליתי שבפנדה מחשבים מוכרים את ה-EEE במחיר השפוי של כ-1,600 שקל. כמובן שלא הצלחתי להתאפק. וכמובן שאת הפוסט הזה אני כותבת מהצעצוע החדש והוורוד שלי. ברור שוורוד. אני בחורה, לא? כל החפצים שלי ורודים!!!

המחשב מתחיל לעבוד בשניות, לא צריך לעשות כלום - רק לתת לו לחפש רשת אלחוטית. טוב, ולחפש איך שמים עברית. ואיך פותחים טרמינל. ואיך עושים סופר-יוזר (עכשיו יבואו כל הלינוקסאים להסתבלט עליי. מה לעשות, אני לא מומחית בלינוקס ואני מאוד גאה בעצמי שלמדתי כמה פקודות בסיסיות).

אני לא רואה סיבה ממשית להתקין על היפיוף הזה XP. הגירסה הזולה של ה-EEE אינה חזקה במיוחד ואני לא ממליצה לטחון אותו במערכת הפעלה כבדה. הרבה מקום גם ככה לא נשאר גם כרגע.

שמעתי הרבה תלונות על המקלדת. טוב, ברור שלא נכתוב פה את כל כתבי שייקספיר, אבל אני מקלידה את הפוסט הזה על האסוס, והקצב לא רע בכלל. בקיצור, כל הקוטרים - תלמדו הקלדה עיוורת ואמצו לכם אצבעות דקיקות וחינניות כמו שלי :)

כמובן שלא הכל מושלם. מי שעשה את החריטה על המקלדת, צריך לשבור לו את הידיים והרגליים. מקש ה-SPACE לא נראה יציב במיוחד וה-SHIFT במיקום קצת מוזר שצריך להתרגל אליו. נראה על פניו שלא פשוט להוסיף ולהסיר פה תוכנות, ועוד לא הגעתי לרמה של נוחות עם הלינוקס.

אבל, בינינו - יש פיירפוקס, יש אינטרנט ובאמת שלא צריך יותר. הכנסתי כל מיני USB וכרטיסים וזה עובד יופי. הוא יפה, ורוד, פיצי, סקסי וקל משקל. אחלה גאדג'ט שבעולם (עד הגאדג'ט הבא שישבה את לבי, כמובן)! אתם יכולים לראות גם תמונות:






נכתב על ידי , 1/5/2008 21:34   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט, Gadgets and Trinkets, חוויות מהחיים  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלהקה



באמת שאיני חובבת נלהבת של הייפ ה-iPhone וסטיב ג'ובס, אבל הסרטון הזה שיעשע אותי עד מאוד:



נכתב על ידי , 20/2/2008 11:19   בקטגוריות וידיאו, Gadgets and Trinkets  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו רוצה מקרר של גוגל?



מי ששאיפת חייו היא מקרר קטן של גוגל, יכול ללכת לבלוג הזה, להתחנף אליו ולכתוב פוסט שיעשה אליו Trackback, ובפוסט להסביר למה מגיע לכם לקבל מקרר קטן של גוגל. אבל באמת, רק אם אתם חייבים.





נכתב על ידי , 8/1/2008 12:37   בקטגוריות שטויות וקשקושים, Gadgets and Trinkets  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האסלה המושלמת?



אני די בטוחה שזו לא הפעם הראשונה שאני כותבת על אסלות מושלמות, ולא כי יש לי fetish לקקי, אלא כי זה נורא משעשע אותי שמישהו מוכן להשקיע כל כך הרבה זמן, מאמץ וכסף בשיפור בית השימוש.

יצירת המופת הזו נקראת Pimped Out John, והיא מוצעת בהגרלה. קודם כל אני חייבת לציין שהצבע הירוק מאוד נחמד, וגם מאוד web 2.0. מעבר לכך, השירותים כוללים מסך LCD 20 אינץ' של פיליפס, מערכת XBOX כדי להעביר את הזמן, DVD ו-TIVO, וכמובן - מקרר עם ברז בירה. אה, ברור. אני תמיד שותה בירה כשאני בשירותים. יותר יעיל ככה.

אפשר גם לעשות כושר - כי יש מערכת פדלים מצורפת, והכי חשוב - מגפון, כדי לצעוק "אמא, תביאי לי עוד נייר טואלט!!!".




נכתב על ידי , 8/2/2007 10:04   בקטגוריות שטויות וקשקושים, Gadgets and Trinkets  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגעת בנוקיה



דווקא בטלפונים אני לא מהמשדרגים-כל-חמש-דקות. טלפון נייד חייב להיות לי נוח, פונקציונאלי, מתקפל, וכמובן - נוקיה. יש כמה וכמה טלפונים נחמדים של נוקיה בשוק עכשיו, במיוחד ה-N76 שיצא לא מזמן. מצד שני, הוא די גדול ומסורבל, ונראה לי בכלל לא מתאים שנוקיה רודפת אחרי מוטורולה. הלסדום ועמורה דמינו?

מצד שלישי, יכול להיות הרבה יותר מגניב, כמו למשל ה-Nokia Aeon. כולו רק מגע. והוא יפה. ודק. ומגניב. יאללה, שייצא כבר. בטח אורנג' ייקחו עליו 250 שקל בחודש.



נכתב על ידי , 18/1/2007 09:09   בקטגוריות Gadgets and Trinkets  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המחשב האישי הקטן ביותר בעולם


 

אויש, איזה מאמי. כן, מחשב יכול להיות מאמי!

 

במיוחד אם הוא יותר מחשבון ממחשב - ה-PC הכי קטן בעולם, בגודל של 5X5X6.25 ס"מ, קובייתי וצהוב. הוא לא חדש במיוחד, אבל אני גיליתי אותו רק היום.

 

יש לו רק 64 מגה זיכרון (כמו שעון ממוצע?) אבל יש לו יציאה למסך, יציאה לרשת ואפילו USB. מערכת ההפעלה - Atom Linux. לא ברור בכלל איפה ספק הכוח, אבל נניח לזה לרגע. למה להיות כל כך קטנוניים - תראו איזה חמוד! תווית המחיר אמורה להיות 325 דולר, והשם הממותג שלו הוא - Space Cube.

 

אפשר לקנות כמה כאלה ולבנות איתם כמו בלגו. או סתם להסתכל עליו ולהרגיש מגניבים.

 



 

 

נכתב על ידי , 15/1/2007 09:18   בקטגוריות Gadgets and Trinkets, מחשבים ואינטרנט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



160 מגה פיקסל


 

הנה לכם מצלמה רצינית: 160 מגה פיקסל, מסך של 480X640, מחיר מוערך של 30,000 דולר. מי קונה?

 

נכתב על ידי , 29/9/2006 19:46   בקטגוריות Gadgets and Trinkets  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)