לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Bursts. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הים מחכה לי



תתנהגו יפה! שבוע לא אהיה פה, ובינתיים תישארו לבד ותצטרכו למצוא בעצמכם תמונות מצחיקות ולינקים דביליים.

היו ברוכים, אני יוצאת לחופשה!


נכתב על ידי , 3/10/2008 21:07   בקטגוריות Bursts, חוויות מהחיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז ככה יישמע יום הדין



בקושי שומעים את האזעקה בדרום תל אביב. ובכל זאת, זה צליל מאוד מטריד.

השכונה שקטה לגמרי, אף אחד לא מוציא אפילו את הראש מהחלון. כולם יודעים שזה תרגיל? או שלאף אחד לא אכפת?

ולו היתה זו אזעקת אמת? האם היינו בכלל מגיבים? ואם כן, האם היינו מגיבים מהר מספיק?

או שאולי פשוט היינו יושבים וכותבים על זה פוסט, כאקט אחרון וסמלי. אם זו פצצה אטומית, בחיאת רבאק, מה זה כבר משנה?


נכתב על ידי , 8/4/2008 10:01   בקטגוריות חוויות מהחיים, Bursts  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רעידת אדמה?


אל תגידו לי שהזיתי. האופניים שלי זזו איזה 4 שניות עכשיו, ואני בכלל לא עליהם. למעשה, כל הבית זז.

רעידת אדמה בדרום תל אביב? או שמישהו השתעל ממש חזק?

עדכון 12:38: אני רואה שכל הבלוגיה חשה ברעידות. אז אני לא על סמים. אפילו ynet אומרים שהיתה רעידה. אז... דיווחים?
נכתב על ידי , 15/2/2008 12:38   בקטגוריות Bursts  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדג ועונשו


 

אני אומרת, אם את בולעת כדורים של שמן דגים (אומגה 3 עאלק), אל תתפלאי אחר כך מאיפה יש לך גרעפסים בטעם חטיפי נסיכת הנילוס.

נכתב על ידי , 8/5/2007 21:57   בקטגוריות Bursts  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איש של אינטרנט



איך יודעים שמישהו באמת מבין את רוח האינטרנט?

את מציעה לשלוח לך לינק לבלוג החסוי שלך והוא אומר לך: "עזבי" ומחייך.
נכתב על ידי , 16/3/2007 15:12   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט, Bursts  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה למבדה, מה?!



זה עתה שמעתי רינגטון לא פוליפוני בעליל שניגן את השיר המשוקץ למבדה.

שנות ה-90 על כל כיעורן אפפו אותי לשתי דקות נוראיות.

אמאל'ה.
נכתב על ידי , 21/2/2007 22:33   בקטגוריות Bursts  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשים חיי המפרמט


קשים חיי המפרמט.
קשים אף יותר חיי מתקין ההארד-דיסק החדש.

רק רציתי ליידע את העולם בעניין הזה.
נכתב על ידי , 10/11/2006 20:50   בקטגוריות Bursts, מחשבים ואינטרנט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגיקים בלבד


 

אין מה לעשות, יש בדיחות שרק גיקים מבינים.

 

עדכון 30/10/2006, 12:47: בלינק שהיה פה, היה משהו שצוחק על מיקרוסופט.

 

כנראה שלמיקרוסופט יש הרבה מאוד כוח, כי מהר מאוד הם הצליחו להוריד את האתר הזה. מעניין.

 

אז היה שם משהו מצחיק, אני לא אשמה. מיקרוסופט אשמה!!!

נכתב על ידי , 29/10/2006 23:08   בקטגוריות Bursts, מחשבים ואינטרנט, שטויות וקשקושים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוכניות


 

ואני עוד תיכננתי לצאת לשטוף את האוטו היום.

 

הא!

נכתב על ידי , 28/10/2006 10:24   בקטגוריות Bursts  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,755
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)