לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

כאב ראש מוזר


 

תקף אותי משעות אחר הצהריים כאב ראש משונה למדי - שום אופטלגין לא מצליח לנטרל אותו. 3 אופטלגינים עברתי ועוד לא עובר. מדובר באחד מכאבי הראש המוזרים ביותר שהיו לי. דקירות חזקות מעל העין, בעיקר מצד ימין, אם כי יש לי הרגשה שזה מתפשט עכשיו לצד שמאל. זה בעצם יותר כאב-מצח מכאב ראש. איי.

 

וכן, שתיתי הרבה, ולא, אין לי מיגרנות. שמועה אומרת שזה וירוס - כבר היה לי פעם משהו דומה. גם דוד שלי מדווח על כאבים שכאלה. אוף. כואב. אני מקווה שאצליח לישון. אם לא - מחר אחמיץ יום עבודה.

 

כואב. באמת. אני שונאת להיות כל כך חסרת אונים לגבי משהו.

נכתב על ידי , 30/11/2004 22:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"כן, הציצים שלי אמיתיים!"


 

כה אמרה ג'ורג'ינה ורבאן, שחקנית הולנדית שבטח רק השם שלה גורם לחלק מהזכרים לזיקפה חלקית. ג'ורג'ינה עשתה את הצעד-מקדם-הקריירה הכי חשוב לשחקניות שלא מקבלות מספיק חשיפה תקשורתית (או יותר מדי, הכל תלוי) והצטלמה לפלייבוי.

 

הצילומים עוררו סערה מיידית. ולא בגלל העירום עצמו. הדיון נסוב סביב שאלה אחת פשוטה - האם הם אמיתיים? הציצים, לא תאי המוח שלה. ובכן, ג'ורג'ינה יקירתנו, על אף שוודאי נהנתה מהסערה התקשורתית (שכונתה, הו כמה שנון, Boobgate) ומכמות החיפושים המטורפת ב-Google (כ-250,000 תוך מספר שבועות. לא רע בשביל נערה הולנדית עם שם קשה לאיות), החליט לשים קץ לוויכוחים.

 

ואיך עשתה זאת? האם הקימה דוכן של "שלם דולר וגע לי בציצי ותחליט בעצמך?". לא ולא, שכן בשביל מה יש אינטרנט? הלכה ג'ורג'ינה והצטלמה בשנית. הפעם ברנטגן (לא הרב, המכונה), ופירסמה את התמונות באתר האינטרנט שלה. ג'ורג'ינה אף מספרת כי מאז שהתחילה לקחת את הגלולה, בגיל 16, הציצים שלה גדלו והפכו ליצירות המופת שהם היום.

 

האם בכך תם הוויכוח?

 

או שמא עכשיו נפצח בוויכוח האלמותי - זה פוטושופ, או שמא רקמת מוח של חייזר? כי למען האמת, הציצים שלה לא נראים מי-יודע-מה ברנטגן. ועל זה נאמר - יש גם דברים שאנחנו לא רוצים לדעת, ככה, לפעמים.

 


 


הציצים של ג'ורג'ינה - מבט מבפנים.
נכתב על ידי , 29/11/2004 19:48   בקטגוריות סקס סקס סקס  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השירים הנדבקים - נכון לעכשיו


 

שירים איומים שכאלה, ברור שהם יידבקו אלי. הרי אין סיכוי שהסימפוניה התשיעית, למשל, לא תצא לי מהראש, אלא דווקא "מי אוהב אותך יותר ממני" של ארקדי דוכין, ושלא נדע מצרות - "מגדלור" של מיקה קרני או איך שלא קוראים לה.

 

הצילו!

 

אני שוקלת לעשות להם פולסא דנורא.

נכתב על ידי , 29/11/2004 09:49  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכך תלמדו יידיש. גוועאלד!


 

למרות השתייכותי לעדות הקלוואווין, צחקתי ונהניתי. תבלו:

 

http://www.vidlit.com/yidlit/yidlit.html

נכתב על ידי , 28/11/2004 13:25   בקטגוריות שטויות וקשקושים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אכילת המבורגר


 

לאכול המבורגר עם סכין ומזלג, כשהוא בא בתוך לחמניה, זה משול לכך שכבר יש לך בחורה במיטה שרוצה לשכב איתך, ובמקום זה אתה מביא ביד.

 

וזה עוד בלי להגיד כלום על אנשים שאוכלים המבורגר בדרגת צלייה שהיא מעל מדיום-רייר. תתביישו!

נכתב על ידי , 27/11/2004 18:14   בקטגוריות Bursts  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחק מכור של אדם אחד - ליאור שליין


 

נכון שיש לו את השיער הכי ביזארי בטלוויזיה, אבל אני פוצחת פה בווידוי מרגש - ליאור שליין עושה לי את זה ובענק. מדובר באחד האנשים הכי מצחיקים שיצא לי לראות בשנים האחרונות, והוא עושה את זה בכל כך הרבה חן וארסיות מעודנת, שאי אפשר שלא למות עליו. השנינות הזו היא אחד הדברים הכי נפלאים לצפות בהם, שלא לדבר על העובדה שזה סקסי בטירוף. אני רק מקווה שהוא לא יתאדה וייעלם כמו כמה אנשים מצחיקים אחרים, ושלא יתקלקל בכל מיני פרויקטים הזויים שלא מתאימים לו. Star Quality כבר אמרתי?

 

מעבר לכך, בהתחשב בעובדה שהתוכנית "משחק מכור" היא הדבר היחידי שאני רואה בטלוויזיה (אין לי כבלים ואין לי חיבור לאנטנה, רק DVD), ועוד לא בטלוויזיה שלי, אני חייבת לציין שזו חוויית צפייה מספקת בהחלט. אני פשוט לא מפסיקה לצחוק. תענוג, והסלידה המוקדמת שלי לעינב גלילי ולגיל ריבה הולכת ונעלמת.

 

אבל אין כמו שליין. המלך הג'ינג'י של הסאטירה הטלוויזיונית.

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2004 22:30   בקטגוריות טלוויזיה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שערות קטנות


 

אין דבר יותר מענג מאשר להגיע הביתה בצהריי יום שישי סוער, ולגלות כי כל הכיור מלא בשערות קטנות-קטנות-קטנות, כאלה שיוצאות ממכונת גילוח כשמנערים אותה, או כשסתם מתגלחים.

 

והכי כיף - לגלות שחלק ניכר מהשערות האלה הגיעו למברשת השיניים שלך, למברשת הסומק, לסכין הגילוח ולדיאודורנט (שהיה סגור. באמת מזל).

 

בא לי להקיא.

 

אם תשמעו על שותף לדירה שנרצח בתל אביב בידי שותפה עצבנית, אל תתפלאו.

 

סעמק ערס. חרא.

נכתב על ידי , 26/11/2004 19:58  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכי הרבה פירסינג


 

קבלו אותה, האישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם - 2,500 חתיכות מתכת חוררו את גופה בשלב זה או אחר. ואני רק שואלת שאלה אחת - למה?

 


 


נכתב על ידי , 26/11/2004 12:46   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילה טובה על אולסייל


 

כל כך הרבה סיפורים שומעים על תקלות וגזלות שקרו לאנשים שרכשו מוצרים מחברות ישראליות באינטרנט, אז החלטתי שהגיע הזמן לספר גם על משהו טוב שחברה אינטרנטית מסוגלת לעשות.

 

אני קונה ותיקה באינטרנט. נדמה לי שאת הרכישה הראשונה ביצעתי באמזון, ומאז אין לי בבית כמעט מוצר טכנולוגי, ספרים או דיסקים, שאינם רכישה מאתר אינטרנט. בהתחלה רוב הרכישות היו מאתרים גדולים, ידועים ולא-ישראלים, אבל עם הזמן למדתי לבטוח באתרים כמו וואלה שופס ואולסייל, גם ברכישות גדולות, של כמה אלפי שקלים.

 

לרגל מעבר הדירה חסר התקדים שלי, החלטתי שהגיע הזמן לרכוש טלוויזיה ו-DVD שיהיו רכושי הפרטי וינדדו איתי ממקום למקום. החלטתי לבצע את הקנייה באינטרנט, באתר מכירות פומביות כלשהו, עם גבול עליון מוגדר מראש למחיר. כך מצאתי את עצמי באולסייל, מעיפה מחירים לכל עבר לכל מיני טלוויזיות בגודל 21 אינץ'. התמזל מזלי, ובאותו יום הצלחתי לשים יד גם על DVD וגם על טלוויזיה , ועוד בלי לעבור את גבולות המחיר שהצבתי לעצמי.

את הטלוויזיה קיבלתי לאחר שבוע וחצי בערך, אולם ה-DVD בושש לבוא, למרות שכבר חוייבתי בגינו בכרטיס האשראי. לא התרגשתי מזה, כי עד עתה לא נתקלתי בבעיות  ותמיד קיבלתי את המוצרים שהזמנתי.

 

לאחר המתנה של שבועיים וקצת, החלטתי לשלוח אימייל לחברה שהיתה אמורה לספק לי את ה-DVD - ב. קשת מדיה. שיגרתי אימייל ולא נעניתי. כעבור יומיים החלטתי להתקשר אליהם ולהתחיל לתחקר. הקו היה תפוס באופן תמידי. עברתי לאמצעי תחקיר והקלדתי את שם החברה בגוגל. לחרדתי הרבה הגעתי לידיעה חדשותית המספרת בלקוניות על קריסתה של החברה וחובותיה, שכנראה לעולם לא ישולמו. הידיעה, אגב, פורסמה ממש ימים ספורים לאחר הרכישה המדוברת.

 

התחלתי לחשוב שאולי  אני צריכה להיפרד בדמעות מהכסף ששילמתי עבור ה-DVD, ואני מטבעי גם שונאת את כל ההתנהלות וההתעקשות מול חברות מסחריות. אבל הפעם כל הסיפור נשמע לי בלתי סביר, והחלטתי להילחם על זכותי ל-DVD. התקשרתי לישראכרט, שם אמרו לי שאני צריכה לשלוח פקס למחלקת פניות הציבור, שהסיפור על החברה הפושטת ידוע, וכי יזכו אותי.

 

שלחתי. כתבו לי נחרצות שלא אזוכה, כי הכסף כבר הועבר לספק. מצאו להם עם מי להתעסק. אני במקרה יודעת שחוק כרטיסי אשראי בשילוב עם המושג "כשל תמורה" לא מאפשר לחברת האשראי להתחמק ממתן זיכוי במקרה כזה. בפירוט כרטיס האשראי שלי, אגב, היה כתוב שהחיוב הועבר לחברת אולסייל רב ספק, ולא לחברת קשת מדיה המהוללת.

 

תהיתי אם ללכת ראש בראש עם ישראכרט או לנסות את מזלי עם אולסייל. החלטתי לנסות את הדרך העקיפה, אם כי הלכו וגברו חששותי כי את שר הטבעות אמשיך לראות בווידיאו בינתיים. בראשי כבר התחלתי לתכנן את מסע הצלב התקשורתי שאנהל נגד חברת האשראי וגרורותיה.

 

מייל ששלחתי לאולסייל הפנה אותי לטלפון ולשירות הלקוחות שלהם. שיחה קצרה עם נציגה עניינית הבהירה לי שלא רק שאולסייל מודעת ומכירה את הבעיה, אלא היא גם פותרת אותה - את ה-DVD אקבל במשלוח ישיר מאולסייל, בעד אותו סכום כסף, את אותו הדגם, במשלוח ישיר אלי הביתה. זה היה טוב מכדי להאמין, אבל מספר ימים לאחר אותה שיחה, קיבלתי את ה-DVD ועכשיו הוא מתנוסס לו בגאון על זרוע הברקן, מתחת לטלוויזיה שלי.

 

אז באמת, כל הכבוד לחברת אולסייל שלקחה אחריות על המקרה, ודאגה לכמה עשרות (או מאות?) לקוחות שלרוע מזלם זכו במכירה פומבית של חברה מפורקת.

 

ומעבר לזה, כמה לקחים לגבי רכישה באתר מכירות פומביות:

 

* קחו חמש דקות ותגגלו את שם הספק (לא האתר) ממנו אתם אמורים לקבל את המוצר אם תקנו או תזכו במכירה הפומבית. אם יש איתו בעיות, סביר להניח שתוכלו לדוג כמה וכמה קישורים רלוונטיים ולהימנע מקנייה מחברה מפוקפקת.

 

* אם מחייבים את כרטיס האשראי שלכם ב-2 בחודש, נסו לבצע רכישות אחרי התאריך הזה, ולא מספר ימים לפניו, כדי שאם יהיו בעיות, יהיה לכם  זמן לבטל ולערער.

 

* תזכרו שאתם לא חייבים לשלם דמי משלוח, ותמיד שווה לבדוק איפה הספק נמצא וללכת לקחת את זה משם, אלא אם כן הוא ממציא מחסן פיקטיבי בדימונה.

 

* בכלל, תמיד שווה לבדוק כמה עולה המשלוח ואם זה בכלל משתלם. יכול להיות שתשיגו מוצר ב-10 שקלים, אבל עם 59 שקל דמי משלוח, זה כבר לא כל כך שווה.

 

* במכירות פומביות - שימו לעצמכם גבול עליון של מחיר למוצר, ואל תעברו אותו בשום מחיר. זו אולי קלישאה, אבל באמת נורא קל להיסחף בגלי המכירה הפומבית והאדרנלין.

 

* הישארו  עם אתרי המכירות הגדולים, כאלה שיש להם מספר טלפון לפניות ושהרבה גולשים משתמשים בשירותיהם. אתרים כאלה, המוניטין חשוב להם, והם לרוב לא מזלזלים בלקוחות.

 

* מצד שני, גיבוי של חנות "אמיתית" לא מבטיח אמינות ושירות טוב - ראו מקרים כמו סקאל און ליין.

 

* שימו לב טוב לפירוט כרטיס האשראי שלכם. בכלל, מומלץ לקבל מהבנק שלכם סיסמא לאינטרנט, ככה אפשר לראות כמעט בזמן אמת את החיובים המתבצעים בכרטיס.

 

Happy Shopping...

נכתב על ידי , 25/11/2004 18:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)