לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

10 הערומים הכי שווים ב-Google Earth


 

מילא להוריד Google Earth ולהתלהב מזה.

 

מילא למצוא כל מיני מתקנים סודיים ולהתלהב מזה.

 

אבל להציץ לאנשים עירומים שבקושי אפשר לזהות את חלקי הגוף שלהם ולהתלהב מזה? נו, באמת.

נכתב על ידי , 29/11/2006 10:39   בקטגוריות שטויות וקשקושים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גול השנה של רונאלדיניו


 

אם בכלל יש עוד מישהו שלא ראה את זה, בטלוויזיה או באינטרנט, הנה רונאלדיניו מראה למה הוא שחקן הכדורגל הכי טוב בעולם:

 

נכתב על ידי , 26/11/2006 23:05  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנה נס האנס?


 

החברים שלי לא ממש דואגים לי. ולא בהקשר ש"לא אכפת להם". אני אמנם גרה בדרום תל אביב, לבד, בקומת קרקע וחוזרת הביתה בחושך הרבה פעמים, אבל משום מה רובם לא ממש בפניקה.

 

למעשה, ובאופן לא מאוד מפתיע, מי שדיברתי איתו על הנושא אמר לרוב משהו כמו "אוי, אם הוא ייפול לך לידיים הוא יהיה נורא מסכן". הייתי בטוחה שאני שומעת רחמים בקולם. אלה שסיפרתי להם גם על האמירה הזו, הנהנו בהסכמה. מה זה פה? יום "אמץ אנס מחמד"? "מרחמים על בני"?!?!?

 

כן בני, חזרתי להסתובב עם סכין קפיצית. Be afraid, Be very afraid.

 

ובלי קשר, אני משערת שבשלב זה הוא כבר בקפריסין, אילת או תאילנד, שומע בגלי צה"ל את הקצינים המגמגמים ופשוט מת מצחוק. מהזימון המזויף ועד אימוני הריצה - המזדיין הקטן עשה סיבוב מאוד מרשים על משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר. עשרה מסוקים היו באוויר כל השישי-שבת, וכמובן שלא יצא מזה כלום. שמעתם פעם על מסוק שתפס בן אדם?

 

בקרוב: יגאל עמיר מוצא לסיבוב בחצר ונעלם באופן מסתורי. הגופה של יוסי ביילין מתגלה כמה ימים לאחר מכן. לאף אחד לא אכפת. החיפושים נפסקים מחוסר עניין לציבור. יגאלית ג'וניור באה לעולם. בני סלע אונס גם אותה. והיינו כסדום ועמורה. 

נכתב על ידי , 26/11/2006 18:55   בקטגוריות אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בהצלחה, ליאור שליין


 

אמנם את התוכנית שלו אני לא אראה, אלא אם במקרה אהיה בבית שיש בו טלוויזיה בשעות האלה, אבל אני מקווה שליאור שליין יצליח עם התוכנית החדשה שלו. הרבה מוכשרים לפניו ניסו ונפלו. יש איזו מלכודת בלייט-נייט שמעטים מאוד הצליחו לנטרל. ובכלל, להחזיק תוכנית שלמה על הכתפיים זה בטח לא קל.

 

בפעמים שראיתי אותו במשחק מכור, תמיד צחקתי. לטעמי הוא היה המוכשר והשנון שבחבורה, והאיש הכי מצחיק בטלוויזיה באותה תקופה. יש בו משהו שונה ואחר, לא ילדותי או בוטה (נשק ידוע של קומיקאים אחרים) ולא חצי משוגע. הומור כאילו שפוי אבל מאוד מחודד ומדויק. נקווה שהוא לא ייפול לתהומות הנשייה של הרייטינג.

 

יאללה, שיהיה בהצלחה.

 



נכתב על ידי , 25/11/2006 10:19   בקטגוריות טלוויזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוראט



מאוד לא קל להצחיק אותי. כלומר, באמת להצחיק אותי. מי שעשה את זה הכי טוב לאחרונה היה סופרמן, אבל מאחר שהוא נעדר וקשה מאוד להצחיק בלי לדבר, אז לא יצא לי לצחוק הרבה בזמן האחרון. לא ברמות שבהן צחקתי היום, על כל פנים. צחוק כזה מטורף, עם דמעות ובטן כואבת, צחוק שבא והולך בגלים, ושבשלב כלשהו מאבדים עליו את השליטה.

הלכנו, הבלונדה ואנוכי, לבוראט. התפנקנו במיני שוקולדים, היא אפילו הפתיעה אותי במתנה חמודה ונכנסנו לסרט במטרה לראות משהו מטופש וקליל שיסיח את דעתנו מהדברים המעצבנים שקורים לנו לאחרונה.

כנראה שדווקא בגלל שלא ציפיתי, דווקא כי באתי לסרט הזה בלי שום הנחות מראש, נהניתי כמו שלא נהניתי הרבה זמן. רוב הסרט צחקנו וציחקקנו, אבל איפה שהוא באמצע, בסצינה שכללה בית מלון, שני גברים ערומים ושעירים ותנוחות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, הבלונדה ואני כבר לא יכולנו יותר ופשוט שיחררנו את הרסן. מי שכבר ראה את הסרט יודע על מה אני מדברת, ומי שלא - אני לא רוצה לקלקל לכם את ההנאה - פשוט תלכו ותבינו למה יצאנו מהסרט מתנשפות ומצחקקות, צחקוקים שחלקם מדגדגים לי בבטן עד עכשיו.

מי שלא אוהב הומור גס ובוטה - אין לו מה ללכת לסרט הזה. סשה ברון כהן, בדמות שהוא לא זז ממנה במילימטר, לא חס על אף אחד ועל שום דבר בארה"ב. מהפמיניסטיות, דרך הדרומים, האוונג'ליסטים, ההומואים, היהודים ועד נערי המכללות השיכורים והטיפשים - הוא מראה את הצדדים האיומים של כולם, דווקא דרך העובדה שהוא מתנהג בצורה הכי גסה ובוטה. הוא צוחק עליהם והם לא מבינים את זה, וזה אחד הדברים הכי משעשעים שיש.

מעבר לזה, באופן ילדותי ומושלם, העובדה שהוא מדבר עברית בסרט כאילו זו השפה הקזחית, מצחיקה נורא ומתיישבת יפה בתוך ההקשר של כל הסרט.

אני לא חושבת שהוא ציפה שהסרט הזה יהפוך לכזו הצלחה, אבל עצם העובדה שכל העולם ואשתו כבר הגישו נגדו או נגד ההפקה תביעות, מדברת בעד עצמה. כמו שאני אומרת על ירון זליכה - אם אתה מעצבן כל כך הרבה אנשים, סימן שאתה עושה משהו נכון.

במהלך הסרט ניסיתי לפענח מתי הקטעים היו מבוימים ובשיתוף פעולה של המשתתפים, ומתי הוא תפס אותם עם התחתונים למטה. זה לא היה קל, אבל אני סימנתי את מורה הנהיגה ומוכר המכוניות כמשת"פים עיקריים אפשריים. המשפחה הדרומית שאירחה אותו וזכתה לשלל הפתעות כהות, לעומת זאת, כנראה באמת הזמינה את המשטרה.

כל הכבוד לסשה ברון כהן. אני מקווה שהוא ימשיך להמציא את עצמו מחדש ולצחוק על כל העולם, ורק שלא יאבד את הזהות הקומית שלו מרוב דמויות.

וכן, כבר הרבה זמן לא צחקתי ככה. נחמד שיש עוד דברים שגורמים לי להשתולל ככה. צחוק בריא לבריאות, כך אומרים.
נכתב על ידי , 24/11/2006 20:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שילומים



סער שפע שילם 100 אלף שקל למלי שלו והכל בסדר. אפשר להירגע. 100 אלף שקל קטנים וכולם יכולים לשכוח שהוא איים שיזיין אותה ואמר שהיא אישה שחורה ונחותה. לא קוראים לזה שילומים? למה זה מזכיר לי משהו? I wonder.

***

הפרמוט גרם לי להיזכר במשחק שקניתי פעם (קניתי, כן) וקוראים לו RollerCoaster Tycoon 3. אני די גרועה במשחק הזה, אני לא ממש יודעת לבנות רכבות, אבל רק תנו לי פארק שעשועים, עיר או בית חולים לנהל, וכבר אני שוכחת מה השעה, פרויקטים שצריך לעשות ושעות שינה. Age Of Empires גרוע כמעט באותה מידה. מזל שלא העזתי מעולם לקנות World of Warcraft.

***

אגב קניות, ביזבזתי סכומי כסף שערורייתיים ביומולדת שלי וקצת לאחריו. אבל היה שווה את זה. במיוחד המסך 19 אינץ' המדהים והחדש שלי.

***

רטרו בשבת: צילמתי במצלמת הפילם המעולה והישנה שלנו - הניקון F70. שכחתי כמה היא כיפית, נעימה ומוצלחת. אחרי כמה תמונות איתה, הדיגיטילית נראתה פתאום איטית, מעצבנת ולא מספקת. במלים אחרות, הקנייה הבאה כנראה תצטרך להיות ניקון D70. קומפקטיות, קטנות - הכל טוב ויפה. בשביל לצלם צריך מצלמה ולא צעצועים.

***

שתיקתו של סופרמן נמשכת. לכי תסבירי לו שבסוף השתיקה תבוא גם מצדי. כנראה שלא אכפת לו במיוחד, אבל כנראה שגם לעולם לא נדע.

***

הסינית של הסינים הזו ברחוב סלמה, שכולם מתלהבים ממנה? גועל נפש. באמת לא צריך להאמין לביקורות מסעדות.

***

הקלסר של הפרויקט מסתכל עליי במבט נוזף. היום בערב! נשבעת!!!
נכתב על ידי , 20/11/2006 09:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא, אין לי בושה


 

כל הזמן מדברים על דת. מוסדות הדת המושחתים, הכפייה הדתית, הצורך להתחשב ברגשות הדתיים, בחורי הישיבות העלוקות שחיים על חשבון משלם המסים החילוני, ועוד כמה דברים בסגנון הזה. כשהתפוצץ כל העניין של מצעד הגאווה, החרדים עשו מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - הגיבו באלימות, הפריעו למהלך החיים התקין ועשו הכל כדי שכולם יתייאשו כבר ויגידו "נו, למה ההומואים הנודניקים האלה חייבים לקיים את המצעד דווקא בירושלים? אי אפשר להתחשב קצת ברגשות הדתיים?". הצליח להם, לא? בסוף האומואים הלכו לאיצטדיון, כי הם לא רוצים להצית עוד יותר אלימות, וכמו תמיד בישראל - מי שצעק יותר חזק והרביץ יותר חזק, ניצח.

 

בינינו, אם היו אלה ערבים שזורקים אבנים בירושלים ופוצעים שוטרים וכתבים, היו מזמן מזיינים להם את הצורה בגז מדמיע, כדורי גומי ורימוני הלם. אבל אלה חרדים! אסור לגעת בהם! יש להם רגשות!!!

 

כל כך הם רגישים, הדוסים המתוקים, שהם מאוד אוהבים להתבטא בכתב. והליריקה! הו, הליריקה. זה מה שקיבלתי היום בתיבת הדואר שלי בדרום תל אביב. אמנם לא ממוען אליי אישית, אבל השפה מאוד נוגעת:

 



 

תקראו.

 

קראתם?

 

לא, לא, לא. תקראו באמת. עד הסוף. תתעמקו.

 

ועכשיו הנה מה שיש לי להגיד על זה:

 

  1. מאוד מייצג את הפחדנות ועליבות הנפש שלכם, שזה לא חתום על ידי אף אדם או קבוצה.
  2. אני לוקחת גלולות, אז כל העניין הזה של ההריון קצת לא רלוונטי כרגע.
  3. מה זאת אומרת תרצי להיכנס להריון או ללדת? יש קטע עכשיו של ללדת בלי ההריון? נשמע לי סטארט אפ מאוד מצליח.
  4. יכול מאוד להיות שאני מביאה חורבן לעם היהודי, אבל שמעתי באיזה מקום שבית המקדש חרב על שנאת חינם. מכירים?
  5. אני, בגופי, בעצמי, בכבודי, מונעת את ירידת השפע לעם ישראל? זה לא אולמרט? הירשזון?! וואלה, כבוד.
  6. גירושין, חוסר ביטחון, חוסר נישואים (WTF?) - כל אלה מילא. אבל כאבי רגליים?!?!?! הו, לא! רק לא זה!!!
  7. השתן שלי לא מסריח. גם לא הצואה. אני לא מצפה מחרדים לדעת את זה, אבל הקקי של נשים אינו מסריח.
  8. "אל תחשבי שהעולם הפקר"? משתדלת לא לחשוב, אבל תודה על העצה בכל מקרה.
  9. האמת היא שאני לא ממש חושפת את הבטן. קודם כל, עכשיו חורף וקר. דבר שני, אם כבר לחשוף, אז אני מעדיפה מחשוף, כי הציצים שלי יותר אטרקטיביים מהבטן. לפי ההגיון שלכם, זה יגרום לי לחוסר ביטחון בציצי? ככה זה הולך? לא, כי אני מנסה להבין.
  10. ולשאלתכם בתחילת הדף - לא, אין לי בושה.

האמת שכל הגועל הזה, בעיקר עושה לי חשק ללכת לבית דפוס, להדפיס 100 אלף תמונות של פמלה אנדרסון בעירום מוצצת לטומי לי (בתקווה שהוא אינו נימול), לשכור מטוס ולפזר הכל מעל מאה שערים. לפחות, לפני שהם הולכים לגהינום, שייהנו ממשהו בחיים העלובים שלהם.

 

בברכת פרו ורבו ומלאו את הארץ בשרצים ובשרימפסים, ובנשים חשופות בטן, רגליים וכל איבר אחר שתראו לנכון.

 

אמן סלה.

נכתב על ידי , 15/11/2006 21:39   בקטגוריות דעתי האישית, הומור  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לנו גולם במעגל


 

יש לנו גולם במעגל, יש לנו גולם במעגל...

 

 



נכתב על ידי , 14/11/2006 13:45   בקטגוריות אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הו, הכאב


 

אני אמנם לא גבר, אבל קראתי את המאמר הזה והתחלתי לחוש מיחושים שונים. מתוארים פה 7 סוגי כאב שאסור לכם להתעלם מהם בשום פנים ואופן, כולל כאב ביצים חד ופתאומי, כאבי גב וצריבה במתן שתן.

 

אחד מהכאבים דווקא מוכר לי - כל העניין הזה עם שברי המאמץ, Shin Splints וכל מה שקשור לזה, עושה לי זכרונות לא טובים מהצבא וגם מהתקופה האחרונה. סיוט שלא נגמר.

 

בכל אופן, קראו ותיהנו. אאוץ'.

נכתב על ידי , 13/11/2006 14:48   בקטגוריות טיפים טריקים ושטיקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)