לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

Cat Eater



 


נכתב על ידי , 30/4/2005 19:57   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו זה רשמי: אלכוהול עושה אותך חכם יותר


 

סמים דופקים לך את המוח. אבל אלכוהול, מתברר, עושה לו טוב. במחקר שעשו מדענים משוודיה, הם גילו שעכברים שקיבלו כמויות מתונות של אלכוהול, גידלו תאים חדשים במוח. המדענים חושבים שאולי אפקט ההרגעה של האלכוהול עוזר להתפתחות התאים החדשים.

 

מצד שני, העכברים גילו לאחר מכן העדפה ברורה לבירה על פני מים.

 

ונשאלות השאלות הבאות:

 

האם צריכה מרובה של אלכוהול תגרום, במקום לגדילת תאים במוח, לגידול במוח?

האם זה סוף סוף מסביר את העובדה מדוע משפטי הפיק-אפ של יושבי הברים הם כה שנונים?

האם לא הגיע הזמן לבצע ניסוי שדה בבני אדם ולחלק אלכוהול חינם?

והחשוב מכל - האם ייתכן שנמצאה סוף סוף התרופה למחלת ג'ודי ניר מוזס שלום?

 

חתול מקריב את גופו למען המדע

נכתב על ידי , 29/4/2005 20:40   בקטגוריות אקטואליה הומוריסטית  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דג


 

ימים יפים הגיעו, שאני קמה ב-8:00 ומרגישה רגשות אשם. טוב, ממילא לא יצאתי מהבית לפני 9:30 וממילא מחר יש לי השכמה ב-5:00 (כן. בבוקר) לכבוד ראלי נוסף אי-שם בדרום.

 

היה כיף בשוק היום. מזג האוויר החם והשמש עשו לי רק טוב, ומצאתי את העגבניות הנפלאות שאני כל כך אוהבת. 4 שקל קילו. לא נורא. המלפפונים, לעומת זאת, היו שערורייתיים באיכותם. מזל שהם היו בזול.

 

עברתי כמה פעמים ליד דוכן הדגים והיססתי. אחד הדברים הבודדים שעדיין לא הכנסתי למטבח זה דג - זה גם נראה לי תמיד בעייתי לבישול, וכל הזמן טענתי שממש לא בא לי שהמטבח יסריח מדגים וקשקשים. גם ככה יש לי סירחון בבית - והוא עדיין חי ונושם לצער כולנו.

 

בכל מקרה, החלטתי לעשות ניסיון וללכת על דג בתנור. כמובן שרק דגי ים באים בחשבון, ודניס מוחרם ממילא (בגלל הכלובים באילת), כך שבחרתי בדג מוסר ארוך ועסיסי. נקי ועטוף בעיתון (זו לא קלישאה! באמת עוטפים דגים בעיתון. וגם נענע) נשאתי את המוסר לביתי הקט, הכנתי לו מרינדה פשוטה עם שום ורוזמרין וכל מיני, נתתי לו לשחות קצת בתבלינים והתפניתי לניקוי המקרר והמטבח.

 

<פאוזה לתיאור מעוצבן נוסף הקשור לסירחון>

 

לפני כשבועיים-שלושה פתחתי את המקרר ונגעלתי לגלות ריח מצחין, של חלב חמוץ. מאחר שאני מאד מקפידה על סגירת כל המיכלים והבקבוקים שברשותי, לא הייתי צריכה כישורי-שרלוק כדי לגלות שמקור הצחנה הוא לא אחר מאשר כתם שוקו ענק (ויבש) שהזדחל והתפתל במדף השייך לסירחון במקרר. כפיתרון מיידי, שמתי כוס עם מים במקרר - פטנט ידוע להוצאת סירחונות (אולי אני צריכה לשים גיגית גדולה עם מים בסלון. אולי ככה הסירחון הגדול מכולם ייעלם אף הוא).

 

הריח מהמקרר אכן נעלם, אולם כתם השוקו הדוחה והדביק - נשאר. וככה עברו להם השבועות, המנקה כנראה בשביתה כי הוא לא מגיע כבר חודש, והכתם נשאר (יחד עם שאר טינופות ברחבי הבית, בעיקר בסלון מלא האבק).

 

היום, לאחר שקירצפתי בעמל רב את המקרר (כולל הוצאת מדפים ורחיצתם. השקעתי!) והברקתי את המטבח, החלטתי שנמאס לי לשתוק לאידיוט, ואמרתי לו את המשפט הבא: "אני מקווה שמתישהו אתה מתכוון לנקות את הכתם של השוקו שכבר נמצא שם שבועיים והתייבש". וכמו כלב טוב, הוא הלך וניקה את זה. ממש לא ייאמן. השלב הבא יהיה להגיד לו לנקות את האמבטיה מדי פעם. כלומר, אם הוא יוכל למצוא זמן לכך בין תוכנית טלוויזיה לעוד שעת שינה באמצע היום.

 

<סוף פאוזה>

 

20 דקות בתנור והמוסר החליק לו לצלחת שבקושי היתה מספיק גדולה בשבילו. היה משובח. טעים, עסיסי, מעודן וכמעט בלי עצמות. ארוחת צהריים מהטובות שאכלתי.

 

אז עברתי עוד מכשול. השלב הבא זה סושי.

נכתב על ידי , 28/4/2005 16:10  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנתיים


שלום וברוכים הבאים. ששששש, תהיו בשקט. התינוק ישן. הוא רק עכשיו נרדם. כן, מקודם היו פה הרבה אנשים, דיברו הרבה. עכשיו הלכו. כן. מה? היה נחמד. יום הולדת שנתיים, אתם יודעים.

טוב, הוא לא יזכור מזה כלום. אתם זוכרים את היומולדת שלכם בגיל שנתיים? מזל שהכל מתועד. עוד כמה שנים נוכל להסתכל על זה ולצחוק.

כן, הוא נורא מוכשר וחמוד. הוא אפילו יודע לכתוב קצת. אבל הוא מעדיף תמונות. רצוי מצחיקות. והוא בדרך כלל מדבר במשפטים קצרים. את יודעת איך זה, ילד.

ברור. ילדים תמיד אומרים את האמת. אני חושבת שהוא ירש את זה מאמא שלו. זה כבר סיבך אותנו כמה פעמים, אבל שטויות. עוד לא נולד האדם שבאמת יכול לאיים עלינו.

מה זאת אומרת עין הרע? בטח. אלא מה? אבל אין מה לעשות, כשתינוק הוא כל כך מוצלח... חפיף. שמנו כמה קמיעות ואנחנו בעיקרון לא מפחדים. אז מדברים. אז אומרים. שטויות. עובדה שאנחנו עוד פה.

תמונה שלו? בחיאת, בשביל מה? גם ככה יש פה יותר מדי אנשים שיודעים. טוב, לא הכל בשליטתי. בטח שהציעו לי לתת אותו. אולי אפילו להיפטר ממנו! היית מאמינה? אז מה אם קצת קשה? אנחנו לא מהזן הנשבר. בכל מקרה, מי שהציע את זה, בכוונה טובה ובכוונה רעה, הוא אידיוט. ואני לא מתרגשת מאידיוטים.

אז מה הלאה? כרגיל, חוזרים לשיגרה. יום הולך ויום בא. עד 120? וואלה תודה. באמת. בואי קודם נגיע לגיל 3.

כן, בטח. שנתיים זה אחלה גיל. הנה, הוא מתעורר. אני הולכת לטפל בו. לפעמים הוא דורש הרבה יחס. לא, לא מפונק. עבר הרבה, בכל זאת. סבל ממני לא מעט, גם כן.

מה? מי יודע? תמיד יש הפתעות. אולי תמונה, אולי משחק. נראה. תבואו לבקר ותודה.

========================================================

שנתיים לבטחון בתנועה. תודה לכל הקוראים השקטים והרעשניים.
נכתב על ידי , 27/4/2005 16:26  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד 2 ספרים


 

ובאמת, זה מה שהם היו. עוד שני ספרים. קניתי אותם כדי להעביר זמן ולקרוא משהו קליל, וקיבלתי סחורה בהתאם.

 

האחד היה Deception Point של השיקוץ דן בראון (צופן דה וינצ'י ועוד מיליון ספרים שכולם מספרים את אותו סיפור - תעלומה מדהימה, פתרון מיסטי אבל בעצם מאד מציאותי ומבוסס עובדות. וואו). קניתי אותו בסטימצקי, גם כן סוג של שיקוץ. הספר היה קליל מאד. כל כך קליל, צפוי וברור מאליו בכל משפט ומשפט, שהוא הרגיש יותר כמו עננת אבק ולא כמו ספר שאפשר לנעוץ בו שיניים, אפילו לא בשביל הכיף. וכל ענייני החייזרים ו-NASA שבו, וגם הפוליטיקה האמריקאית א-לה (עאלק) The West Wing לא מרימה את הספר הזה מההתרסקות אל סופו הצפוי.

 

הספר השני היה אותה גברת, פחות או יותר, רק בשינוי אדרת ובדואט - The Rule of Four של צמד הכותבים הצעירים קאלדוול ותומאסון. רק אחרי שסיימתי אותו, ראיתי און-ליין שמשווים אותו לצופן דה וינצ'י. אבל האמת היא, שהספר הזה עוסק בנושא שהוא אפילו יותר תלוש מהנושא של דה וינצ'י, טקסט עתיק ומוזר בשם Hypnerotomachia Poliophili, ש(כמובן) יש בו מסר מסתורי שכבר 500 שנה אנשים מנסים לפענח. הטקסט עצמו אכן קיים במציאות, והיה פה פוטנציאל לסיפור משובח, אבל הכותבים נפלו לקלישאות בלתי נסבלות, להיתקעות משעממת ולא מקדמת במערכות היחסים השטחיות בין הדמויות (4 סטודנטים בפרינסטון) ולסוף צפוי להחריד.

כל פעם שאני קונה בסטימצקי, אני מתחרטת על זה. כשאני בחנות, אין לי אפשרות לקרוא ביקורות של אנשים על הספר, להשוות מחירים, לחפש ספרים דומים ולחזור אחר כך לספר המקורי, כשאני יודעת בדיוק איפה למצוא אותו בפעם הבאה שאולי אשקול לקנות אותו. מי אמר שהאינטרנט זה לא דבר שימושי?

 

מצד שני, כשקניתי את הספרים, רציתי סיפוק מיידי - לחזור הביתה, להתקפל לתוך הפוך ולקרוא, ולא לחכות למשלוח בדואר.

 

נו, לכל דבר יש מחיר. עכשיו נחזור לשר הטבעות.

נכתב על ידי , 26/4/2005 18:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכר דירה



הטלפון המזויין של השותף המצחין שלי העיר אותי מתחילתה של מה שהיתה אמורה להיות שנת צהריים מתוקה, שתחפה על השינה האיומה שחוויתי במהלך הלילה. הוא, כמובן, כבר היה בבית כשהגעתי מהעבודה.

בקולו המעצבן שמעתי אותו נותן את הטלפון הנייד שלי למישהו, וקמתי מהמיטה בזעם. למי כבר הוא מחלק את הטלפון הנייד שלי?

דקה לאחר מכן, הנייד שלי מצלצל.

- "האחת?"
- "כן"
- "מדבר XXX, אבא של הסירחון"
- "שלום, מה שלומך?"
- "בסדר גמור, מה שלומך?"
-" יופי. כן?"
- "אני מתקשר בקשר לתשלום שכר הדירה"
(אני משלמת פעם ב-3 חודשים. התשלום הבא ב-1 בחודש מאי)
- "ב-1 במאי?"
- "לא, אני מדבר על התשלום של פברואר"
(צ'ק של כמה אלפי שקלים ששולם במועדו ולא חזר, הפלא ופלא, בדיוק כמו שאף צ'ק שלי לא חזר אף פעם)
- "רגע, בוא נעשה סדר. אני כבר שילמתי לך פעמיים - כשנכנסתי לדירה וב-1 בפברואר"
- "לא קיבלתי תשלום כזה"
- "סליחה שנייה (אני כבר בעצבים), ב-1 בפברואר נתתי לסירחון, הבן שלך, צ'ק על כך וכך שקלים, ויש לי גם תיעוד שהוא הפקיד אותו (יחי הבנקאות באינטרנט)"
- "באמת? לא, אין לי מחלוקת איתך על כך, אני אברר את זה איתו".

הטלפון של הסירחון מצלצל בשנית, והוא אומר את המשפט הבא לאחר מספר שניות: "מן הסתם הפקדתי אותו". האב שואל משהו מהצד השני של הקו, והסירחון המשוקץ עונה "כרגע יש לי בחשבון משהו כמו 9,000 שקל".

גם מצחין, גם מלוכלך, גם לא טורח לנקות אחריו, גם מגעיל ת'תחת, גם גונב מאבא שלו וגם מסבך אותי בשיחות לא נעימות (שלא לדבר על זה שהוא פוגע בשעות השינה שלי). תגידו לי עכשיו שלא מגיע לו למות.
נכתב על ידי , 25/4/2005 16:32  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה, מחר עבודה?



אכן, ימים קשים עוברים על כוחותינו. כמות המזון שנדחסה לקיבות המשפחה שלי ביומיים האחרונים לא היתה מביישת אף חוות פיטום אווזים.

ואני, למרות שלא נגעתי ולו במצה אחת (עניין עקרוני), עדיין אכלתי הרבה יותר ממה שאני רגילה ביומיום, מה שהשרה עלי אווירת נמנמת קשה. ומחר, לפתע פתאום, חוזרים לעבודה. דווקא היה נחמד, החופש הזה. כמה ימים בלי הניג'וסים של כל הגורמים הבלתי נסבלים במקום העבודה המעצבן שלי.

מה שכן, יצאתי עם הבטחה לקבל קורס פרטי בבישולי הסבתא ז"ל, מאת דודה שלי, היחידה שיודעת לבשל בדיוק כמו שהסבתא ידעה. ובנוסף, הזכרתי לדודה השנייה שיש אצלה בבוידעם כ-300 ביטויים ופתגמים שסבתא שלי היתה משתמשת בהם באופן קבוע, והגיע הזמן להוריד את העובש מהניירות האלה, להקליד את זה ולפזר במשפחה, לפני שנשכח את השפה הייחודית שלנו.

ובינתיים? הבסתי את אבא שלי ב-Pool ונזכרתי כמה זה כיף, אני על סף סיום ספר נוסף ושוב אשאר רק עם שר הטבעות (לא שזה כל כך גרוע) והטייס פתאום נזכר בי - שולח מיילים עם שטויות ומתקשר. שיתקשר. לי זה לא עולה כסף.

בתקווה שלא נתעלף עד החג השני.
נכתב על ידי , 24/4/2005 20:48  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסח שמח!


 

 



נכתב על ידי , 23/4/2005 18:15  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריקי נותנת בבדיחה


 

מתוך ראיון עם מיודעתנו ריקי גל ב-NRG: "השתמשתי בסמים, אבל רק פעם אחת, ומשום מה באותה פעם תפסו אותי", היא אומרת בציניות. "בן אדם שואל את עצמו איך יכול להיות שקרה לי כזה דבר? איך יכול להיות שבאמצע חיי יהיה מישהו שיחשוב בכלל שאני מתעסקת עם זה? כל החיים היה את זה מסביבי בשפע ולא נגעתי".

 

ולהלן תגובתי המלומדת:

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נכתב על ידי , 23/4/2005 00:55   בקטגוריות אקטואליה הומוריסטית  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)