לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

סרטן, סרטן, סרטן בראש של...


 

בראש של אף אחד. אבל הרבה סרטנים באזור מלבורן. 50,000 ליתר דיוק. וזה כל כך מפחיד את כל שאר היצורים בים, שהם פשוט בורחים מהנחיל המוזר הזה.

 


נכתב על ידי , 31/5/2005 11:07   בקטגוריות Interesting Stuff  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוטיני לסלולרי


 

טוב, אם לא לישבן, לפחות למכשיר שתקוע בו רוב הזמן.

 

 

נכתב על ידי , 30/5/2005 14:29   בקטגוריות Gadgets and Trinkets  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלו, זה גשם?


 

מתישהו באמצע הלילה התעוררתי לרגע, ושמעתי קול מוכר ומרוחק - שטף של מים היורדים מהשמים. חשבתי שאולי אני מדמיינת, חולמת או סתם חולה ב-Wishful Thinking ומתרגמת חריקות גלגלי מכונית על אספלט כגשמי ברכה.

 

כשהתעוררתי בבוקר, לאוויר צח שלא כהרגלו, שמחתי לגלות שלא חלום הוא, אלא מציאות. יורד גשם, ככה סתם בסוף מאי. בדרך לעבודה הגשם כבר שטף במלוא עוזו, ולרגע, רק לרגע, הרגשתי הרבה יותר טוב ממה שהרגשתי בזמן האחרון. האוויר הנקי, רעש הגשם, המים המנקים את הכל. כמעט חורף. תיכף תצא השמש. צריך ליהנות מזה כל עוד אפשר.

 

נ.ב. ראיתי שחנות החזיות המצויינת, מירל, עשתה לינק לפוסט שלי, בו תיארתי בשמחה את רכישת החזיות המשובחות שלה. מה שמזכיר לי שעבר הרבה זמן מאז, ושאולי צריך לחדש את המלאי. רק צריך כסף בשביל זה. פרט שולי. בחודשים האחרונים בזבזתי את מה שהיה לי על דברים אחרים. עניין של סדרי עדיפויות. כמו הרבה דברים אחרים.

 

צריך לשמוח. רק לא בכוח.

נכתב על ידי , 30/5/2005 09:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרשת הריגול התעשייתי הגדולה בישראל


 

תמיד אמרתי שאין פה טיפת פרטיות - נחשפה פרשת הריגול התעשייתי הכי גדולה בהיסטוריה של ישראל, ובה כלולות חברות כמו פרטנר, סלקום, פלאפון, מי עדן, YES, HOT ועוד ועוד.

 

תקראו ותהנו.

 

אם מישהו יצליח להסביר לי איך כל הפיירוולס של החברות הגדולות נכשלו בעניין הזה במניעת יציאת המידע החוצה, אני אשמח.

נכתב על ידי , 29/5/2005 12:49   בקטגוריות אקטואליה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוטו מוות - עוד אין זוכים


 

למיטב ידיעתי, איש לא ניבא את מותו של אבנר שאקי.

 

אפשר להמשיך לנחש.

 

נכתב על ידי , 29/5/2005 09:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקט, חתולים!!!



עם כל אהבתי והערצתי לחתולים, ורצוני העז להחזיק בבית אחד, הקולות הבלתי נסבלים שהם עושים כשהם מיוחמים זה Turn Off רציני.

סתמו, טוב?! ב-4 לפנות בוקר, אנחנו, האנושיים שנותנים לכם אוכל כל הזמן, עדיין רוצים לישון. תזדיינו בשעות נורמליות, תודה.
נכתב על ידי , 28/5/2005 22:06   בקטגוריות Bursts  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני OUT


 

שיטוט קצר בבלוגוספירה, משהו שכבר הרבה זמן לא עשיתי ברצינות, הבהיר לי שאני לא בעניינים. יש פה מריבות, מכות, פוסטים מתלהמים, אנשים ממורמרים, בלוגים לעזרת בלוגים... אני מרגישה ממש מיושנת.

 

מה שכן, אני מרגישה גם יותר מדי חשופה פה בזמן האחרון. יותר מדי אנשים יודעים על הבלוג, יותר מדי שלא בשליטתי. זה מביא אותי לסינוני-יתר בתכנים, ומרגיז אותי עוד יותר שאותם אנשים לא אומרים לי שהם יודעים על הבלוג ואני צריכה לגלות את זה לבד. נדמה לי שמישהו הציע לי לסגור ולפתוח חדש. ועל זה אני יכולה רק להגיב באינטיליגנטיות-על: AS IF! אני לא זורקת לפח יצירה בת שנתיים רק בגלל שכל מיני קרציות מסתובבות פה. אז מתגרדים קצת, אז מה? אז מוצצים את דמי, אז מה?

 

ואנשים ממשיכים לעשות מנוי על הבלוג הזה, בעוד שאני ציפיתי ("אני אומרת לא ציפייייייתיייייייייייייייי", קרולינה וסוליקו) שבחודשים האחרונים תהיה מגמת ירידה חדה. כל העניין מאד מוזר בעיניי. אנליסטית אני כבר לא אהיה. לך תנבא התנהגות של אנשים.

 

אפשר להתנחם בכך שמאמצי להתחפף מטבלת המאגניבים בעמוד הראשון נושאים פרי לשם שינוי. את האלגוריתם לא הצלחתי לפענח, אז אולי זה סתם מזל.

 

יאללה, שניצלים!

נכתב על ידי , 27/5/2005 20:08  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אש, אש מדורה



"אין כמו ספונטניות", הצהיר אבא שלי בספונטניות כשיצאנו למדורה ספונטנית, מצוידים בכמה קרשים ספונטניים, תפוחי אדמה ספונטניים, נקניקיות ספונטניות (ורגישות) ובצלים אנאליים (ככה זה בצלים, הם חייבים להיות שונים).

זו היתה מדורה קצרה ולעניין. רחוקה שנות אור (אה, שנות אור! שנינות עברה פה, ראיתם?) מהאופרציות המסובכות של שנים קודמות, בהן שרפנו כמות של עצים שהיתה מספיקה לבנות לג'ודי ניר מוזס שלום עוד חדר בבית, בשביל שיהיה לה איפה לאפסן את כל הגופות של העוזרים הפרלמנטריים שהיא רוצחת.

השוס הגדול של הערב היו הנקניקיות, שצלינו על מיני-מדורה בהצלחה רבה. הקטשופ עשה אותן מושלמות. גם הבירה שלגמנו הוסיפה לכיף, למרות העייפות הקשה של החלקים המבוגרים באופרציה.

****

מעבר לכך, בחרתי שיר להופעה, ואני שומעת אותו עכשיו נון-סטופ, כדי להגיע למצב שאזהה בו כל תו ותו. לא פשוט, להוציא שיר. טוב, בשביל מה יש לי מורה?

***

ימים קשים עוברים על כוחותינו בעבודה. אתמול התפוצצתי במלוא וולקניותי שהצטברה בחודשים האחרונים, על איזה חתיכת חרא שחושב שהוא מאד מוצלח. כל הקומה השתתקה והסתכלה עליי. זה היה לא רע בכלל, האמת. אני צריכה לעשות את זה יותר - זה מאד משחרר.

אחד האחראים עליי התלוצץ איתי היום, כשאיימתי להעלים לו את המחשב, ואמר "את יכולה להעלים לי את המחשב, אני יכול להעלים לך את המשרה". אותי, אישית, זה נורא מצחיק כשמישהו חושב שהוא מאיים עליי, אבל בעצם מציע לי הצעה מפתה.

***

כ-150 כפיפות בטן ביום. כיף.
נכתב על ידי , 26/5/2005 22:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופניים, גשם וכביש


 

לא רעיון טוב, איך שלא תסתכלו על זה:

 


נכתב על ידי , 26/5/2005 10:32   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)