לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

המצאת המאה 2


 
לא ייאמן. יומיים ברציפות שאני מוצאת המצאות גאוניות, פשוטות ומשעשעות, שישמשו כסיפור הטיפשי היומי. והפעם - צלחת לנכי ספגטי.
 
הגדרת האוכלוסיה: נכי ספגטי הם אותם אנשים שלא יכולים לאכול ספגטי כמו שצריך, משפריצים רוטב לכל עבר, או סתם מסתבכים עם האטריות ובסוף משאירים חצי מהאוכל בצלחת (אם לא תאכל איך תגדל?!).
 
הצלחת: הומצאה ע"י מדענים בשוויץ (נו, מה עוד יש להם לעשות שם), ונראית כך:
 




כפי שניתן לראות, במרכז הצלחת יש מעין "מכתש" שאליו גוררים קצת מהספגטי, נועצים את המזלג ומסובבים. כך אפשר לקבל לפה את הכמות הנכונה, ובלי להסתבך עם שאר האטריות בצלחת. כמובן, המדענים מיהרו להוציא פטנט על ההמצאה הגאונית, והשיווק יחל בקרוב.
 
אבל!!! הצלחת לא תשווק באיטליה. למי שלא יודע, באיטליה מתעצבנים אפילו על כאלה שאוכלים ספגטי עם השילוב המעודן של מזלג וכף! שם אוהבים בלאגן! אי לכך, המדענים הכריזו שאין להם כוונה לנסות את עצבי השוק האיטלקי.
 
שאלות טורדניות:
אפשר לומר "הם מ-פ-ח-ד-י-ם"?
מה עם איזו כף מיוחדת שתמנע משותי מרק מעצבנים לעשות רעשי שאיבה דוחים?
ומערכת נעילה לפה, שתמנע מאנשים ללעוס בפה פתוח?
ומזלגות חדים יותר, כדי שאפשר יהיה לנעוץ מזלג בעגבניית שרי בלי להוציא למישהו עין?
 

נכתב על ידי , 30/9/2003 21:52   בקטגוריות סיפור מוזר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחירות


 
החיים הם צמתים-צמתים. בכל רגע נתון כמעט אנחנו עומדים מול מספר שבילים וצריכים לבחור לאן ללכת. לפעמים אפשר ללכת קצת בשביל מסויים, להתחרט ולחזור חזרה, ולבחור מחדש. אבל הצומת שנחזור אליו הוא אף פעם לא יהיה בדיוק אותו צומת, כי לפחות פרמטר אחד משתנה, וזהו הזמן. יש שבילים שאין מהם דרך חזרה לצומת המקורי. ויש שבילים שמובילים למבוי סתום, לאסון, לכאב, לעצב או למדרון תלול שאי אפשר לעצור את ההתדרדרות בו. שבילים, צמתים, בחירות. כל הזמן.
 
לפעמים הבחירה היא תהליך מתמשך, רציונאלי-למחצה, עם "בעד ונגד" וכל מיני שיטות שכאלה. ולפעמים, ואפילו הרבה פעמים, הבחירה היא של שבריר שניה. החלטה של רגע, אינסטינקט, אינטואיציה, תשובה של כן או לא, אסוציאטיבית.
 
לפני כ-8 שנים הכרתי את הצלף. איש מיוחד במינו. קשה עורף ומעצבן, אבל נעים הליכות, ג'נטלמן ובעל ידע נרחב בתחומים איזוטריים למחצה שקסמו לי, כמו אקדחים עתיקים, וויסקי, אירלנד, היסטוריה אנגלית ועוד דברים טובים. איש שיחה מרתק. הכרנו במועדון הצלילה. שנים של הכרות עברו עד שצללנו בפעם הראשונה ביחד. הוא תמיד התנשא מעלי וטען שאין סיכוי שאני צוללת ברמתו, אולם היה נבוך לגלות שאני בדיוק באותה ליגה שלו, אם לא מעליה. ההתנשאות אכן הייתה אחת מבעיותיו.
 
אולם אני, נערה צעירה לפני גיוס, דווקא מאד התרשמתי מהבטחון העצמי השופע שלו ומהעקרונות הנוקשים שלו. איש של עקרונות שלפעמים היו בלתי אפשריים. רבים וטובים נכוו מהעניין הזה אצלו. איכשהו, למרות היותי צעירה ופוחזת (הוא מבוגר ממני בכמה שנים), הצלחתי לתמרן בין הקוצים והגדרות שהוא הציב בפני, והפכנו לידידים טובים. כמובן שאז, ההגדרה שלי ל"ידידים" או "ידידים טובים" הייתה שונה מאד ממה שהיא היום. השינוי הזה היה תהליך, שהגיע לסופו ב-28 לינואר השנה.
 
היה ביננו נתק אחד ארוך, בזמן שהייתי בצבא. נתק שהוא יזם, ושלקח לי שנים לברר מה הייתה הסיבה. לפי דבריו, זה היה משהו שקשור ליחידה בה שירתתי, ולא באשמתי. כאבתי את הפרידה היזומה הזו, שכן בשלב הזה כבר הייתי קשורה אליו מאד, וקרובה אליו מהרבה בחינות. הוא אולי לא חלק איתי הרבה מחייו (הרבה אירועים סודיים קרו לו במהלך השנים, דברים שקשורים לצבא וכן הלאה), אבל הוא ידע עלי המון, וחלקתי איתו דברים אישיים מאד.
 
אחרי זמן מה הוא התחתן והקשר חודש. אישתו כנראה עשתה לו משהו טוב, והוא הפך רגוע יותר, מבויית יותר, אבל עדיין עם אותם עקרונות נוקשים, שהתחילו לעצבן אותי. אני אדם שנוטה להשתמש בביטוי "זה אני, צריך לקבל אותי כמו שאני, ומי שלא טוב לו שיקפוץ", אבל הוא לקח את העקרון הזה רחוק מדי, לטעמי. הוא אף פעם לא התקשר אלי. הוא לא זכר ימי הולדת. תמיד אני יזמתי טלפונים ומפגשים. הפעמים היחידות שהוא טרח לצלצל, היו כאשר הוא היה צריך ממני משהו בנושאי המחשבים. והוא חזר והצהיר שהוא לא ישתנה, וככה זה וזהו.
 
יחד עם זאת, לטובתו אפשר היה לומר שהוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה אותו. זו הייתה התקופה בה הכרתי את החבר הכי טוב שלי, והיו שם כמה מריבות קשות, שגרמו לי לעצב ובכי ורחמים עצמיים איומים. הייתי צריכה מישהו שפוי ורציונאלי לדבר איתו, והצלף היה בחירה של חוסר ברירה, האמת. הייתי יכולה לקטר לו בלי להכנס לפרטים. שומע שאני בוכה, לא מתחקר יותר מדי, אבל נותן כמה משפטי עידוד, מחזק, מסיח את הדעת. לא היה לי מישהו אחר ללכת אליו בעניין הזה. הטייס היה רק מדכא אותי יותר, ועם המאפיונר לא רציתי להכנס לאינטימיות כזו. לא כולם צריכים לדעת על המריבות שיש לי עם החבר הכי טוב שלי. זה גם ככה היה קשה. הצלף אירח אותי בביתו בצורה נאה לא פעם ולא פעמיים, והיה לנו תמיד על מה לדבר, והיה כיף. אבל הוא אף פעם לא היה מתקשר.
 
לא הייתה לי בעיה להמשיך ככה את הקשר, אם כי תדירות ההתקשרות שלי ירדה אף היא עם הזמן. כמה אפשר ליזום בעצמך? זה מעייף. ב-28 לינואר, למי שזוכר, היו בחירות במדינת ישראל. בחירות במתכונת הישנה, ללא פריימריז לראשות ממשלה. רק מפלגה. לאחר ששילשלתי את הפתק לקלפי, הרמתי טלפון לצלף לשאול מה העניינים.
 
אשתו ענתה לי. אשתו, אגב, בחורה מקסימה, יפה ומתוקה. היינו מדברות די הרבה, גם בלי קשר אליו. באמת מותק של אישה, אולי היחידה שהצליחה לאלף אותו באמת. איתה הוא היה מתנהג כמו טלה רך על האש - קל ללעיסה ונעים.
 
לאחר קשקוש קל של "מה נשמע, מה העניינים", עברנו לדיון על הבחירות. מצחיק היה, שמעולם לא ניהלתי עם הצלף ו/או עם אשתו דיון פוליטי כלשהו, אפילו לא בסיסי ביותר. האמת היא, שזה לא אחד הנושאים החביבים עלי, וזה תמיד מביא לויכוחים מתלהמים ומעצבנים שמעכירים את האווירה. חוץ מזה, ממילא רוב הזמן דיברנו כולנו על צלילה, שכן גם אשתו היא מהטובלים במים. בקיצור, לא היה לי מושג לגבי הנטיות הפוליטיות שלהם.
 
אני: נו, מה הצבעתם?
אשתו: אנחנו? אנחנו רק ליכוד.
 
נשימתי נעתקה מסרעפתי. אם הייתי צריכה לנחש, הייתי נותנת להם " עבודה" או מרצ. אבל ליכוד? שרון? הכיצד? הכצעקתה? איך נפלו גיבורים? חשבתי שהיא צוחקת עלי, אבל התברר לי שלא כך הדבר. אמנם הופתעתי, אבל לי אין בעיה עם הנטיות הפוליטיות של אנשים, אלא אם כן מדובר בכהניסטים או מטורפים קיצוניים אחרים, לכל צד שהוא. איש הישר בעיניו יעשה. כשאמרתי לה שאני הצבעתי מרצ (ואוי למי שיתחיל פה דיון פוליטי בתגובות, אני מוחקת את התגובה שלו בלי לחשוב פעמיים, זה ממש לא ה-issue בפוסט הזה), היא הופתעה, אפילו העבירה ביקורת, אבל השיחה נמשכה בטונים הגיוניים. ואז היא העבירה לי את הצלף, שכבר שמע חלקים מהשיחה.
 
שלום ומה נשמע, וכל הנימוסיה. התחלתי להגיד משהו על זה שאני מופתעת שהוא ליכודניק, שאף פעם לא דיברנו על זה. זה די הצחיק אותי האמת. חשבתי שאולי תתפתח שיחה מעניינת, כי למרות שאני מצביעה מרצ, יש לי כל מיני דעות ביטחוניסטיות, שסביר להניח שדומות למצביעי ליכוד בחלק מהדברים. כאילו כדי לוודא, הוא שאל אותי מה הצבעתי. כשעניתי "מרצ", השיחה נותקה.
 
קרה לכם, לא? אתם מדברים עם מישהו, מושכים קצת חזק מדי את הטלפון והוא מתרסק בקול שאון על הרצפה, השיחה מתנתקת וצריך לחייג חזרה? או כשמחזיקים את הטלפון בין האוזן לכתף, ולוחצים בטעות על כפתור הניתוק. קורה. שיחות מתנתקות. חשבתי שמרוב תדהמה הוא הפיל את הטלפון, וללא היסוס התקשרתי בשנית. בשניה שהתהליך הזה לקח, כבר עלה בי החשד שיש פה יותר מזה. הוא ענה לטלפון.
 
אני: התנתקה השיחה.
הצלף: לא, זה אני ניתקתי.
אני: מה?!
 
בשלב הזה, שככה יהיה לי טוב, עוד הייתי מספיק מטומטמת לחשוב שזה היה במעין הלצה, איזושהי הבעת עמדה נחרצת, משהו שאפשר לעבור עליו לסדר היום ולהמשיך בדיון ענייני יותר. קטעים, יעני.
 
הצלף (בקלילות, כמעט יכולתי לשמוע אותו מחייך): כן, כי את לא מבינה, שאת הורסת את המדינה (?!?!?!?)... בלה בלה בלה (הכנס כאן משנה פוליטית של ימנים שלא יודעים למה הם ימנים)... ולי לאנשים כאלה יש רק דבר אחד להגיד...
 
טראח. ניתוק.
 
קרה לי שניתקו לי את הטלפון בפנים (היזיז בעיקר. הצרחות והמריבות שלנו היו שוות בעוצמתן רק לזיונים...), אבל לא קרה לי שעשו את זה בקרירות כזו, ובטח לא פעמיים באותה שיחה מזויינת. בהיתי בטלפון בחוסר אמון. הייתי פשוט בהלם, ואותי ממש קשה להפתיע.
 
עמדתי בצומת. שבריר שניה של החלטה. הסתכלתי על הטלפון ושקלתי לטלפן בשלישית. זו לא תהיה הפעם הראשונה שאני חוזרת בזחילה לאנשים שדורכים עלי. שבריר השניה עבר. עשיתי את הבחירה. לא התקשרתי. עברו מאז 8 חודשים. ולא התקשרתי, ומחקתי אותו לגמרי מחיי. הוא, כמובן, לא התקשר. וגם לא אשתו. 
 
ככה נגמר קשר של כמה שנים. בגלל ליכוד ומרצ, בגלל עקרונות-לכאורה מטופשים, יפי נפש, מוגזמים, נוקשים, בגלל שני ניתוקים, בגלל בחירות. אני לא מצטערת על כך. נכון שזה גרם לכך שיש לי פחות ידיד (גם ככה יש לי מעט מאד), אבל באמת, מי צריך כאלה אנשים מסביב. אם אני רוצה שינתקו לי את הטלפון בפנים, אני אתקשר לכור בדימונה ואשאל אותם אם יש להם גרעינים שחורים.
 
 
נכתב על ידי , 30/9/2003 19:33  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דייג, אוהב דגים?


 
רק אני מסוגלת לזה - להתרסק לשנת צהריים (גרועה) ולחלום על דגים. לא, לא על צלילה במרחבי הכחול הגדול, כשדגים מלטפים ברכות את שערותיי. חלילה. אני חולמת על לחתוך דגים ולפלט אותם.
 
ונהנית מכל רגע, כי סביבי יושבים חבורה של אנשים טובים, דייגים. לא כאלה שדגים עם חכה וחוט, אלא זן נכחד של פסיכים שיורדים לצלול עם מיכל 18 ליטר חלוד, מאזן מתפורר ווסת חורק, וצדים דגים ברובה גומיות או רובה אוויר דחוס. אנשים נחמדים הדייגים. והם אוהבים דגים, בתשובה לשאלה הנצחית. בעיקר על הצלחת, אבל אוהבים.
 

 

נכתב על ידי , 30/9/2003 16:18  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטרנט, מידע, ידע


 
שכחתי כמה זה כיף לחפש חומר באינטרנט. הכל זמין, מהיר, מול העיניים, אפשר להדפיס או לשמור או סתם לקרוא. מידע. הררים של מידע. אבל מידע לא שווה כלום בלי שמתרגמים אותו לידע.
 
וזה שיש לי ידע במחשבים, הופך אותי לאשת התמיכה הגלובלית של כל העולם. רוצה לקנות מחשב? בוא תציק לי, כי אני בטח יודעת את כל המחירים, השמות של לוחות האם, סוגי ההארד-דיסקים ואם "משה מחשבים" דופק אותך במחיר. אני מבינה בכל דבר שמחובר לחשמל, ובכל מה שקשור לאינטרנט. גם על מיקסרים אפשר לשאול אותי. וכמובן, אני מכירה כל סוג של טלפון סלולרי שאי פעם נוצר ויודעת בדיוק למה אתה לא מצליח לשלוח SMS בעברית.
 
משפטים שאני שומעת כל יום, כל היום:
מה דעתך על DVD של Grunding? וטלוויזיה של SONY?
מצאתי במכירה פומבית מיני דיסק של Panasonic ב-1299 שקל. שווה?
מה יותר טוב? DDRAM או RDRAM?
כדאי לי לשים 256 MB או 512 MB זכרון?
יש לי בעיה ב-Windows.
יש לך Office XP?
את יכולה לחפש לי תמונות של הרצל?
תמצאי לי בבקשה פרטים על... (בדר"כ אבא שלי, אף אחד אחר לא מעז לחלק לי פקודות).
תגידי, איך Kazaa?
מה זה IRC?
משפט ראשון בשיחת טלפון, עוד לפני ה"מה נשמע": את שומעת, ניסיתי להוריד אימייל...."
אם את כבר פה, העכבר לא עובד לי טוב.
את יכולה לעזור לי להוריד עדכון לנורטון?
איך מדפיסים? איך שולחים אימייל? צריך פה סיסמא? מה עושה הכפתור הזה?
 
תבינו משהו, קרציות, הידע שלי הוא יקר. ומדיד בכסף. אבל כל מיני אנשים פתאום הופכים לחברים הכי טובים שלי, ואני אמורה לייעץ, לתקן, לבדוק ולאסוף בשבילם מידע, חומרה ותוכנה. מלבד החבר הכי טוב שלי, שבשבילו אני טוחנת את האינטרנט חדשות לבקרים בחיפוש מידע וקבצים שהוא צריך, ואף נהנית מזה, ומלבד המאפיונר שתמיד אשמח לעזור לו, אני החלטתי לנקוט בשיטת ההתעלמות וההכחשה. התעלמות משאלות ובקשות, והכחשת הידע שלי בצורה ברורה, גם אם זה שקר שקוף. במקום התשובה הטבעית שזורמת לי מהפה, עם ההסברים המפורטים והתשובות: "תראה, אם אנחנו מדברים על Google, אז האלגוריתם שלו עוזר לך לחפש דברים מסויימים, בלה בלה...", עברתי לגרסאות קצרות וברורות הרבה יותר:
 
"יש לך Office XP?"
(ברור שיש לי, ב-2 גרסאות, ויש לי גם Windows 98, 95, 2000 ו-Win XP Pro) "לא".
"מה לא?"
"מה לא הבנת? אני נראית לך חנות תוכנה? לך תקנה!".
 
"ראיתי DVD במכירה פומבית..."
"לא מבינה בזה".
 
"זה מאד מסובך לחפש דברים כאלה".
 
"תעשה סקר שוק ותשווה מחירים... לא, אין לי מושג כמה זה צריך לעלות".
 
"אין לי זמן".
 
"לחפש לך? בכיף. בתשלום, כמובן."
"מה בתשלום? אנחנו חברים!"
"חברים יש רק ב-Buy & Bonus".
 
"כדאי לך לפנות לטכנאי"
"אי אפשר לסדר את זה בטלפון"
"אין לי מושג מה זה יכול להיות".
 
כי לא, אני לא קוראת למישהו שמחפש אותי ונחמד אלי רק כשהוא צריך משהו - חבר. אפילו לא ידיד, ובקושי מכר. אצלי זה נקרא Persona Non Grata. פעם הייתי כורעת ברך לצד מחשבים מאובקים ומלוכלכים, פותחת מכסים ומחליפה כרטיסים. הייתי מאמצת את עיני שעות מול מסכים לא-לי ומול חומר שלא מעניין אותי. היום אני פשוט אומרת לא.
נכתב על ידי , 30/9/2003 10:02   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Priceless


 



נכתב על ידי , 30/9/2003 08:30   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המצאת המאה


  מעצבן כשהבננה נמעכת לכם בתיק, לא? עניין רציני. לכן, ממציא גאון מגרמניה בא עם רעיון גאוני - קופסא בצורת בננה לבננה!!! תמורת 2.7 ליש"ט בלבד, תוכלו לרכוש את הפלא הצהוב. מי אמר שאין מקוריות בעולם.  




שאלות טורדניות:

ומה עם קופסה בצורת ענבים לענבים?

ולמה דווקא בצהוב? אנשים עלולים להתבלבל ולאכול את הקופסא!

לא יהיה יותר פשוט אם יהנדסו לנו בננה בצורת קופסה, במקום?

נכתב על ידי , 29/9/2003 21:56   בקטגוריות סיפור מוזר  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העצלן - קווים לדמותו


  הם חיים ביננו. לפעמים זה פשוט אנחנו. העצלנים. המחכים לדקה האחרונה. שלא נוקפים אצבע אחת מעבר למה שצריך. שלא מזיזים אף איבר מאיברי גופם אם זה לא מקרה חירום של ממש, וגם אז הם ימצאו תירוץ להמישך לבהות באיזו נקודה בקיר, בטלוויזיה או במחשב (וזה במקרה הטוב, כי המחשב דורש פעילות ואקטיביות מסויימת). ונתן בהם סימנים:  

 

כלים: זה ידוע שהכלי הראשון שאוזל ממגירת הסכו"ם הוא הכפית. מעשה שטן הוא זה, ואין איש יודע את ההסבר לתופעה. אז מה, שנרחוץ איזה כפית? חס ושלום! יש כפות, למען השם! קפה אפשר לשים גם "לפי העין". לערבב אפשר גם עם מזלג. וגם עם סכין. מילקי אפשר לאכול במזלג, זה לא בעיה.  

 

טוסטר: בפעם הקודמת חמם העצלן "מאמא עוף", וכמובן לא ניקה את התבנית. עכשיו הוא רעב. האם ירחוץ את התבנית לחימום נוסף? למה?! שמים נייר אלומיניום מעל. זה סטרילי. המהדרין יאמרו: "מה זה משנה? מאמא עוף זה מאמא עוף. אותם חיידקים", ויחממו גם ללא בידוד של נייר אלומיניום.  

 

רכב: נגמרו המים של המגבים. שמא יעצור העצלן בתחנת דלק וימלא מים זכים במיכל? חלילה, הס מלהזכיר. יש בקבוק מים מינרליים באוטו? אין בעיה! עצור ברמזור הקרוב לביתך (שכן הבעיה מתגלה מחדש כל פעם שנכנסים לאוטו, גם אם המים נגמרו שבוע קודם), מזוג מעט מים על הזכוכית הקדמית, והרי לך חלון נקי, מעשה ידיך להתפאר.  

 

אוכל: אין ירקות, אין ביצים, אין חלב, המקרר ריק ונושבת ממנו רוח פרצים חשודה. הארונות הפכו למארחים לקורי עכביש ושאר ירקות. הלוואי והיו שם ירקות! הילך העצלן לסופרמרקט או למכולת השכונתית? למה? הנה, יש פה קופסת שימורים שאמא הביאה לי אחרי יום כיפור (מלחמת יום כיפור). נראית במצב טוב. חלודה? שטויות, זה רק מבחוץ. והנה כמעט לא מרגישים את טעם הלוואי. או שיש מנה חמה. אמנם, כתוב פה שפג תוקפה בנובמבר 89', אבל זה שטויות, היצרנים רק עושים את זה כדי שרשתות השיווק יחליפו מלאים. זה הכל קונספירציה. ואני גם נורא אוהב את הטעם הזה, קוסקוס בטעם מג'דרה ברוטב סיני חמוץ מתוק. נורא טעים. ומשביע.  

 

כסף: קיבל העצלן צ'ק לפקודתו (לא ברור ואנחנו לא רוצים לדעת מה הוא עשה בשביל זה). הילך להפקידו בבנק? אבל יש תור! והיום בכלל סגור כבר (בטח שסגור למי שקם ב-14:30 בצהריים). מחר. שבוע הבא. אחרי החגים. זה בסדר, אפשר להפקיד גם אחרי חצי שנה. מה, עברה כבר שנה? שיט.  

 

דו"חות: 90 יום לתשלום. מעולה, שטויות, יש לי זמן. הכסף צובר ריבית בבנק בינתיים, ממילא (לא חשוב שהוא במינוס, כי הוא לא מפקיד צ'קים). אה, עבר המועד לתשלום? לא נורא, ישלחו לי עם הקנס בדואר רשום. שטויות, זה קנס של העירייה. מי בכלל משלם דו"חות חנייה?  

 

הגשת עבודות: לעולם יחכה העצלן לשעה אחת עשרה וחצי בלילה, בערב שלפני מועד ההגשה האחרון, האולטימטיבי, אחרי כל ההתחנפויות למרצים. כל פעילות אחרת הופכת לחשובה ומעניינת יותר, כולל צפייה בטלוויזיה (goes without saying), ניקוי אבק, סידור אוסף הבולים של סבא ושיחות ארוכות בטלפון עם אנשים שלא דיבר איתם העצלן ב-5 השנים האחרונות. שטויות, נישן פחות 6 שעות. נישן כשנמות.  

 

שינה: אז, איכשהו, העצלן מספיק לישון קצת לפני המוות - חלום: "אני אגיע הביתה מהעבודה, אעשה כלים ואסדר את כל הבלאגן בחדר". מציאות: "יאללה, אני אשן שעה, אקום רענן ואסדר אח"כ". מציאות נושכת: "מה, כבר תשע בערב? לא ישנתי טוב. אני הפוך לגמרי". לוקח לו שעתיים רק להתאושש מהשינה, ואז כבר ממילא מאוחר בלילה, רואים עוד קצת טלוויזיה (עד 3 לפנות בוקר, נניח) והולכים לישון. "אני עייף מת, לא ישנתי כל הלילה."  

 

מעלית: ברור שעדיף לחכות 5 דקות שהמעלית תרד מהקומה ה-16 לקומה שניה, כדי שהעצלן יוכל לרדת לקומת הקרקע. ולעלות קומה אחת? השתגעת, בשביל מה יש מעלית? חם ללי. התיק הזה כבד. אני מת מעייפות, לא ישנתי כל הלילה. יש לי בעיות בברכיים.  

 

כביסה: מה, החולצה הזו? לא מלוכלכת, מה פתאום? ויתלה אותה העצלן 20 דק' לאוורור בחוץ (או לעשירים: יעביר אותה כמה דקות במייבש), והנה היא כמו חדשה. הכתם? שטויות, לא רואים. זה נראה כמו חלק מההדפס.  

 

ספורט: אין לי זמן. זה לא בריא. יש לי לומבגו. יש לי עין עצלה. יש לי פריצת דיסקוס. יש לי חולייה חלשה בצוואר. יש לי פציעה מהצבא. הרופא אמר לי לא להתאמץ (כשהיה חולה ובאמת היה צריך לנוח, כמובן שהעצלן לקח את ההוראה הזו כהוראת קבע לכל החיים). הברכיים שלי, הרצועות, הגבה השמאלית. ספורט? מה?  

 

משפטי מפתח: אני עייף. אין לי כוח. אחר כך. מחר, טוב? תתקשר אתה, טוב? אני לא יודע איך עושים את זה. לא מכיר. לא מבין. קשה, קשה. מה נשמע? אני יודע, סוחבים.  




נכתב על ידי , 29/9/2003 18:22   בקטגוריות פוסטים מומלצים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עראפת חולה?


 

ערפאת התלונן על חולשה - רופאו יגיע מירדן


יום שני, 29 בספטמבר 2003, 13:15 מאת: מערכת וואלה!


יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, חש ברע בימים האחרונים. בעקבות תלונותיו על חולשה, יגיע היום מירדן רופאו האישי, יאסר אל כורדי. בגלי צה"ל דווח כי מקורבי ערפאת מייחסים את חולשתו לעומס המבקרים בשבועות האחרונים וללחץ שהוא היה נתון בו במהלך המאמצים להרכיב את ממשלת אבו עלא.

==============================
 
תרשו לי להמליץ על דוקטור קבורקיאן - אתה לא תרגיש בכלל את הטיפול, ותהיה ישר בגן עדן.
 
סליחה, בגהינום.
נכתב על ידי , 29/9/2003 13:23   בקטגוריות אקטואליה הומוריסטית  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טקטיקה חדשה


 
עלה במוחי הרעיון להשתמש בתורת היחסות לטובת הדיאטה שלי:
 
אם אגרום לכל האנשים שסביבי להשמין עד אימה, אני אראה מאד רזה לידם! אי לכך, התחלתי הבוקר בהאבסת החבר'ה לעבודה בבורקסים, בעוד אני מכרסמת באנינות סנדביץ' מלחם קל.
 
השלב הבא: הם יאכלו שניצל, צ'יפס ועוגת קצפת בצהריים, בעידודי המסיבי, ואני אסתפק בעוף צלוי וסלט.
 
משפטי מפתח:
"תאכל, תאכל, למה לא?"
"קלוריות? ממתי אתה סופר קלוריות?"
"זה לא משמין, זה רק נראה ככה"
"בורקס? זה פחמימות! חייבים לאכול פחמימות!"
"מה דיאט קולה? השתגעת? זה רעל! תשתה קולה רגילה, זה פחות נורא"
"אתה לא רעב?"
"ריצה עושה נזק לברכיים"
"שחייה זה לא בריא לגב"
"מי אמר לך לא לאכול אחרי 8 בערב? שטויות!"
"ארוחת בוקר זו הארוחה הכי חשובה! תשתה עוד כוס שוקו!"
"רוצה ביס?"
נכתב על ידי , 29/9/2003 09:59   בקטגוריות הומור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)