לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הכיטוב?


 



נכתב על ידי , 31/8/2006 18:12   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11 דברים שצריך לעשות כשהסוללה של הלפ-טופ מתפוצצת


 

נניח שמתפוצצת לכם הסוללה של הלפ-טופ כי איזה סיני מסכן ב-sweatshop איום ונורא נרדם על קו הייצור.

 

מה תעשו?

 

כאן יש רשימה של 11 עיצות.

 

החביבה עליי - "תפור בחזרה את הזין שלך".

נכתב על ידי , 30/8/2006 15:24   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט, שטויות וקשקושים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Leave me the FUCK alone!!!


 

אין כמו טלפון מעצבן מן העבר - מבנאדם שכבר אין לי מה להגיד לו - כדי לערער את שלוות נפשי. אפילו אם לא עניתי.

 

עזוב אותי. תבין את הרמז מאחורי חודש ומשהו של שתיקה בנוסף לכל מה שהיה לפני.

 

די.

 

לך.

 

הנח לי לנפשי.

 

(להגיד לו?)

נכתב על ידי , 30/8/2006 13:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקסם של המוסכים


 

זה מדהים. קסם שאין כדוגמתו בשום מקום אחר.

 

וכך זה הולך: מכניסים את האוטו לטיפול תקופתי סטנדרטי. אומרים לכם שזה יעלה כ-500 שקל. שהאוטו ייצא ב-14:30. כעבור שעתיים הטלפון מצלצל. אומרים לכם שהבוקסה של המשולשים בפרונט של האוטו (מושג אמיתי וקיים, לא המצאתי כלום) זקוקה להחלפה. עוד 900 שקל. גם הרפידות של הבלמים. גם נוזל בלמים.

 

והופ!!! 500 שקל הפכו כבמטה קסם ל-2,000 שקל. האוטו יהיה מוכן רק אחה"צ. את חייבת לבוא ב-17:00 (!!!) כי הפקידה (!!!) מחכה רק לך. הלו, אני לא עובדת אצלכם. אני אוציא את האוטו בבוקר. מזל שאני גרה קרוב. וקיבלתי יומן. איזה יופי. אפילו שניים. 2 יומנים במתנה במחיר של 1,000 שקל כל אחד. ממש מציאה.

 

הנה הלכה התוכנית למכונת כביסה.

 

אני עוברת לאופניים.

נכתב על ידי , 29/8/2006 13:32  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנדל המאה


 

נכתב על ידי , 27/8/2006 10:04   בקטגוריות שטויות וקשקושים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיכה טכנית להורים


 

זה אמנם לא קרה לי עדיין, אבל השאלות לפעמים כל כך דומות...

 

(@damned) one time, my mom asked me if she copied something, and then unplugged the mouse and plugged it into another computer she could paste it

 

וזה בא מפה, כמובן.

נכתב על ידי , 26/8/2006 21:33   בקטגוריות ציטוטים, מחשבים ואינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ישראבלוג שלי


 

ישראבלוג הוא עוד מקום ואתר שהגעתי אליו לגמרי במקרה, שאני לא זוכרת איך ושהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי.

 

ישראבלוג הוא אחד הדברים היחידים שאני מתמידה בהם במשך שנים.

 

ישראבלוג הוא האתר שבו היכרתי יותר אנשים מכל אתר היכרויות.

 

ישראבלוג הוא האתר שגרם לי להתחרט על כמה מההיכרויות שעשיתי.

 

ישראבלוג הוא המקום שגורם לי להתפלא שוב ושוב ושוב שלכל כך הרבה אנשים מתחשק לקרוא את מה שאני כותבת.

 

ישראבלוג הוא אתר שהעיצוב שלו הוא הכי שנות ה-90' אבל האוכלוסייה שלו היא הכי מעודכנת, ברמת השנייה.

 

ישראבלוג איפשר לי ליצור אחת ולתמיד את ה-Scrap Book שתמיד רציתי שיהיה לי.

 

ישראבלוג הוא המקום הכמעט-יחידי שבו, לתקופה מסוימת, הייתי הכי פופולרית.

 

ישראבלוג הוא המקום שבו יש מקום לכל אחד.

 

ישראבלוג מזכיר לי כל פעם מחדש מה אני עושה הכי טוב, למה אני נהנית לעשות את זה, וכמה נעים שיש מקלדת מחוברת לאצבעות ומקום לתת להן להשתולל.

 

יום הולדת שמח.

נכתב על ידי , 25/8/2006 14:18  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האסלה המושלמת?


 



נכתב על ידי , 24/8/2006 17:43   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסרט הראשון


 

לפניכם, כך טוענים, הסרט הראשון שצולם אי פעם. אורכו: 2 שניות (אידאלי) והוא פשוט מ-ר-ת-ק.

 

הסרטים הראשונים שאני זוכרת שראיתי בקולנוע היו קראטה קיד ו-ET.

 

נכתב על ידי , 23/8/2006 13:39   בקטגוריות שטויות וקשקושים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,686
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)