לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

הלו? זה רדיו?!


 


קוראים לי פיקו

קוראים לה פיקו והיא משתמשת בטלפון סלולרי מדומה בהופעה בעולם מים כלשהו ביפן. ולשלוח SMS היא יודעת?!

נכתב על ידי , 21/9/2006 13:12   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף סוף! משהו שבאמת שווה לדחוף ל-USB


 

ברווזים, כפכפים, מנורות, אקווריומים מטופשים ועוד שלל גאדג'טים אידיוטיים הציפו את השוק בשנה-שנתיים האחרונות, הכל בגלל סיבה אחת מטומטמת - הם מתחברים ל-USB. ממש המצאת המאה. כל דביל בסין או טייוואן שהיה לו משעמם, קם בבוקר וחשב "טוב, מה נדחוף היום ל-USB?". ובינינו, חוץ מדיסק און קי או מצלמת רשת, מה צריך לחבר ל-USB כל כך הרבה דברים?

 

ועכשיו, סוף סוף, מישהו בא עם רעיון חכם, ואפילו גאוני - סוללות נטענות שמתחברות ל-USB. השימושים ברורים וגלויים, לא צריך לפרט. תחשבו על זה שעכשיו אפשר ליהנות מהוויברטור מול הפורנו שבמחשב בלי לדאוג שהסוללות ייגמרו...

 

כל כך שימושי ופשוט - באמת איך לא חשבו על זה קודם ולמה אני לא חשבתי על זה?!

 



נכתב על ידי , 20/9/2006 13:22   בקטגוריות Gadgets and Trinkets  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאונות צרופה (או: הצילו, המפתח שלי טובע!)


 

גאדג'טים זה נורא נחמד. אבל באיזשהו שלב זה מתחיל לשעמם - עוד נגן MP3, עוד לפ-טופ קטן, עוד שכלול על שכלול, אבל שום דבר שלא ראינו קודם באיזושהי צורה, ובדרך כלל בכל מקרה - יקר מדי.

 

אבל לפעמים יש הברקות, בעיקר בתחום ה-Low-Tech. הנה פטנט מגניב שהמציא איזה אחד, שמונע מהמפתחות שלכם לטבוע.

 

ואיך לא חשבו על זה קודם: מחזיק המפתחות נפתח במגע עם מים, פותח מצוף שמתנפח ומונע מהמפתחות להיעלם אל תהומות הנשייה. פשוט, גאוני, שימושי - הגאדג'ט האולטימטיבי.

 

 

נכתב על ידי , 19/9/2006 10:47   בקטגוריות Gadgets and Trinkets  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופרמן לא מדבר


 

סופשבוע מופלא עבר עליי בחברתו של טום וולינג והעונה החמישית של סמולוויל. לא הצלחתי להתאפק וראיתי במהלך השישבת את כל הפרקים, בתוספת כאב ראש מצפיית יתר ואולי אפילו התייבשות קלה. היה כיף. העונה הזו היתה אפילו יותר טובה מהקודמת, למרות המוות של דמות חשובה (ואולי אף בגללה). רואים את דמותו של סופרמן מבשילה, מתבגרת ומתפתחת, ואפשר לראות הבזקים של איך הוא ייראה ויתנהג בעתיד.

 

כמובן שסופו של הפרק האחרון היה מתסכל ומסקרן, ועכשיו אני לא יודעת כמה סבלנות תהיה לי לחכות לעונה הבאה. כן, אפשר להוריד באינטרנט, אבל אני לא בטוחה שיש לי כוח להתעסק בזה ברמות האלו.

 

***

 

וסופרמן שאני אוהבת לא מדבר. היה נדמה כאילו נשברה השתיקה, אבל כנראה שזו באמת היתה פאטה מורגנה.

 

משהו עובר עליו, משהו גדול. ואני לא יודעת מה זה. נדונתי לעמוד מחוץ לחומה הבצורה ולתהות מה קורה. אני רוצה לעזור, להושיט יד, להגיד לו אלף פעמים שהוא יקר ללבי ושאכפת לי, אבל לא נותנים לי את ההזדמנות. אני מניחה שגם לא יתנו.

 

כל מה שנותר זה לחכות. אבל הסבלנות שלי נשחקת כשמעיפים אותי לתא הקולי ומתעלמים ממיילים שלי. מעניין כמה זמן אחזיק מעמד. בכל זאת, סופרמן לא פוגשים כל יום. אני לא רוצה לאבד אותו.

 

פעם הוא קרא פה, עכשיו כבר בטח לא. אז אני לא אגיד לו שאני אוהבת אותו מעומק הלב ושישמור על עצמו. באמת לא צריך.

נכתב על ידי , 18/9/2006 15:33  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופרמן בידי!


 

טוב, לא ממש סופרמן (גם לא זה שאני באמת אוהבת, אהבה עמוקה וטהורה), אלא טום וולינג.

 

ולא ממש הוא בעצמו, אלא העונה החמישית של סמולוויל ב-DVD טרי וריחני.

 

קול חלוש בירכתי מוחי מנסה כבר כמה שעות להזכיר לי שיש לי לא מעט עבודה בסופ"ש.

 

אבל הוא הולך ונמוג. כי טום מחכה לי, ואני לא אתן לטום לחכות.

 



נכתב על ידי , 15/9/2006 11:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ויידר ההומוווווווווווו, ויידר ההומוווווווווווו


 

הלו קיטי?!

נכתב על ידי , 12/9/2006 21:27   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איש הקישקוש



למי שבכלל יטרח ללכת לראות את השטות הזו שנקראת "איש הקש" - יש פה ספויילרים


אין לי סבלנות בדרך כלל לביקורת סרטים, אבל הפעם אני פשוט מרגישה מחויבת להזהיר את כל מי שרק אפשר מהזוועתון שנקרא "איש הקש", הסרט החדש בכיכובו של ניקולאס קייג'.


אני בכלל רציתי ללכת לאדיסון בשבת (שמעתי שגם זה גרוע), אבל החברה של אבא שלי הקדימה וקנתה כרטיסים ל"איש הקש". טוב, אמרתי לעצמי, סרט עם ניקולאס קייג' - כמה גרוע זה כבר יכול להיות? אני לא מחובבי ז'אנר סרטי האימה (מאז "פלישת חוטפי הגופות" עם דונלד סאת'רלנד יש לי טראומה קשה), אבל אמרתי - What the heck.


ובכן, Heck זו לא מילה כדי לתאר את פיסת הצואה שהוקרנה על המסך. קודם כל, הסרט בכלל לא מפחיד. הוא מעצבן, אווילי, מלא בשטויות ובבחורות משונות - אבל הוא לא מפחיד, מותח או מעורר אימה בשום צורה. יש יותר מדי קלוז-אפים על הפרצופים של השחקנים, ואפילו במקרה של קייג' לא מדובר בשוס גדול. במיוחד השחקנית עם שפתי הזונה המוצצת, שלא ברור לי מה היא בדיוק חשבה לעצמה כשנולדה איתן, או כשעשתה אותן עם סיליקון.


המשחק גרוע והעלילה איומה ונוראה. אני מקווה שקייג' לא מייצג את תורת הפעולה של המשטרה בארה"ב, כי דרך חקירה כל כך מטומטמת וחסרת אחריות לא ראיתי בכל חיי.


מישהו כבר טען שהסרט רווי שנאת נשים, ויש בזה משהו. אין שם אישה אחת שמוצגת באור חיובי - אפילו הילדה הקטנה שקייג' בא כביכול לחפש באי המסתורין הנשי, היא מרושעת וחלק מהמזימה. כל הנשים מפחידות, כוחניות, ערמומיות ומנוולות. אין אפס. לא פלא, כשלקראת הסוף קייג' מכה באלימות שתיים מהנשים, הקהל באולם פשוט צוחק - כי באמת מתחשק לך להכניס אגרוף למישהו על שהתפתית לקנות כרטיס לטמטום המסכי הזה. אפילו אני צחקתי, אבל אני לא דוגמה - תמיד אהבתי לראות אישה מעצבנת חוטפת אגרוף לפרצוף, ולכן חיבתי לסרט המהולל "ג'י.איי ג'יין", בו דמי מור חוטפת מכות רצח מוויגו מורטנסן המלך, והופכת לעיסה מדממת.


מעבר לזה, יש פה גם איזו רדיפה של הפאגניזם, דת שהולכת ותופסת תאוצה מחודשת בזמן האחרון. האלה-האם מוזכרת מספר פעמים, במיוחד על ידי האחות סמרסייל, הבוסית הגדולה של האי. אבל כשהיא מדברת על האלה, קשה לראות את יופיו של הטבע וכוחו הטמיר של הקסם, או את הנשיות הקדושה, ומה שאפשר לדמות זה בעיקר עוד דמות מפלצתית ומרושעת, מעין שטן, שרוצה להשתלט על העולם.


מאז שעקצו אותי בראש לפני הרבה שנים, אין לי סימפטיה לדבורים, והסרט האווילי הזה מלא בהן. הן מזמזמות ונכנסות לניקולס קייג' לצווארון, והוא (כמה נוח) בכלל אלרגי! לדבורים, או למין הנשי? מה זה משנה, בסוף שורפים אותו.


כן, כן, הוא מת בסוף ואף משלחת הצלה לא באה אליו - מסיבה אחת פשוטה - אין לו קליטה בסלולר כל הסרט! שערורייה. זה בטח צולם ליד הדירה הקודמת שלי בצפון תל אביב.


הסיום של הסרט עוד יותר מטופש מהסרט עצמו. נשים כציידות גברים למטרות רבייה, דבורים בכוורת של שיתוף פעולה זדוני, משחק מחורבן ושטוח, עלילה לא מעניינת ולא מרגשת, ושום מסר או משהו בעל משמעות לקחת איתך אחרי כותרות הסיום המזמזמות. גועל נפש מזוקק, לא שווה אפילו שקל אחד של כרטיס ואפילו לא הורדה מהאינטרנט.


חבל על ה-cash, אל תלכו לאיש הקש.



את!!! כן, את! זו דבורה שאת מחביאה שם או שאת שמחה לראות אותי?

נכתב על ידי , 11/9/2006 21:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סלולרי בתחת


 

התמונה באדיבות מערכת בתי הסוהר של אל סלבאדור. מדובר באסיר שניסה להבריח סלולרי אל תוך הכלא. אין ספק שזה המקום הראוי לסלולרים בכלל, אבל נשאלת השאלה - איזה דגם זה והאם יש לו דור 3?



 

נכתב על ידי , 11/9/2006 13:07   בקטגוריות תמונות מצחיקות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציצי!


 

במיטב המסורת, פעם בכמה זמן יש המון המון המון חיפושי ציצי בגוגל, שחלק לא קטן מהם מגיע אליי. כנראה שעם התקרב החגים, עלה מפלס החרמנות. על כל פנים, כדי לא לאכזב את קהל הקוראים המשולהב, הנה ציצי, ואפילו גדול:

 



ציצים נוספים אפשר למצוא פה.

נכתב על ידי , 10/9/2006 22:51   בקטגוריות שטויות וקשקושים, סקס סקס סקס, הומור, הומור מטופש  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,755
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)