לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג שכזה

בלוג פריקה שכזה..סתם משהו לכתוב בו..

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מר פיקפוק


נכון, לא עידכנתי כבר חודשיים.. וממש לא היה לי זמן..אין לי כוח לדוש בעבר ולספר את כל מה שעברתי כי הטלטלתי רגשית המון בחודשיים האלה.. אני עדיין קצת מעורערת..אני לא יודעת מה נסגר איתי יותר..אני מאבדת את עצמי לאט לאט..הכל נהיה מטושטש..

אני כבר לא יודעת מי כאן בשבילי ומי כאן כדי לנצל אותי.. אני לא יודעת כלום..אז נכון שהנושא החם הוא "שנה טובה ישראבלוג!" אבל כמו שאומרים give me a break כי ממש אין לי כוח לשטויות האלה...אהה וקראתי לפוסט "מר פיקפוק" כי..טוב נו.זו די בדיחה ביני לבין עצמי כי אני מבלה עם עצמי המון עכשיו..ז'תומרת עכשיו כשחוץ ממני אין לי עוד על מי לסמוך..הכל פתוח..הכל חשוף..מדי אני לא יכולה ככה אין לי אויר לנשום..הבעיה היא שאני יודעת מה יקרה ומה אני רוצה שיקרה ואני יודעת שזה ממש לא אותו הדבר..לכן אני מפחדת..אני לא רוצה שזה ייגמר..ואולי כן? הכל כל כך מבולבל לי..אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה..אני כן רוצה שכל החשוף הזה ייגמראבל כמו שאני רוצה ומה שאני רוצה..טוב..לא נראה לי שיקרה..אז אני פשוט אמשיך..כמו תמיד..אני מכירה את עצמי..אני מקווה מאוד שאני אמצא פתרון בהקדם..

אז הנה שני שירים שדי משקפים את מה שאני מרגישה או חושבת שאני מרגישה בתקופה האחרונה.אהה כן ואם קראתם כבר בעוד בלוגים אז אתם כבר יודעים ה משמעות המילים המודגשות והמחוקות..

אהבה
ביצוע: דניאל סלומון
מילים ולחן: דניאל סלומון
נכון שאת כאן ונכון שאת מנשקת
ונכון את רוצה לאהוב

את אפילו יפה עצובה וכואבת
ואולי יש בך הכל
נכון את קרובה ונכון שאת מתרגשת
וגם יש לך מקום בשבילי
את אפילו יפה וכל כך מיוחדת
ואולי זה בעצם הכל.

אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה
היא תשרוף את כל מה שהיית
היא תשרוף את כל מה שאתה
אהבה
פתאום היא מתפרצת מה היא רוצה?
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה

אולי זה הסתיו
ואולי זו רק השלכת
שעושה לי להיות קצת עצוב
אני כאן בשבילך אז לאן את הולכת
ואולי זה לא חשוב

אוווו...
אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה
היא תשרוף את כל מה שהיית
היא תשרוף את כל מה שאתה
אהבה
פתאום היא מתפרצת מה היא רוצה?
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה
אווו...
אהבה פתאום היא מתפרצת
מה היא רוצה
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה

 

 

מה עוד ביקשת

http://www.shiron.net/images/shir2005/spacer.gif

ביצוע: אריק ברמן
מילים ולחן: אריק ברמן

http://www.shiron.net/images/shir2005/spacer.gif

 

http://www.shiron.net/images/shir2005/spacer.gif

מבין אשפת הרחובות,
מצאת איזו דלת אחורית,

לחזור לי אל המחשבות
אחרי כמעט שנתיים,שהיית
בשבילי כמו מתה כבר,
או לפחות נושמת מכשירים,
מוטב היה לולא חזרת
ובכלל, שלא היינו מכירים...


מה עוד ביקשת? שתקת כך שהרעשת.
מה עוד ביקשת?

לא עובר שבוע ו...
הנה את שולחת מכתבים,
סיפורים על איך נגררת
מטבעון עד צ'כיה החורפית,

עם בחור אחד שרק הכרת,
שעשה לך בדיוק מה שעשית לי
כמה חודשים לפני,
עד שמצאת אותו עם מישהי בדירה,
עכשיו הכל ברור הרי -
איך את רצה לאבא'לה בחזרה...


מה עוד ביקשת? טרקת ואז נקשת.
מה עוד ביקשת?

פתאום את ממלמלת ש...
אני הכי טוב שהיה לך במיטה,
לא שזה כזה קשה,

כל השאר בטח עשו אותך בעמידה
באיזה מועדון בפראג,
כששמלתך מופשלת לעקבם,
אספת עצמך למחרת,
החלטת כבר שאת חוזרת בתשובה.

מה עוד ביקשת? פיתית ואז הכשת.
מה עוד ביקשת?

בשבילי את אבודה
ובינינו... נדמה שגם בשבילך,
שנתיים קודם מי ידע
שיהיה בסוף אני זה שילך?
הצל שלך רודף אותי,
חג מעלי כלהקת זבובים,
הניחי לי לשמוח, אהובתי,
בהמשך חיי העצובים.

מה עוד ביקשת?
מה עוד ביקשת?




 

 

נכתב על ידי , 1/10/2008 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





274
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לT-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על T-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)