לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Safest Place To Hide



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 226345979 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

רק הן(:


שחר ובנוני

לבנות האלו יש משמעות רבה בחיי,

הן היו לצידי בכל דבר.

באש ובמים.

היו יד תומכת,

כתף שאפשר להישען עליה.

הן עזרו לי ללמוד-

שיש חיים.

שיש סיבה לחייך ולהמשיך לשמוח.

שיש סיבה לחיות.

הן הכול בשבילי,

והן עושות לי רק טוב.

ולא משנה מה יגידו,

מה יעשו.

זה לא ישנה כלום.

עכשיו יהיה רשום פה משו שמיועד לשתיכן(:

הנה-

אז זאת היא .. מצאתי את האחת הזאת , שתיהיה שם בישבילי
האחת שנלחמת ומנצחת בקרבות שלי


האחת שמרכיבה אותי כמו פאזל .. את החלומות השבורים שלי .

חיפשתי כבר המון זמן את הבן אדם שיחבק , יאהב ויהיה שם כשלי יהיה קר ,

כשאני אהיה שבורה מבפנים , כניראה שהמאמצים היו שווים את זה .להסתכל עכשיו .. על החיים שלי ,

לראות כמה שהיא ממלאה אותם ,

אפילו המחשבות עליה לדעת שתמיד היא שם  .

בכל רגע נתון , היא לא תיתן לי לעזוב היא תילחם  .

לא הייתי עוברת את כל זה בלעדיה ,

לא הייתי מצליחה .בטוח הייתי נופלת באיזשהו מקום .

היא דאגה , בכל פעם של  ירידה ,להחזיק אותי לא לתת לי למעוד מהדרך ..

הלוואי והיא היתה יודעת כמה שאני מעריכה אותה

לימדה אותי לאהוב לאהוב באמת .

אהבה אמיתית

כמו האהבה שלי ושלה הלוואי והיא תבין ..

כמה שהיא יקרה לי 3>

 

הנה עוד משו שהכנתי לכל אחת מכן-





*היד בתמונות היא שלי,את המילים הוספתי בפוטושופ.

 

זהו.

 

בנות-

אני רוצה שתדעו שאתן הכל בשבילי,

ואין לכן תחליף.

כי בלב שלי יש מקום אחד,

והוא שייך לכן.

אני אוווהבת אתכןן,

אל תשכחו את זה.

3333333>

 

עד כאן,

ענבללל33>.

נכתב על ידי , 10/8/2008 13:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל , 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל , 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)