לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Blue Angel



Avatarכינוי:  טוליייייפ ;)

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

תשובות לשאלון השבועי


ג’אנק פוד או אוכל ביתי?
אוכל ביתי , ((((((((===
אני אוהבת את האוכל של אמא XD



בשרי או חלבי?
חלבי . (((:
ובשרייייי .
בעצם תלוי מתי .
חלבי = בוקר.
בשרי = צהריים.
אוייי באלי סטייק OO"


האם את לרוב מבשלת / מטגנת / אופה?
אממ . לא -.-"
בעצם אני אוהבת לאפות.
את העוגיות שלי, *מומלץ בחום*
כך מי שטעם אותן אמר שהן מושלמות ^^

את אוהבת את המטבח?
אממ . ?
אני יענה עלזה בשאלה :
WTF?


את צמחונית? אם כן, ממתי?
נופ . ((((==

מה יותר רומנטי? ארוחה במסעדת גורמה, או ארוחה שהכין בן זוגך בבית?
שאלה קשה =.="


סלט ירקות או סלט פירות?
שניהם ^^
סלט פפירות בערב, ירקות צהריים ובוקר . (:


נשנושים- מתוק או מלוח?
תלוי מה באלי OO"


מה אף פעם לא תאכלי?
משו שיראה לי מגעיל .
אני לא חושבת על משו כזה עכשיו.

מהי תוכנית האוכל האהובה עלייך?
המטבח. (:

נכתב על ידי טוליייייפ ;) , 14/7/2008 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



63
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוליייייפ ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוליייייפ ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)