לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PuK_PuK_PuK_PuK


סתם בלוג על החיים שלי D: תגיבו 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לפעמים צדק הוא רק כוכב!!




האהאהאהאה כותרת ^.^

 

היי לכם

לא עידכנתי הרבה זמן :// WHO CARE?!

השבוע:

ראשון- שיעמום

שני- שיעמום

שלישי- שיעמום

רביעי- חרא של יום פגעתי בעצמי פגעו בי!!! נמאס :/

חמישי- האהאה היום?! חרא יום...


העהעה היום היה לנו משו מופע תופים ><"

היה איזה משו אם תופים אני יודעת :/ והיה מישו אם גיטרה חשמלית ממש יפה *_________*

אני רוצה חשמלית אדומה ^^ בקרוב Oס

והאהאהא מה עוד היה?!

מבחן בג"ג :/ זה היה סיוט!!! ממש ממש קשה!!! אני יקבל ציון חרא :/

עד עכשיו קיבלתי ציונים דיי טובים במבחנים ואני מדגישה רק במבחנים לא בבחנים XD

מטמתיקה- 84

אנגלית- 90

צרפתית- 77

ייאי מי!!

 


עהעהעהעה ירד אתמול בלילה שלג בחיפה =.=" ואני כמובן ישנתי XD ב-21:30 הייתי עייפה מאוד!!

ולא ראיתי =[[ אבל ילדה אחת מהכיתה הביאה כדור שלך ><" D:

 

===

 

וולה לא רוצה לשלוח לי תתמונות :/

קאקאשקע D:

===

 

אופ אני רוצה לאברט או וואמפ או ספטום :/

אבל רואים אותם ואמא שלי תהרוג אותי

אז אני עושה בלשון ללהלההל

 

הא!!! אני מקבלת תמשכורת שלי ב-10.01!!!!! ואזזזזזזזזזזזזזזזזזז....... יהיה לי כספ DDDD:

 

 

C YA <3333

יצירת אומנות מכיתה@_@!!

אני והכבשה הזאת ^^" ויש שם גם פרה ענקית כזאת!!! ןג'ירפה *____________* אני רוצה את זה!!!!!1

אני מסוממת :/

 

 

 לפעמים צדק הוא באמת ר=ק כוכב!!!


simple plan- welcome to my life

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
השיר הזה מסביר הכל!!! כל כך נכון!!

 

And I feel like
I'm living the worst day
Over and over again
And I feel like the summer is leaving again
I feel like
I'm living the worst day
I feel like you're gone
And every day is the worst day ever

עוד שיר D:

 

טוב זהו D:

בביי

נכתב על ידי , 31/1/2008 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קורע מאוד מאוד!!!


עכשיו...אני מפרסמת פה שיחה אנונימית שאני וקריסטינה עשינו אם איזה בחור..XDD *נ.ב.-את השמות אני החלפתי..XD*

הוא: מי זאת?

אנחנו: זאת סטס מי זה?

זה*

הוא: עומרי...מאיפה יש לך ת'מסן שלי?

אנחנו: חבר שלי נפרד ממני ואמר לי שאתה פנוי =[[=[[

הוא: חחח מה???

מי זה החבר?

אנחנו:  קוראים לו מתן ויש לוזין גדול =[[ אבל הוא לא רוצה אותי =[[

הוא: חחח אני לא מכיר אף מתן אז עכשיו ברצינות..

אנחנו: אתה לא מכיר אותו אני יודע :/

הוא: בת כמה ומאיפה?

אנחנו: בן*

18 מחיפה

ואתה?

הוא: גם

מאיפה יש לך תכתובת שלי?

אנחנו: אהה זה ידיד שלי הביא לי

הוא: מי זה?

איך קוראים לו?

אנחנו: טל ואתה לא מכיר

הוא: חח אז מאיפה יש לו ת'מסן שלי??

אנחנו: לא יודע :/

הוא: קיצור תפסיקי לשקר חחחחח...

תפעילי רגע מצלמה מאמי נראה אותך קצת..

*אנחנו מבטלים תמצלמה...*

אנחנו: אני בן

הוא: אההההה אז מה אתה הומו?

אנחנו: כעע ואתה??

הוא: בייייייייייייי

בן זונה

אנחנו: למה??

=[[=[[

אני זקוק לחבר

*פה אני והיא הגענו לשיא של הצחוק*

לזין גדול

הוא: עוף מפה י'מפגר

אנחנו: נוווו לא

 וכאן אנחנו ניגמור תשיחה..XDDDD

כניראה שהבחור לא ידע עד כמה זה מהנה...*סקס אנאלי..XDDD*


נכתב על ידי , 13/1/2008 20:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




2,309

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx.KriS.xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx.KriS.xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)