לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  !AM

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013


זה נגמר בחמישי שעבר,

הוא רצה את זה גם.

זה כואב.

דיברנו היום בטלפון... רציתי להגיד לו את מה שלא יצא לי..

שבאמת סמכתי עליו,

ושבאמת רציתי שזה יעבוד.

והוא אמר שלא היה לו זמן להשקיע בחברה, ושהוא גמור כל הזמן.

אני בטוחה שאם רוצים - יכולים.

בקיצור, הוא נפנף אותי.

 

אני יודעת שלא כולם אוהבים את כולם,

אבל זה כואב כל פעם מחדש שאתה רוצה מישהו יותר ממה שהוא רוצה אותך.

זה אף פעם לא נעים.

 

אני חושבת עליו,

הספקתי לפתח רגשות בחודש וקצת הזה,

לא הרבה.. אבל יש..

אומנם הגדרנו את עצמינו..

אבל חודש..

זה לא חבר, זה לא זוגיות..

 

מעניין מי יהיה חבר שלי, איך אני אכיר אותו, או אולי אני כבר מכירה אותו ?

אני רוצ כבר להכיר אותו..

יום שישי בערב,

אני כנראה לא יוצאת להיום,

אני רוצה להיות פה עם מישהו,

לחבק אותו, לישון איתו,

לאהוב אותו.

 

אני ממש לא נואשת, אני לא אלך עם כל אחד, כמו שלא הלכתי עם כל אחד עד היום..

אני פשוט רוצה שיגיע אחד שאני כן ארצה להיות איתו..

 

אני קצת עצובה עכשיו,

הלב ריק,

רק קצת מתגעגע לתשומת לב הזאת.

נכתב על ידי !AM , 1/3/2013 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!AM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !AM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)