לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Save water, Drink beer



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 282916457 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

בלוג חדש P: פוסט ראשון על ליל הסדר :]


טוב אז........

 

פתחתי בלוג P: [דיי באמא שלך!!! ]

 

מהסיבה עיקרית ש... פשוט משעמם לי

 

ולאחותי כבר נמאס שאני חופרת לה ככה ש....

 

באתי לחפור לכם P:

 

אז שנתחיל? [מי שואל אתכם?! ]

 

 

טוב אז אתמול היה ליל הסדר [כן כן הלילה שבו כולם משמינים לפחות 3 ק"ג מעודף גפילטע פיש בעעע]

 

האמת?! היה משעמם טילים כי יהודה [אהמהחופראהמ] התעקש לקרוא את כל ההגדה המזדיינת!

 

תן כבר לאכול באמא ש'ך!

 

אני ושלי - אחותי שגם עיצבה לי את כל הבלוג השקסי שלי - אהמ רגע פרסומת סמוייה לבלוג החתיך שלה:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=469723

 

סמוי ביותר הא?!

 

שיט... איבדתי את עצמי.... איפה הייתי?!

 

אהה אוקיי אז אני ושלי החלטנו שיהיה יותר מעניין אם נשמע רוק כבד באמצע ההגדה ונרקוד בזמן שכולם שרים חד גדיא XD

 

אז בזמן שסבא שלי מתרגש לכבוד השיר האהוב עליו - "דיי דיי דיינו"

 

שאמור להיקרא בעצם "דיי דיי דיי נו בואו נאכל כבר!!"

 

אנחנו הוספנו קולות רקע של תיפופים וקולות מעצבנים

 

והיחיד שאהב את הגיוון היה בן דוד שלנו - שהוא המתופף של הלהקת רוק Betzefer

 

[יאוו מן יש לי בנדוד סלב  חחח סתם ><"]

 

לאוהבי רוק שלא מכירים את הלהקה אתם מוזמנים לפה או שפשוט תחפשו ביוטיוב את השם P:

[כן כן זו הייתה עוד פרסומת סמוייה ]

 

ואז, אחרי שכל השולחן כבר התייאש ורק יהודה נהנה מהבידור של ההגדה - הנשמה הטובה החליט

 

שגם לנו כבני ישראל מגיע לאכול מתישהו!^#@& [אחרי 40 שנה של חפירות במדבר XD]

 

ואזזזז כראוי לסבתא מרוקאית אורגינל [ולא אני לא מרוקאית ><"]

 

פתחו שולחן כאילו אנחנו שבט דובי גריזלי שרק קמו משנתם אחרי שלא אכלו שנה!

 

באלוהים! היה כל כך הרבה אוכל!

 

"טוב אני אוכל קצת מזה, וקצת מזה גם... מה וקצת מזה גם מה לא חבל שרה טרחה כל כך!... טוב יאללה תביאי גם מזה קצת גם ככה

 

אני נראית כמו הר אדם כבר מה יזיק?!"

 

וכמו תמיד, זה הרי ברור שזה יקרה XD

 

אני מתמלאת מהסלטים שלפני ואין מקום לשומדבר אחר כך XD

 

מי שמגיע לבשר ועוד יכול להכניס משו לפה?! מלך!

 

אז בקיצור אחרי שטרפנו יצאנו אני ושלי להסתובב קצת בחוץ

 

[קריית מוצקין שוממת בפסח מסתבר! O:]

 

הסתובבנו, חזרנו, ישבנו, צחקנו, והלכנו הביתה :]

 

אז לסכם את הסדר?!

 

היה נחמד+

 

 A note for myself:

 

שנה הבאה לדאוג שיהודה יהיה צרוד או משהו!

 

 

וכמו כל בלוגר מסוגנן נביא בציטוטים :

 

יהודה: "דם, צפרדע, כינים, ערוב, דבר, שחין, ברד, ארבה, חושך ומכת בכורות...

ניר: "שנזכה לשנה הבאה!"

 

- - - - -

 

רועי: "איזה ישן החדר הזה!"

רעות: "כן נראלי סבתא הביאה את הוילונות מעיראק כיסתה איתם ת'קובות"

מורן: "כן הא?! חדר פרהיסטורי"

 

- - - - -

 

*אני ושלי יושבות על המחשב, ואבא שלי מתעקש להציץ מה אנחנו כותבות XD

אני: "אבא מה אתה מסתכל?! זה דברים אישיים של טיאייג'רס מה אתה לא יודע?!"

אבא: "דברים אישיים דברים אישיים! אחר כך מוצאים אתכם תלויים, חותכים ורידים!"

 

אוקיי אבא פגעת בי מאוד, ביי אני הולכת להתאבד! XD

 

 

טוב אז... ככה היה הסדר שלי P:

 

חפרתי כמו גיהינום [כנראה שלי ולשלי יש תכונות מסתוריות משותפות O:]

 

אז עד הפעם הבאה, סתיו.

 

ותגיבו הא?!

נכתב על ידי , 20/4/2008 19:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°StAv° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °StAv° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)