לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מפגש כל העם"


סיפור :)

כינוי:  roy:)

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פרק 5:) - "הכל היה בסדר"


גיא עדיין שכב בבית החולים מחוסר הכרה הרופאים עשו את כל המאמצים כדי להעיר אותו אך כנראה שלא מספיק, גיא ישן חזק מאוד... בזמן שישן חלם גיא חלום:

בחלומו ראה גיא את מאיה אלון ואמא שלו עומדים בבית הקברות ובוכים ליד קבר אחד גיא ניגש אליהם ושאל אותם:"היי,מה, מהקרה?"

שרון ענתה בבכי:"זה גיא, הבן שלי הוא מת "אמרה ובכתה

גיא:"מה?, מה פתאום הינה אני, אני חיי!"

מאיה:"למה?, למה עזבת אותי והשארתה אותי לבד למה?, אמרת לי שהכל היה בסדר "

גיא:"לא, לא אהובה שלי לא אני פה כאן" גיא אמר ודמעה זלגה על לחיו.

אלון:"רציתי לספר לך שאני ודנה חברים, כן באמת " אמר בבכי.

גיא:"לא, לא מה קורה פה אני בסדר אני חיי, אני חיי!!" צעק גיא בקולי קולות "אני חיי!!".

 

ופתאום זה קרה!!

 

 

~בביתו של רועי~

תוק, תוק, תוק צעקה דנה מחוץ לדלת

רועי:"כן, פתוח"

דנה נכנסה  בלבוש חושפני עם נעלי עקב בגובה עד התייקרה

רועי:"אוו, אוו... דנה מה?... מה את עושה פה? "

דנה:"מה?.. מה קרה אסור כבר לבקר חברים?"

רועי:"היי... היי אנחנו עוד לא חברים אני גם לא ממש..."

דנה:"סתם, סתם צוחקים איתך יוו איך אתה נהיה אדום מלראות אותי חחח" (דנה חשבה שהוא ממש דלוק אליה).

רועי:"האא.. אוקי, אז.. מה ככה מה קורה?"

דנה:"תקשיב רועיקי לא באתי כדאי לשאול לשלומך.. כלומר.. כן ,  אבל חוץ מזה רציתי לשאול אותך אולי בא לך לבוא איתי לסרט עוד שעה אולי?"

רועי:"האאא תקשיבי דנה... אני... לא נירא לי שאני יכול פשוט אמא שלי לא נמצאת"

דנה:"יופי!, אמא שלך לא נמצאת אז נראה סרט אצלך בוא, בוא נלך לבלוק בסטר נבחר סרט" מיד משכה דנה בידו של רועי ושניהם יצאו מהבית.

 

~ בבית החולים~

גיא, גיא, גיא קראה שרון. גיא, קראה מאיה ואז זה קרה השעה הייתה 10:30 בלילה וגיא התעורר אחרי יום שלם שהוא ישן.

 גיא:"היי אמא... אני לא מת נכון?"

שרון:"איזה מת אתה חיי!!" אמרה וכולה זרחה מאושר.

מאיה:"אתה זוכר מה קרה לך?"

גיא:"כן,... אני קיבלתי מכה חזקה בבטן ... נפלתי.ו.והראש.. וזהו"

מאיה:"מי?, אבל מי הפיל אותך?"

גיא:"עמית נירא לי, מה לא?"

מאיה:"אתה בטוח?... אני הולכת להרוג אותו אוףף.... למה הוא כל הזמן עושה לי את זה"

גיא:"אל תדאגי זה בסדר, הכל היה בסדר"

שרון:"טוב אני זזה להביא לכם משהו לאכול, אתה לא אכלת כבר מהיום בבוקר"

גיא:"מאיה תקשיבי רגע" גיא ניצל את ההזדמנות שאמא שלו יצאה ומאיה מעוצבנת על עמית וניסה לומר לה.

מאיה :"כן, מה?"

גיא:"כבר הרבה זמן שאני רציתי לומר לך את זה , אני... אני..."

מאיה:"אתה.... אתה.... אתה..., אתה מה?"

גיא:"אני רציתי לומר לך  שאני אוהה..."

שרון:"היי לכם, מה הפרעתי?"

מאיה:"לא אני בדיוק זזה לדבר עם עמית הכלב הזה ביי לילה טוב ושתרגיש טוב"

שרון:"אמן ,אמן"

שרון:"דווקא נחמדה הילדה הזאת"

 

גיא הסתכל על אמא שלו וחשב בראשו למה?, למה זה מגיע לי אמא כזאת כמעט אמרתי לה אני לא מאמין עצם את עינו והלך לישון.

 

~בביתו של רועי~

מיד כאשר רועי יצא מהבית נשמע צליל הודעה מהפלאפון של רועי ואת ההודעה שלחה לא אחרת מאשר שירלי ובה היה כתוב...............

 

 

______________
תגיבו ?

נכתב על ידי roy:) , 28/4/2008 22:40  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4 ;)


מקווה שתיהנו אני מצפה לתגובות....בפרק יש שיר של גרין דיי- Boulevard Of Broken Dreams

______________________

פרק 4 –

אלון:"גיא?...גיא?...קום גיא נו..בוא תחזיר לו נו"

עמית:"אני לא אשם מה החלשלוש הזה נופל ממכה בבטן...ועוד קצת מכות?"

אלון:"אדיוט אולי במקום לעשות פוזות תתקשר למישהו?"

עמית:"אבל למי?"

אלון:"לאמא שלו לא יודע"

עמית:"טוב רגע.."

כעבור דקות ספורות אמא שלו הגיעה ואיתה גם אמבולנס.

מסתבר שהוא איבד את ההכרה..מה שמוזר זה שהוא איבד את ההכרה ליותר מידי זמן. הרופא אמר שהמכה שקיבל בבטן לא הייתה רצינית אבל בזמן שהוא נפל אחורנית הוא קיבל מכה בראש שהיא זאת שגרמה לו לאיבוד ההכרה.

~בבייתה של מאיה~

רינת:"מאיה תעני לטלפון"

.....:"מאיה ?"

מאיה:"כן מי זה?"

......:"היי זאת ליהי" ליהי הייתה החברה הכי טובה של מאיה מאז שהגיעה לבית הספר. הם שיתפו אחת את השנייה בסודות שלהן, יוצאות לשופינג ביחד, מרכלות...בקיצור, מה שכל החברות הטובות עושות אחת עם השנייה.

מאיה:"אה ליהי חח לא זיהיתי את הקול שלך..מה קורה?"

ליהי:"הכל בסדר..יו את יודעת מה שמעתי מדנה?"

מאיה:"מה?" 'כמה אני שונאת את דנה' חשבה מאיה בליבה אך ציפתה לשמוע את מה שליהי תספר לה.

ליהי:"היא אמרה שעמית סיפר לה שהבנים הלכו לשחק כדורגל ופתאום גיא ועמית התחילו מכות וגיא איבד את ההכרה"

מאיה:"מה?...אני חייבת ללכת לשם באיזה בית חולים הוא נמצא?"

ליהי:"מה הוא כ"כ חשוב לך"

מאיה:"אני..הוא ..החבר הכי טוב שלי"

ליהי:"אהה..בטוחה שהוא רק 'החבר הכי טוב' מבחינתך ?"

מאיה:"מה?..אה כן בטח ..אז מתי נלך לבקר אותו?"

ליהי:"אפשר בשש ככה?"

מאיה:"אמ..טוב אני צריכה ללכת ביי"

~בבית של רועי~

רועי ישב לו משועמם מול המחשב הוא הדליק את המערכת בחדרו והתנגן לו השיר GREENDAY-   Boulevard Of Broken Dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know were it goes
But it's only me and I walk alone

I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone, I walk alone
I walk alone an' I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line of the edge
And where I walk alone

Read between the lines what's
Fucked up and everything's all right
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone, I walk alone
I walk alone an I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah

I walk alone I walk a

I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

 

הוא התחבר לאיסיקיו ולמול עיניו הופיעה רשימת החברים שלו..הוא ראה אותה..היא הייתה מחוברת זאת הייתה שירלי, האקסית שלו מהבית הקודם. הוא אהב אותה אבל אחרי שהיא בגדה בו עם החבר הכי טוב שלו הוא לא יכל לסלוח לה אבל עם זאת הוא עדיין אהב אותה נורא. הוא התלבט עם לשלוח לה הודעה לבסוף הוא החליט שכן :

^^^^^^^

!~רועי~! : שירלי?

^^^^^^^

הוא חיכה מספר דקות אבל לא היה תשובה הוא החליט לרדת למטבח ונשנש משהו.

 

___________________

בלי מתחK  תגיבו!

 

 

נכתב על ידי roy:) , 24/4/2008 19:19  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

665
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroy:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roy:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)