לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וופלל ( +


וופל , עיצובים ועזרה D :

כינוי: 

בת: 27

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

פוסטפתיחה D :


שאללום  A ;
שלום וברוכים הבאים לוופל עיצובים ועזרה D:
כרגע , אני מתחילה בתחום הפוטושופ אבל לומדת (( +
אני אשמח אם תעזרו לי בדברים שונים ,,
ואני אעזור לכם ^
אז נעים מאוד ,
אני גילל ~ 
אז ^ תהנו [ ~ :

היי D:
הכנתי לכם חבילת פיקסלים גדולה שאספתי במשך הרבה זמן (:

אין להעתיק את תוכן החבילה, החבילה או באנר ההורדה לאתרכם האישי אלה אם קיבלתם
אישור ממנהלת הבלוג .
-
בשביל לחלץ את הפיקסלים מהחבילה לחצו על החבילה מקש ימני
ואז לחצו על "חילוץ הכל" ~

מקווה שאהבתם 33 >

 ליצירת קשר >>
[email protected]
(מסן)
[email protected]
(אימייל)

 
אשמח להכיר אתכם ,

תגובות ? D:

*עידכון*
לכל מי שהזמין ~ ההזמנות יהיו מוכנות בקרוב D:
הינה לכם פיצוי על שלא עידכנתי XD

סורי שזה רקע  לבן , אני אסדר את זה .
~ אם לקחתם , קרדיט + קישור ~

נכתב על ידי , 22/4/2008 09:36  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





275

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות וופל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות וופל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)