לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים המשכים .


סיפור אמיתי .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

פרק שלישי


הסתכלתי על הספסל ולא ראיתי אותה.. התחלתי לחפש אותה כמוו משוגעת, הדבר שהכי פחדתי ממנו באותו הרגע זה-שהבנים האלה יעשו לה משהו.

רצתי לכל מקוום ! שרק אפשר הלכתי בחזרה לספסל שם, למדרגות,לבית שלה,לא מצאתי אותה ..

חזרתי לפארק.

 

אני : גיייייא ! אני לא מוצאת דנהה !

גיא : ממהההה ?! בואי אני יעזור לך לחפש, איפה היא הייתה מקודם ?

אני : היא ישבה על הספסל.

הלכנו לספסל וראינו פתק שכתוב עליו : ''הלכתי אל חפשו אותי אפילו,כי אתם לא תמצאו''

אני : יש פה משהו ממש מוזר ..זה לא הכתב שלה ! והיא בחיים לא הייתה כותבת את זה !

גיא : אז מה כבר יכול לקרוות ?! מישהו חטף אותה ? הוא היה ציני והתחיל לצחוק .

אני : וואי גיא זה מזה לא מצחייק !! אתה לא יודע מה קרה לה .. ניזכרתי במה שהיא סיפרה לי אולי זה .איך לא חשבתי !! זה הבנים האלה !

גיא : מה ? איזה בנים ?

אני : עזוב פשוט בוא אחריי אני חושבת שאני יודעת איפה היא ..

רצנו לפארק ההוא בלי המתקנים,זה היה הפארק הכי מפחיד שראיתי כל חיי, פתאום ראינו אותה יושבת שם ובוכה, היו עלייה סימני דם ..

אני : דנההההההה ? מה קרהה מה הבנים האלה עששו לךך ?!

דנה לא הצליחה לדבר היא פשוט .. בכתה

ישבתי לידה חיבקתי אותה ..

גיא : מה קורה פה ? אני לא מביןן

אני : עדיף גם שלא תבין.. זה מסובך מידי ..

דנה : זה...כואב ..שחר ..

אני : דנה ... מה הם עשו לך ?

דנה : הם..הם..הרביצו לי ..

אני : ממההה ?! איפה הם עכשיו ?

דנה : אני ..לא יודעת הם ...ברחו

הוצאתי מהתיק נייר והרטבתי אותו במים שמתי לה אותו על הרגל .

אני : יותר טוב.. ?

דנה : כן .. תודה .. יש לי מזל שיש לי אותך ..

אני : ששש ..דנה אל תדברי אני יביא לך את הבקבוק שלי,ותשטפי קצת את הפצעים .

גיא : שחררר דנהה ! יש מישהו בשיחים!

האיש שהיה שם זה היה כמובן לירון,כלכך פתטי להתחבא שם,הוא פשוט ילד מפגר ..

גיא: תפסתי אותו מזהות אותו ?

לירון : עזוב אותיי !

גיא : למה לי ? אל תזוז אחרת זה יותר יכאב לך .

דנה הייתה כלכך מפוחדת,חיבקתי אותה .

אני : דנה אל תדאגי הכל יהיה בסדר ..

כן זה לירון , זה הילד שהרביץ לדנה ..

גיא תפס אותו עוד יותר חזק ונתן לו אגרוף,ואז עזב אותו .

גיא : בפעם הבאה תלמד שעם דנה לא מתעסקיםם ! וגם איתי לא !

לירון ברח משם .

דנה : תודה ... גיא .

דנה קמה לחבק את גיא אבל נפלה, החזקתי אותה ולא קרה לה כלום .

גיא : אין בעיה, אל תתאמצי הכל בשבילך ובשביל שחר ..

אני : בואי דנה נלך לבית שלך .. את צריכה לשים קרח על הפצעים

דנה : טוב בואו ..

הלכנו,וגיא הלך לפארק בחזרה .

הגענו לבית שלה וליד הדלת חיכו לנו .............

 

ההמשך יבוא :)

פרק די קצר אבל בפעם הבאה פרק ארוך D:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Just_Girl :) , 23/4/2008 12:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Just_Girl :)

בת: 29

תמונה




149
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust_Girl :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just_Girl :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)