לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים דפוקים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

פריקית רוסיה




מרגש על מממווותתת או לא...


פריקית רוסיהה


אוקי אז..זה בלוג של פריקית רוסייה

על פריקים רוסים ולא רוסים בכללי...



אין לי איך להתחיל אז הינה המשפט הכי נפוץ של "פריקים"



אני שונאתת

אזז אני שונאתת....ערבים..אבל זה לא קשור עכשיו..



פריקצות מכירים?!

פריק....פקצה



לכל המטומטמים שלא הבינו

פקצה שחשה פריקית ותמיד תישאר פאקצה.



אני כמו כולם או כמעט כולם..יועת ש "פריק" זאת סטיגמה לא כל כך מוצלחת של..

ילדים שמשעמם להם בחיים

טוב..נוו לפחות יש נושא לבלוגגג



ונעבור לאחד הדברים היחידים שאני אוהבת בחיים המסריחים האלה

לא כולל את החיים המסריחים האלה...



פירסינגגגגגג!!



זה עושה בחילה עד כמה שזה יפה..(או משו כזה..)



לי בינתיים אין הרבהמה לעשות מנסיונות התאבדות לא מתפרנסים..

אז אין תקציב



הינה הרשימה הקצרה"

ספטום

סיידד

גבה..






הינה שמות של פירסינגים שאני רוצה לעשות

טראגוס:





מדוזה:







מדונה:





מצטערת על הכיעור של האנשים בתמונות...





טב..נימאס לי ליכתוב הלכתי להתאבד בפעם ה24 ואם זה לא מצליח זה באשמתכם!!












נכתב על ידי , 23/4/2008 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 41

ICQ: 444644749 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפריקית רוסייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פריקית רוסייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)