לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"I AM THE BEST AND FUCK THE REST AH! YHE DAM! "



Avatarכינוי:  ♥ D lOvE Big ♥

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

מד"א


החלטתי להתחיל לכתוב על משמרות שלי במד"א...
השנה התחלתי להתנדב במד"א אחרי קורס ארוך של סביבות ה250 שעות ככה...ועוד קוראים לזה קורס 60....חחחחחחח
ובסוף אחרי המון מבחנים , ולחץ התקבלתי :)
ואתמול(יום ראשון) עברתי את הנסיעה הראשונה על האמבולנס.
אז....נסיעה מספר -1- :
הגעתי לתחנת מד"א....בדיוק החונך בא להסביר לנו על האמבולנס ומה יש בתוכו
ואז הייתה לנו קריאה....נכנסו אל האמבולנס נסענו והגענו לאישה מבוגרת עם חום גבוה... 
עלינו אל הבית שלה , התחלתי להוציא מהתיק את מכשיר הל"ד..
ובדקתי נשימות....בהתחלה היה מרגש כזה כאילו היה לי די לחץ כי לא ידעתי לאן נגיע ואם מחוסרת הכרה כי הוצאנו חמצן וכל זה.....ואיך אני יעמוד בזה
אבל אחר"כ הבנתי שלכל נסיעה מוציאים חמצן ואת התיק ...אז נרגעתי ותפקדתי די כמו שצריך (:
לקחנו אותה לבית החולים ואז עזרתי למלא טפסים וחזרנו לתחנה......
אחר"כ הייתה עוד קריאה והחניך השני עלה עלייה ....
בנתיים הלכתי לחדר מתנדבים שסוף סוף מותר להיות בו [ כי כל הקורס היה אסור לנו להסתכל בתוכו ולהיות בו ]
הייתי עם המדריכה שלי בקורס ואחר"כ הגיעה גם המדריכה השניה מהקורס השני ועוד כמה מתנדבים...והיה ממש כיף , הצטלמנו...אכלנו....והיה ממש מצחיק :)
אחרי איזה 3 שעות שאני מחכה לחניך השני שיחזור ואני יוכל לעלות לנסיעות....שלחו הודעה שיש מקרה דחוף וכו'...
ובסוף מסתבר שהנסיעה הייתה מתשכת..היו לו 3 נסיעות בפעם אחת...
אז כבר נגמרה לי המשמרת....הלכתי לקניון הצטלמנו עם המדריכות P: ואז נסעתי הבייתה.... 
היה ממש כיף (: מחכה למשמרת מס' -2- :)
נכתב על ידי &#9829; D lOvE Big &#9829; , 8/3/2010 23:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829; D lOvE Big &#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829; D lOvE Big &#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)