לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  כותבת (?)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

הסוף...


ולפעמים החגיגה נגמרת....

מצטערת לומר שהחלטתי להפסיק בסיפור...
אני לא ממש מצליחה לכתוב בתקופה האחרונה... אני כותבת קטעים, לא פרקים...
אז זהו, אני מסיימת כאן...
מי יודע, אולי יום יבוא ואני אחזור לכתוב לכם...


בינתיים, סליחה.
זה כל מה שיש לי להגיד כרגע...




נכתב על ידי כותבת (?) , 13/9/2009 22:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ולא אחרת D: ב-17/9/2009 06:45
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבת (?) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבת (?) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)