לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my beautiful life...



Avatarכינוי:  *שלו'ש*

מין: נקבה

ICQ: 357507773 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

סוף העולם?!....


היום יופעל מכשיר שיצור חור-אטומי בגודל של יתוש .

אני לא צבינה למה כולם עושים מזה עניין הרי זה ברור שאנחנו לא נמות היום אז....

לכול הטיפשים שחושבים שהם ימותו היום : אתם לא תמותו היום! נקודה.....

 

טוב יש לי 2 חברות הכי טובות כי חברה הכי טובה שלי שאני מכירה אותה כבר 8 שנים (עוד מעט 9)

התחילה חיים חדשים עם ילדה פריקית....

מגעילה!!!!!

 

בקיצור חיי החברה שלי בסדר,ואני וחבר שלי עדיין ביחד....

כבר חודשיים וחתי .

 

אני עכשיו בשיעור הראשון במחשבים...

 

טוב חייבת לזוז ביייי.......

 

תגיבו כן?!

נכתב על ידי *שלו'ש* , 10/9/2008 08:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כול מיני...


לא עדקנתי בחודשים הקרובים כי הייתה לי בעיה באינטרנט.

 

אז ככהה...

 

 

שנה חדשה ,כיתה חדשה , תיק חדש , קלמר,מחברות,ספרים.וכו...

חברה הכי טובה שלי שעברה לבית ספר באריאל, עברה לבית ספר שלי...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

היא עכשיו גרה במכורה אבל אני בטוחה שהיא תעבור למעלה אפרים....

 

פגשתי את חבר שלי וכמובן כולם גילו שאנחנו חברים (לא שזה סוד)...

בקושי דיברנו, אבל אתם יודעים היו לחצים....

 

אתמול טיילתי עם המשפחה ועשינו פיקניק בטבע היה כיף....

  

יש לי יום הולדת היום....          

 

              

 

לא ממש כיף יום הולדת ביום הראשון ללימודים...

 

טוב תגיבו בבקשה , ותכתבו חוויות שלכם בחופשה....

נכתב על ידי *שלו'ש* , 1/9/2008 14:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





497

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*שלו'ש* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *שלו'ש* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)