לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כאימו

אימואים שליטה!!!!! ערסים ופאקצות תמותו!!!!!!!!! חיים חרא...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

האחים האלה...המשפחה הזאת..ההצקות האלה..המכות האלה..הדמעות האלה..


האחים האלה...המשפחה הזאת..ההצקות האלה..המכות האלה..הדמעות האלה..

 

 

נמאס לי כבר מזה נמאס מהאחים הערסים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתמול היה לי חרא בבית ספר..כל כך חרא..אבל עם כל זה עצרתי את הדמעות כשחשבתי עליה 333333333>

כל היום חשבתי עליה..על הילדה הכי מדהימה בעולם שתמיד עזרה לי ^^

הגעתי הביתה בדמעות וניגשתי למסן לדבר איתה...היא לא ענתה לי..

 

היא אמרה שב1 היא תחזור והיא לא חזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הרגשתי כל כך רע לא יכולתי להחזיק את הדמעות יותר התחלתי לבכות לחתוך..

 

אחרי זה החלטתי להתאבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לקחתי הרבה כדורים ובלעתי את כולם במכה

אבל לא מתתי...התחלתי להקיא הקאתי המון..כמה בכיתי...

ואז שקצת הרגשתי יותר טוב וניסיתי להכנס למסן לדבר איתה...^^

 

אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

האחים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שוב נכנסו לחדר..

אבל הפעם זה היה משהו מיוחד

 

התחילו להכות אותי בזמן שכאב לי הראש...אחרי ההקאות..אחד מהם (הערס) לקח את הפלאפון שלו והם איימו עלי לתת להם את הפרטים למסן שלי כי הם ראו שאני מדבר עם האימואית..בטח רצו להציק לה..

 

כמובן לא נתתי להם

אבל הם הכו אותי כל כך ואמרו שהם יעזבו אותי אחרי שאתן להם את הסיסמא ונתתי...

 

ואז!!!!!!! הבנתי שהם עבדו עלי...רק כי אני אימו..כרגיל

 

האח הפריק והאח הערס השני המשיכו להרביץ לי..

בזמן שהערס האחר לקח את הפלאפון שלו נכנס למסן והתחיל לקלל את האימואית ולרדת עליה הוא צחק עליה..

ניסיתי לעצור אותם אבל כלום לא יצא מזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הם פשוט חזקים ממני...

 

הוא קרא לאימואית זונה וצחק עליה (לידי) ובטח כתב לה דברים דומים!!!!!!!

2 האחים האחרים המשיכו להרביץ לי..הקאתי..בכיתי..שמו לי את הראש בתוך הקיא והשיער התבלגן עוד ממזמן!!!!!!!!!

 

אחר כך האח הערס יצא מהמסן בפלאפון והם עזבו אותי..הרשתי שזה הזמן לנקום בהם!!!!!!!! לקחתי כיסא זרקתי על האח הערס ופגעתי!!!!!!!!!!!!!!!! אבל...כמעט ולא כאב לו...רק כי אני אימו הכיסא לא הכאיב לו?!!??!!?

 

אחר כך הם התחילו להרביץ לי בכל הכוח נקעו לי את הרגל עם הכיסא...מאז שמתי את הראש בין הברכיים בפינה ובכיתי לא יכולתי יותר..בזמן שהם הרביצו לאח שלהם...רק בגלל שהוא אימו..הם הרביצו לי

 

ההורים שוב צעקו עלי שעשיתי בלאגן והקאתי בחדר ורציתי להתאבד כי בלעתי כדורים..הלכתי לישון כולי דמעות פשוט חיכיתי שהיום הבא יבוא ואני אדבר שוב עם האימואית..

 

אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

היא לא יכלה לדבר איתי היום..אני מפריע לה..אני מפריע לכולם..נמאס לי לחיות..רוצה למות..

למה לא מתתי אתמול?!?! רק כי אני אימו אני עדיין חי נכון?!?!?!

 

חיים הכי חרא שיכול להיות!!!!!!!!!!!!!

 


 

רוצה לחתוך את הורידים

נכתב על ידי אימו ששונא את החיים , 15/5/2008 14:50  
278 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אימו ששונא את החיים

בן: 29

תמונה




4,848
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאימו ששונא את החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אימו ששונא את החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)