לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כאימו

אימואים שליטה!!!!! ערסים ופאקצות תמותו!!!!!!!!! חיים חרא...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אסיפת הורים חרא!!!!! חיים חרא...


אסיפת הורים חרא חיים חרא הכל חרא רוצה למות!!!!!!!!!!!!!!!!

 

היה יום חרא בבית ספר...אבל קרה משהו...משהו מיוחד!!!!!!!

 

 

 

אתמול הכרתי מישהי..כל כך מדהימה..היא מבינה אותי בכל מצב ^^

היא גם אימואית!!! שזה הכי טוב והיא הכי מבינה אותי...

 

היא,

האחת שמבינה אותי

האחת שעוזרת לי לעצור את הדמעות המלוחות האלה...שאני חושב עליה אני פושט מפסיק לבכות..ומתחיל לחייך ^^ אימו שמח ^^

האחת שבאמת אכפת לה ממני

 

האחת..

333333333333333333333333333333333333333333333>

מדהימה 333333333333>

*אלפי חיבוקים* רק בשבילך כי את כל כך מדהימה ^^

אפס כמוני לא שווה מישהי כל כך מדהימה כמוך...אבל עם זה..את מבינה אותי..

 

היום בבית ספר..כשהערסים והפאקצות הציקו לי כרגיל..את יודעת..עמדתי לבכות...הדמעות עמדו לצאת החוצה

 

וקרה משהו...מיוחד ^^

חשבתי עלייך...ועצרתי את הדמעות ^^

 

הנה הבלוג שלה היא הכי מדהימה  33333333333>

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=463173

 

 

דיברתי איתה במסן...והתחלתי סוף סוף לחייך

הבנתי שאימו יכול להיות גם שמח!!!! אימו שמח ^^

ניגבתי את הדמעות מהפנים...התחלתי לחייך..כי היא חיממה לי את הלב ^^

 

ופתאום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

האסיפת הורים הזאת..פשוט סיוט..

 

כמה דמעות

כמה צעקות

כמה השפלות

כמה חרא..חיים חרא!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ניגשתי למחנכת...והיא אמרה עלי שאני מפריע בשיעורים (ואני לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) הערסים מפריעים והם שונאים אותי...היא נתנה לי ד' בהתנהגות כן כן ד'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כי אני כל הזמן יוצא החוצה...ובוכה?!?!?

איזו פאקצה...ממש אוהבת לגרום לי לבכות?????????????

 

והציונים...גרועים?!!?!? אמרו לי לגשת לחלק מהמורים וניגשנו...החזקתי את הדמעות שעמדו לצאת...חשבתי עליה ^^

 

קודם כל המורה לספורט הזה...הוא כזה ערס!!!!!!!!!!!!!!!!

שונא אותו!!!!!!!!!

הוא פשוט שונא אימואים רואים עליו!!!!!

 

אני בא לשיעור יושב בפינה...והוא צועק עלי למה באתי עם סקיני?!?!?! כי אמרתי לו שזה מה שהאימואים לובשים!!!!!!!! והוא שונא וואנס ואולסטאר=ערס!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני לובש וואנס ואולסטאר וסקיני!!!!!!!!!

ואז הוא רוצה שאני אשחק כדורגל ואני שונא את זה זה משחק של ערסים!!!!!!!

 

אימואים לא משחקים משחקים של ערסים!!!!!!!!!!!!!!!

אמרתי את זה לו...בצעקות וקצת דמעות...וכאן ההורים התחילו לצעוק עלי...

 

בכלל כל הממוצע שלי נמוך נראה לי איזה 30!!!!!!!!!!!!!! חיים חרא ציונים חרא!!!!!

ברחתי הביתה בדמעות...הרגשתי שאני לא מסוגל יותר...

 

תוך די בכי אני כותב את הפוסט הזה...כשהדמעות יורדות על המקדלת..והיא נהיית כל כך..מלוחה

 

 

חיים חרא רוצה למות!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שונא את החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

רוצה לחתוך את הורידים...

נכתב על ידי אימו ששונא את החיים , 13/5/2008 21:09  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אימו ששונא את החיים

בן: 29

תמונה




4,848
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאימו ששונא את החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אימו ששונא את החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)