לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind Blue Eyes



Avatarכינוי:  Behind My Eyes

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008


יום ראשון, 27.04.08



שלום שלום D: מנשמע?

אז קצת מבאס שהחופש נגמר וחוזרים לאותה שגרה לחוצה ומציקה:\

תסתפקו בעובדה שיש עוד חגים בדרך ועוד מעט נגמרת השנה P:


   אז.. יום חמישי הייתי בים והיה ממש כיף !

הייתה שמש ממש חזקה ותפסתי קצת צבע:]

יום שישי ושבת הייתי צריכה להיתקע בבית כדי לסיים את כל השיעורים שנתנו לנו בחופש..

ובסוף לא התחלתי אותם XD

והיום היה היום הראשון אחרי החופשה..

כמובן שהרבה ילדים לא באו בגלל המימונה אז היינו כיתה מצומצמת.

זהו נראלי, לא קרה כל כך הרבה.

יש שיר שלא יוצא לי מהראש.. Breaking Banjamin-ForgetT It

אז הינה המילים הנחמדות שלו XD

 

It's a crime you let it happen to me
Nevermind, I'll let it happen to you
Out of mind, forget it there's nothing to lose
but my mind and all the things I wanted

Evertime I get it I throw it away
It's a sign, I get it, I wanna stay
by the time I lose it I'm not afraid
of looking at you truly fake it

How can I believe when this cloud hangs over me
You're the part of me that I don't wanna see

Forget it

There's a place I see you follow me
Just a taste of all that might come to be
I'm alone but only breath you can breath
to question every answer coming

Just send away
Please me let me stay
Coming your way

Forget it

It's a crime you let it happen to me
Out of mind, I love it, easy to please
Nevermind, forget it, just memories
On A page inside a spiral notebook

Just send away
Please let me stay
Coming your way
I can live forever here

Forget it

How can I believe when this cloud hangs over me
You're a part of me that I don't wanna see

I can live forever here
עד כאן להפעם אנשים D:
Cya!
 
נכתב על ידי Behind My Eyes , 27/4/2008 14:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה:]


יום רביעי 23.04.2008

No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows what it's like
to be hated
To be faded to telling only lies

But my dreams they aren't as empty
As my conscious seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain woe
Can show through

But my dreams they aren't as empty
As my conscious seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

Discover l.i.m.p. say it
No one knows what its like
To be mistreated, to be defeated
Behind blue eyes
No one know how to say
That they're sorry and don't worry
I'm not telling lies

But my dreams they aren't as empty
As my conscious seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

No one knows what its like
To be the bad man, to be the sad man
Behind blue eyes

In the clouds
all the graves
I'll stay if you
go away
Concrete
tall as the sky
Movement passin me by
When you blush
What a rush
Reminisce
Cold crush
Next door ear to the wall
All the tension on me for the call
I wish i wish
I wish it was all that easy
I wish i wish
I wish it was all that easy
חולה על השיר הזה (:
 
שלום D:
פתחתי בלוג חדש, בפעם השמונתלפים XD
אני ממש מקווה שהפעם הוא יהיה להרבה זמן:]
אז קוראים לי יעל
והבלוג נפתח מגורמי שיעמום P:
אבל לא רק..
אני אוהבת לצלם, ואולי מידי פעם אני העלה תמונות שצילמתי (:
כרגע אין לי כל כך מה לכתוב
אז בנימה אופטימית זו
נתראה בפוסט הבאה.
 
נכתב על ידי Behind My Eyes , 23/4/2008 12:18  
538 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





299
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehind My Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Behind My Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)