לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

cover


ללא בושה.

Avatarכינוי:  dani gonna fuck you

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

התמכרות


אולי אני צעיר מידי.

אולי זה לא היה אמור לקרות,

טעות.

מאז אני ישן בסלון, לא יכול להתקרב למיטה שלי.

מפחד להעלים את הריח שלך ממנה.

מאבד שפיות לאט לאט.

זה חונק אותי, אני עוד שנייה נעלם.

אני צריך אותו פה לידי עכשיו.

אני צריך שהוא יחזיק לי את היד ויגיד לי שלא עשינו טעות.

שאני מספיק בוגר.

למה הוא חייב להיות כל כך רחוק עכשיו?

למה אנחנו רק מתכתבים, מדברים, אף פעם לא מתראים?

פעם בחודש זה לא מספיק, אני צריך אותו.

אני באמת צריך אותו!

אני מכור אליו.

אני מכור להרגשה, מכור לריח, מכור למגע.

אני משתגע.



נכתב על ידי dani gonna fuck you , 10/5/2008 14:03  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdani gonna fuck you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dani gonna fuck you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)