לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Secrets: Truth ’bout Me



Avatarכינוי:  xAnonimEx

גיל: 32

MSN:  NOT REALLY =]





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

Sexy? סוג של דיון?


טוב אחרי מלא זמן שלא ביקרתי פה.. שמתי לב שיש נושא חם חביב.

מהו סקסי בעני?

 

זה נושא מסובך , זה נושא של תפיסת עולם.

יש אנשים שבשבלהם גוף מסוים יהיה סקסי וצורת גוף אחרת לא.

יש אנשים שבשבילהם יש תמונות סקסיות ויש לא.

 

 

סקסי היא מילה מוזרה.

מתבססת על סקס, אך כיום משתמשים בסקסי בלי קשר ישיר למילה אפילו.

 

סקסי...

סקסי הוא דבר שמפתח משיכה מינית, לא?

עניים יפות לפי הטעם האישי , שפתיים , פנים , בכללי צורת גוף...

יש דיבור סקסי.. דיבור שגורם לך להיות חרמן או משהו?

קול סקסי? זה  מוזר לא?

 

האם סקסי זה רק משהו שמושך אותנו?

האם סקסיות כביכול זה עניין של גישה?

אני רוצה לדעת אם אנשים , הזכרים שביננו יסכימו איתי...

 

בחורה סקסית , זאת בחורה שהיית רוצה להגיע איתה למצב... למצב נחמד...?

בחורה שאתה נמשך אליה מינית?

הרי יש גם התנהגות מגרה.... גם זה סקסי?

כי אם כן , סקסי בעיניי , זה האקסית שלי ...

 

מושכת אותי , מבחינת הגוף , ההתנהגות , הלבוש...

סגנון החיים .

הגוף המושלם , הפנים המתוקות , הקול המתוק, צורת הדיבור...

כן זה סקסי...

 

ואני בכל זאת לא מבין את הפורמט והסטנדרט של המילה.

 

נושא חם ישלנו ... אני רוצה לשמוע שיתוף מפי אנשים ...

מה הקטע של.. סקסי...

 

האם זה רק קטע מיני בשבלכם?

 

התגובות שלכם.

אני אשתתף בדיון, רק מתוך התענינות בנושא עצמו...

 

נכתב על ידי xAnonimEx , 3/4/2009 13:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





750
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxAnonimEx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xAnonimEx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)