לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:][: my special bolg :][:


זה בלוג מיוחד :]

Avatarכינוי:  קזבובו (:

בת: 31

ICQ: 334153932 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

קשה קשה (:


למטה
נכתב על ידי קזבובו (: , 8/2/2010 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשה, קשה (:


יום שני ה-08.02.10 עוד מעט מתקרב פורים ואנחנו כיתה י"א מכינות שוק פורים (:
רצינו לעשות נשף אבל בגלל שאנחנו אולפנה הרב שלנו לא נותן כי הוא אומר שזה כ"מנהג הגויים" דמאט!
היום הייתה הבחינה הגדולה בביו' אמרו לי שהיה קשה, למה אמרו לי? כי לא עשיתי אותה כי אני לא במגמה המשעממת, לומדים שם על כרומוטידות משהו כזה, אני חושבת :|.
בשעות החופשיות שלי ושל כל בנות פיזיקה רצינו לערוך חזרות ולהכין את התלבושות אבל בנות מטומטמות מכיתה י' התחילו לצרוח פתחו את הדלת! פתחו כבר!
עבר עליי יום קשה חזרתי ב-16:00 ואני עייפה, הנהג אוטובוס עבר את כל הישובים ואח"כ הגיע אלינו למה?!?!.

אז אם תוכלו לעשות לי משהו משמח אחד היום  כמו להציע לי עזרה בעיצוב אני ממש אבל ממש אשמח!.

תודה (:

נכתב על ידי קזבובו (: , 8/2/2010 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר של שי גבסו מתורגם לאנגלית.


when the day is over
and i didnt fined any place to be.
the way home is long
and it's look hopless
to get speed the traffic
and the tears get down here
a lot of tears get down here 

so? מה אתם חושבים? בית אחד מתורגם, וזה כבר נשמע הרבה יותר טוב!
למרות שאני מאוד מעריכה את שי גבסו הוא אומן יוצר והכל אבל תמיד באנגלית השירים נשמעים יותר טוב!

תגיבו מה אתם חושבים (:


נכתב על ידי קזבובו (: , 7/2/2010 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקזבובו (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קזבובו (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)