לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life style



Avatarכינוי:  annaNEWme

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סורי שנעלמתי קצת


חזרתי.. אחרי שבועיים כמעט שלא היה לי זמן לעדכן

רזיתי רק קילו וחצי#@$?$#@? אוףףףףףףףףףףף זה כזה מתסכלל וגם בקושי רצתי על ההליכון  

אין אבל עכשיו החלטתי לעצמי שאני כל יום לא משנה עם אני אחזור ב12 בלילה מאיפה שהוא אני יעדכן

אני כלכך צריכה אתכן עכשיו

היום לא אכלתי הרבה..אבל די לא שמרתי..שבת כרגיל..אכלתי סלט חסה וגחנון :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

אין זהו ממחר חוזרים לעניינים ולעבודה הקשה

עוד מעט קיץ

אני חייבת להיראות טוב בבגד ים

כבר ראיתי אחד יפה של טומי..אבל אין עד שאני לא ארזה אני לא קונה בגדים#?$@

אחותי תמיד הייתה רזה.. ופתאום בשבוע היא רזתה 3 קילו@!#$@ והיא אכלתי רגיל פשוט קצת מכל דבר

והיא כל היום לא עושה כלום.. איך איך זה קורה שמישהו יסביר לי!

-

טוב חוזרתי למדיניות ספורט...כל יום 100 כפיפות בטן

ואם אכלתי הרבה.. אז 300..זהו .. (חוץ מריצה)... ואם לא עשיתי אז הכל עובר למחרת ואפילו כפול...

אני כלכך חייבת להיכנס לזה עכשיו דיי איך אני נראת כמו פילה שמנה...עזבו שזה גם לא בריא כל השומן הזה..

 

בנות אני צריכה אותכן.. למי שיש טיפים מהירים וטובים שתביא לי בבקשה!!!

 

נכתב על ידי annaNEWme , 10/5/2008 20:45  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לannaNEWme אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על annaNEWme ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)