לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Keep the Change


סתם

כינוי:  nurki

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

close but no cigar


היי, לא כתבתי עידכוני נאנו, כי עברו עלי שבועות שאני מאוד עייפה (אולי זה החורף, אולי זה שכולנו מקוררים כל הזמן, אולי זה סתם עצלנות), וגם לא הייתי בטוחה ברמות העניין כאן, אבל הנה הסיכום.
לא הגעתי ליעד שלי של 17,000 מילים (כיפליים שנה שעברה), אבל הגעתי קרוב עם קצת יותר מ15,500 מילים. בסך הכל הרגשתי מאוד אשמה שאפילו לא שאפתי ליעד האמיתי (50000 מילים) מלכתחילה, ומאוד אשמה על מחסור במוטיבציה והתמדה לאורך הדרך. מצד שני, אשמה זה הדלק של נאנורימו וזה מה שעוזר להמון אנשים אחרים כן לסיים את הספרים שלהם (וטפיחה על השכם ממני לאנשים האלה, אני יודעת שיש גם בארץ.)

סטטיסטיקות:


זה הגרף הרשמי מהאתר של נאנו, למרבה הצער הוא לא נכון, כי משום מה הם לא קיבלו את הtime zone הנכון שלי, והחליטו שכל יום נגמר ב11. מכיוון שאני מעדכנת הרבה אחרי 11 זה בעיה (למשל, הוא בכלל לא קיבל את 800 המילים האחרונות שלי).

תוכנה: מלל (על שם אחד, זיו קיטרו) על הנייד שלי. רציתי להכריח את עצמי לכתוב בנייד, ולמלל יש גם פאנל שמאפשר לראות ספירת מילים כל הזמן.
שם: My Devil's Keeper לא הצלחתי לחשוב על שם תואם בעברית
מילים: 15736
שורות: 1440
עמודים: 46 (עם שורה וחצי רווח)
פרקים: שמונה
באסה: אפילו לא הספקתי להציג את כל הדמויות ב"חבורה" הראשית, ולמרות שלא ידעתי בדיוק מה קורה, היה לי ברור שהם צריכים להלחם באיזשהו רע חזק יחסית, והוא עדיין לא הרים את ראשו בסיפור.

אבל זהו. נגמר נאנורימו. היה מעניין. עכשיו אני עייפה וצריכה לנוח. תודיעו לי אם אתם רוצים לקרא (מתוך ידיעה שזה לא גמור ולא ערוך וכעקרון - נכתב על ידי ולכן רע).
נכתב על ידי nurki , 1/12/2008 07:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnurki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nurki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)