לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש לי פה גדול. נשמע לא כזה נורא, נכון? למען האמת, הבעיה היא חמורה. אנשים קוראים לי חסר טאקט, חצוף, פוגע, מתנשא ומעליב ויש בודדים שקוראים לי גם מצחיק ושנון... בבלוג הזה אני הולך לפרסם קומיקס המתאר את עלילותיי האמיתיות במהלך השנים...ואתם כבר תשפטו...

Avatarכינוי: 

בן: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

קומיקס ראשון: אווירת פורים


 
נכתב על ידי , 24/4/2008 18:32   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי, קומיקס, קומיקס ישראלי, קומיקס בבלוג  
1981 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיב המעליב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיב המעליב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)