לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד.



כינוי:  Rene

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

"בכל מקום שאני הולך יודעים שזהו שמי,זה מוזר לא להכיר את מי שמכיר אותי.."


אז בואו נכיר קצת יותר לעומק אחד את השני.

 

אני אתחיל.. :)

 

שחית בעירום? אההה, נופ.

ברחת מהבית? ממש לא.

התחילו איתך? כן, קטינים בעיקר.

  צפרו לך? כן, לצערי !!

נשארת ערה כל הלילה? ברור J

דיברת בטלפון כל הלילה? רוב הלילה, לא כ-ל הלילה.

 

הרגת מישהו? לא, אבל עכשיו ממש בא לי ...

נישקת מישהו מאותו המין? לא.

 

מעבר לנשיקה? גם לא.

בגדו בך? כנראה שלא.

הרגת חיה בטעות? ג'וקים בוודאי !!

הרגת חיה בכוונה? כן !! מקקים למיניהם !!!

גנבת משהו? ואללה לא.

פגעת בעצמך? חח לא.

רצית למות? כן.

 

עישנת סיגריות? לא. איכס.

ניסית סמים? ממש לא !!

שתית אלכוהול? שלוק בקידוש נחשב??

השתכרת? לא, וגם לא רוצה לנסות להשתכר.

התנשקת? בכיתה ו'..חח

שכבת עם מישהו? עדיין לא.

ישנת עם בן המין השני באותה מיטה? לא..

 

היית עם שני אנשים בו זמנית? אהה.. לא

 

עשית או תכננת לעשות פירסינג? אה, לא יש לי רק חורים באוזניים.

עשית קעקוע? לא, נשמע כואב.

צללת עם דולפינים? לא.. אבל הם ממש חמודים !!

קפצת כיתה? ואללה לא. J

היית ערום בציבור? ל-א , איזה שאלה !!

קיבלת חשבון פלאפון יותר מ- 500 ש"ח? לאאאאאא.

רצית להיות מישהו שאתה לא? אהה.. אולי בגיל 5 אני לא זוכרת חח

רצית להיות בן המין השני?  אוי, ממש לא.

התקלחת יותר מפעמיים ביום? ברור, הכי כיף .

 

שיקרת למישהו? כן.

היית מאוהב? סוג של..  

יש לך חבר? לא, עדיין רווקה, יש מתנדבים ??

התעלפת?את האמת שלא..חח

קיבלת נכשל בתעודה אולי בכיתה ט'.

רכבת על סוס? כן, ונפלתי ממנו ..חח

רקדת עד שכמעט נפלת מהרגליים? כן, לפני יומיים בדיוק.

 

שיחקת כדורגל?  ביסודי לפי מה שזכור לי

שיחקת טאקי? אוי, ברור .    

                                                                                                               

הברזת מבית הספר? לא, אני אוהבת ללמוד J

התחרטת על משהו שעשית? כן.

היית אובססי כלפי משהו? כן, עדיין.

היית מאושר? כן, היו ימים ( חח סתם)

מכור למשהו? בית ספר ???

זכרת חלום? כן, בעיקר סיוטים.

נרדמת בשיעור? חח לא  

התעקשת על משהו מטופש? ברור, כמו כולם.

התחרפנת? כן, זה קורה הרבה לאחרונה.

 

רקדת בגשם? מי זוכר..חח

צרחת מפחד? כן, בnightmare  באילת !!

שנאת את עצמך?כן...

צעקת על מישהו? ברור !!  

קינאת במישהו? כןןןןןןן.

 

היית גאה בעצמך? בוודאי.

הרגשת שלא מעריכים אותך על משהו שעשית?  כן!!!!!!

בכית בגלל מישהו?  בערך מכל דבר..

עשית משהו שלא חשבת שתעשה? כן, כן..

אמרת- "אני אוהבת אותך" והתכוונת?כן. ברור !!  

הופעת בציבור בפיג`מה? בפורים נחשב??

היית על הבמה.? כן J

התעלמת ממישהו בכוונה? חחח יכול להיות.

ניתקת למישהו בפרצוץ? כן..

נשבר לך הלב? יישבר בקרוב.

שברת לב? כנראה שכן.

השם שלך הופיע בעיתון? עיתון בית ספר תופס??

נכתב על ידי Rene , 28/5/2008 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"זה לא יכול להיות הסוף כי חסרה ..."


 

שלשום, היה היום המדהים בחיי.

 

יום שלווה באינספור רגשות : עצב ,שמחה,כעס ,תסכול ,בלבול, חרדה וכמובן-התרגשות רבה.

יום שפותח באופן רשמי, ברור ומובהק לכל : רבותי, הגענו לסוף !!!

אבל, סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר...

כך אומרים ,לא ?!?!

 

היה לי יום מדהים, לא האמנתי שהוא ייצא כל כך יפה,יום מלא אנרגיה ושיתוף פעולה מכלל חברי השכבה.

למרות הריבים והכעסים, אני יכולה להגיד בפה מלא שסוף - סוף הצלחנו !!

הצלחנו להתחיל את הסוף של הסוף בצורה נעימה, כייפית ואופטימית.

 

תמיד שמגיעים לסוף של הסוף, אני מתחילה לפתח שיטות של התרחקות, של אאוטסדריות,                בשביל לא להרגיש שאני חלק מהסוף, לא דעת שכל זה גם איכשהו כל זה מתקשר אלי.

 

השנה החלטתי להתמקד בצילום.

צילום זו חוויה משונה,קצת אחרת,התפקיד שלך הוא החשוב ביותר,לנצור ולשמר רגעים של אושר,שלא יחזרו על עצמם לעולם.

הצילום מתמקד באנשים - שכל אדם הוא עולם ומלואו,כל אחד סוחב עימו את שק הרגשות שלו ובכל פעם שולף ממנו רגש אחר לעיני המצלמה.

הרגעים שהמצלמה תופסת הם נדירים,כל כך יפים,עדינים,שבריריים,מלאי חיים ואהבה גדולה.

אותם הרגעים שתמיד יהיו כל כך נעימים לזיכרון.

 

אני מרגישה שאותם הרגעים זועקים אלי: אל תשכחי אותנו !!! - ואני, לא אשכח.

 

איתי הם ישארו,תמיד.

 

על המדף, בתוך קופסא קטנה, הן נחות להן בשלווה, בתוך 9 קלטות.

810 דקות של אושר,יופי,שמחה ואפילו גם כאב.

כל מאוויהן של אותם הקלטות, הוא לצאת אל העולם ולהיראות לכל. 

 

היה לי יום מדהים.

וכמו כל דבר בחיים,הוא נגמר.

 

צריך להשלים עם זה, איכשהו.

 

יום שמיניות 2008 - שזועק לכל "סוף".

 

 

נכתב על ידי Rene , 17/5/2008 07:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"תן לי רק עוד זמן, ואמצא לי דרך,להמשיך לחפש את חיי"


זמן.

מהו זמן ?

למה הוא בעצם קיים ?

 

מהי ההגדרה האמיתית.

 

לפי המילון, זמן הוא שינוי.

 

לפי הלב?

 

זמן.

 

הוא כאב.

הוא געגוע.

חלל שחור וריק.

 

לו היה אפשר, הייתי רוצה לעצור את הזמן.

לדקה אחת בלבד, ולהתגאות.

 

להתגאות בכל הטוב שמסביבי.

 

להתגאות בבחירותי.

 

להתגאות במעשי.

 

להתגאות באנשים שמסביבי.

 

להתגאות ש-כ-א-ן.

אני רוצה להיות מתוך בחירה,

אני רוצה לתת מתוך בחירה,

אני רוצה להיות חלק בלתי נפרד בתוך היצירה הזאת מתוך בחירה.

 

ואחרי הדקה הבודדה,

שבה הבנתי כל כך הרבה דברים,

לאפשר לזמן להמשיך ולחלוף,

במהירויות שונות ומגוונות- מהר- כמהירות האור, לאט- כזחילת הצב.

 

באיזו צורה שהזמן יחפוץ בה- שאני אחפוץ בה.

 

כי אני,

רק אני.

 

יקבע איך הזמן שלי יעבור.

 

"יש סימנים שכבר חלפה לה עוד שנה,

אמרת והסתכלת על השעון שקניתי לך.

ובכל זאת,גם אם בכל סוף יש איזו הקלה,

ידעתי שיש פה איזו התחלה.." (שלמה ארצי)

 

 

נכתב על ידי Rene , 10/5/2008 07:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRene אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rene ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)