לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Logic Sense of Self-Destruction



Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: life sucks. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

^______^


מכירים את זה שאתם עושים הכל בשביל  מישהו

וכשאתם מבקשים משהו הוא אפילו לא מוכן להזיז ת'תחת בשביל זה?

-אין לי מה להוסיף-

 

 

קרדיט לדימה על היצירתיות ^^

נכתב על ידי , 22/7/2008 19:36   בקטגוריות life sucks, ...  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/7/2008 16:24
 




אני אהבתי אותך ואמרתי כשהיה מאוחר? אתה רציני כאילו?

אתה זה שנזכר אחרי 4 שנים להגיד לי שאתה אוהב אותי כשכבר לא רציתי אותך

זה כאילו לא בכבוד שלך להגיד לחברים המעפנים שלך שכן אתה הבבניק שבחברה התאהבת במישהי?

אתה יודע אתה ממש ילד קטן, מאלה שהשכל והזין לא יכולים לעבוד ביחד

ואני מרחמת עליך, באמת שכן, עליך ועל חברה שלך.

עליך כי גם עם כל התדמית שיצרת לעצמך עמוק בפנים בחיים לא תהיה מאושר

ועליה כי למרות שאתם כמעט שנה ביחד היא לא מכירה אותך בגרוש והיא לא יודעת על כל הדברים שאתה עושה מאחורי הגב שלה, הזלזול הזה אליה ואני לא אפרט יותר.

יש רק דבר אחד שאני יודעת שאמרת והתכוונת אליו, שבחיים לא תשכח אותי.

5 שנים אהבת אותי.. אולי עוד 5 תקבל שכל אבל זה כבר לא יהיה איתי.

ולא אני לא רוצה אותך כבר. ליתר דיוק כבר שנתיים.

וסבבה לך, תמשיך לעשות פוזות על החברים אם זה מה שעושה לך טוב.

אני איתך גמרתי.

לא רוצה אותך לידי יותר גם לא בתור ידיד.

 

 

נכתב על ידי , 30/5/2008 20:47   בקטגוריות life sucks, חיים..  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיסה ב-31/5/2008 01:02
 




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Talu$h- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Talu$h- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)