לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kiss Me.


בלוגה של אנונימית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עוד פוסט?


הגעגוע הורג אותי.

שמישהו יציל אותי.

 

אני צריכה לחבק אותך, לנשק אותך,

להרגיש אותך.

 

שבועות נראה כלכך רחוק פתאום..

נכתב על ידי obsession , 27/5/2008 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לטעות? לסלוח? געגוע?


לטעות זה אנושי,

לסלוח זה אלוהי.

 

ואם נמאס לי לסלוח?

ואם נמאס לי שאנשים כל הזמן טועים, פוגעים, מגעילים סביבי?

ואם אני רוצה קצת שקט?

 

על מי אני עובדת..

זה בכלל לא קשור לזה..

זה קשור אליו.

עומר שלי, אם הייתי יכולה, הייתי אומרת לך..

תתעורר, תפסיק לשקוע בדיכאון הזה.

אני יודעת שאתה מתגעגע, וגם אני מתגעגעת,

אבל אני לא מסוגלת.

אתה שוקע, וכשאני מנסה למשוך אותך החוצה, אתה מושך אותי פנימה, בלי כוונה, וגם אני שוקעת.

אבל אני טובעת.

נכתב על ידי obsession , 27/5/2008 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם זו אהבה.


אם זה חטא לאהוב,

אני מוכנה ללכת לגיהנום.

אם זה שקר לאהוב,

אני ארק לאמת בפרצוף.

אם זו זכות לאהוב,

אני אקח אותה כחובה.

אם אסור לאהוב,

אני אפר את כל החוקים.

אם זה מסוכן לאהוב,

אני מוכנה להסתכן.

אם אהבה זה מוות,

אני אמות.

אני אמות בשבילך.

 

אבל אני יודעת שבאהבה חוטאים, משקרים, מקבלים זכויות, אוסרים ומסתכנים,

כי בלי כל הדברים האלה,

זו לא הייתה אהבה, זה היה כאב לב.

 

 

כואב לי, אני מתגעגעת אליו.

נכתב על ידי obsession , 27/5/2008 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  obsession

מין: נקבה




370
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לobsession אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על obsession ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)