לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצים של מצב רוח

המקום שלי לבטא את מה שאיני יכול לומר.

כינוי:  צ'טרה

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2016

משהו מוזר קורה כאן


אחרי הסבל הבלתי נגמר של התואר הראשון פתאום חדוות הלמידה באה אליי (במקביל להנחת הגבלות על הסחות דעת קשות). זה ממש מוזר. אני כל כך סבלתי וקיללתי. עכשיו אני קורא ספר על חישוביות? פתאום אני משתף פעולה בנוגע לפרוייקטים פרטיים. זה ממש נחמד העניין הזה. המתח לקראת הלידה גובר אז אולי אני מחפש הסחות דעות. יחד עם זאת, אם זה יתפוס הטרנד החדש הזה, אני אהיה מאוד מרוצה.

 

פוסט שמח בישרא - מרענן. 

 

נכתב על ידי צ'טרה , 9/11/2016 03:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'טרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'טרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)